Had geen zin om zolang te wachten, nog gezocht voor ergens anders maar niets gevonden. Uiteindelijk toch maar besteldDJ_Tim wrote:Dan bestel je hem daar en wacht je 5 weekjes?b-plan wrote:Weet iemand waar ik Spoontech Presents: The Punch Patrol nog zou kunnen kopen (hardcopy)? Vind hem alleen op de website van Spoontech zelf en is 5 weken levertijd
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Uit welke track komt de melodie van Technoboy - Wargames ook al weer?
Leonidas wrote:Uit welke track komt de melodie van Technoboy - Wargames ook al weer?
The Shapeshifters - Lola's Theme
Is er iemand die mij het verschil kan uitleggen tussen: lead, synth en melodie? Ik begrijp het onderscheid niet 
De lead is de synthesizer die op de voorgrond staat. Dus er uit springt.b-plan wrote:Is er iemand die mij het verschil kan uitleggen tussen: lead, synth en melodie? Ik begrijp het onderscheid niet
De synth is een afkorting voor de synthesizer. Het geluid dat de melodie maakt dus. Sytrus, Sylenth1 en NI Massive bijvoorbeeld.
Melodie is de samenstelling van noten tot een melodieus geheel.
Dus als ik het goed begrijp is de melodie (manier van toetsen indrukken) in het gehele filmpje hetzelfde, het veranderen van de lead (1.10) geef dus enkel een ander soort geluid?
View on YouTube
View on YouTube
Bedoel eigenlijk een andere track.Jerms wrote:Leonidas wrote:Uit welke track komt de melodie van Technoboy - Wargames ook al weer?
The Shapeshifters - Lola's Theme
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Hij speelt hem wel wat sneller en in een ander ritme, maar volgens mij zijn het dezelfde tonen(melodie).b-plan wrote:Dus als ik het goed begrijp is de melodie (manier van toetsen indrukken) in het gehele filmpje hetzelfde, het veranderen van de lead (1.10) geef dus enkel een ander soort geluid?![]()
View on YouTube
Hij heeft in het begin dus een soort piano geluid, wat hij op 1:10 in een wat rauwer/elektronischer geluid(lead) veranderd en daarbij de melodie iets anders speelt.
Bedankt allemaal, nu is het duidelijk 
Wat een muzikale talentenb-plan wrote:Dus als ik het goed begrijp is de melodie (manier van toetsen indrukken) in het gehele filmpje hetzelfde, het veranderen van de lead (1.10) geef dus enkel een ander soort geluid?![]()
View on YouTube
View on YouTube
Waar kan ik deze mash up vinden?
Waar kan ik deze mash up vinden?
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hoi,
Ik ben laatste tijd de hardcore wat meer gaan verkennen, nu de frequentie van sterke hardstyle releases aam het dalen is. Kan iemand mij wat platen aanbevelen zoals Tha playah - on the edge, nosferatu & neophyte - still no 1, angerfist - street filter & Mad dog - Psychotic. Ben voornamelijk op zoek naar platen in de richting van on the edge en still no1! Bvd
Ik ben laatste tijd de hardcore wat meer gaan verkennen, nu de frequentie van sterke hardstyle releases aam het dalen is. Kan iemand mij wat platen aanbevelen zoals Tha playah - on the edge, nosferatu & neophyte - still no 1, angerfist - street filter & Mad dog - Psychotic. Ben voornamelijk op zoek naar platen in de richting van on the edge en still no1! Bvd
-
A
houd zelf ook van dat soort hardcore
Black Heroes @ Black België 2010
dit setje (vooral onderste gedeelte) heeft daar wel wat van
Black Heroes @ Black België 2010
dit setje (vooral onderste gedeelte) heeft daar wel wat van
1e setje van Steffphoenix wrote:Hoi,
Verder kan ik je aanraden de podcast van Masters of Hardcore te luisteren, vooral die van Korsakoff, Angerfist en Miss K8 (al wordt die misschien te hard voor richting het einde)
Oh ps: Het is Angerfist - Street Fighter niet filter
Als je dat soort platen vet vind, zit je in de hedendaagse hardcore ook niet meer goed helaas. Alleen Tha Playah, Angerfist of Re-Style komt nog met de geregelde leuke melodie.phoenix wrote:Hoi,
Maar als je toch dat soort platen zoekt, pak gewoon de MOH, Hardcore II Da Bone (Van Neophyte Records zelf) en Always Hardcore albums van die jaren (2006-2012)
Waarom is er geen origineel tijdmachine concept?
nodig eens een: coone, da tweekaz, 'abject', abyss & judge oid uit
dan wil ik wel 80 euro neerleggen.
(ja ik weet ook dat abject nu anders is en dan a&j niet meer hs produceren, maar is er geen kans dat dit ooit nog zou kunnen draaien???)
(ja ik weet ook dat abject nu anders is en dan a&j niet meer hs produceren, maar is er geen kans dat dit ooit nog zou kunnen draaien???)
-
S
https://partyflock.nl/party/276112:Wasted-Festivalteupie wrote:Waarom is er geen origineel tijdmachine concept?
wie van de namen die ik zei staat daaar?
Ik bedoel gewoon wat grote namen. Adaro/alphaverb/frontliner/
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Maar het is wel een origineel tijdmachine concept.teupie wrote:wie van de namen die ik zei staat daaar?
Tja onze Teup is niet snel tevreden 
Trouwens Teup: WTF was jij aan het doen vannacht rond half 4 's nachts
?
Half HT staat vol met vage comments van jou rond dat tijdstip
Trouwens Teup: WTF was jij aan het doen vannacht rond half 4 's nachts
Ja ik vond het blijkbaar ndig om wat oude toppas uit de sloot te halen.... Geen flauw idee hoezo.ErikZ wrote:Tja onze Teup is niet snel tevreden
Trouwens Teup: WTF was jij aan het doen vannacht rond half 4 's nachts?
De dader staat in ieder geval op m'n ava
-
S
Waarom maken Wasted Penguinz eigenlijk bijna nooit een anthem, worden ze daar nooit voor gevraagd of willen ze het niet doen? Iemand die daar iets van weet toevallig?
Kan eigenlijk maar 2 anthems van hun bedenken:
Wasted Penguinz & Da Tweekaz - Island Refuge
Wasted Penguinz Feat. MC Nolz - Let's Get Wasted
Kan eigenlijk maar 2 anthems van hun bedenken:
Wasted Penguinz & Da Tweekaz - Island Refuge
Wasted Penguinz Feat. MC Nolz - Let's Get Wasted