Beetje flauw idd. Hoelang geleden is het inmiddels wel niet dat ze dat hebben aangekondigd. Als je dat aankondigt zorg dan dat je hem gwn binnen een normale tijd releast en mensen er niet maanden op laat wachten omdat voor hun de timing belangrijk is om weer een goeie top 40 notering te scoren. Al vraag ik me af of ze hem dan in de wintef gaan releasen, lijkt me dat hun meer een zomers plaatje maken.....Jordi wrote:Wildstylez (en ook niels geusebroek) zijn er beide niet vies van om expres een bepaalde plaat een tijdje te laten liggen. Waarschijnlijk heeft Niels op het moment nog genoeg publiciteit om zijn nieuwe album. Wanneer dit wat afneemt kan het maarzo zijn dat er dan officiele preview komt met eventueel aankondiging release.
Vooral omdat het weer een plaat wordt met kans op top40 notering, is timing belangrijk. Belachelijk eigenlijk maargoed.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Het is een plaat gerelateerd aan de koning. Die zien we in april dus weer terug.
-
B
- 5 posts member since 2012
- last seen Sep 2014
Hallo,
Ik probeer dus een cd te branden met daarbij zo'n cue bestand te stoppen, zodat de titel van het nummer op je radio komt te staan.
Mijn vraag was waar je al die .cue bestanden vandaan kunt halen van hc/hs livesets?
Weet iemand dit? alvast bedankt!
Ik probeer dus een cd te branden met daarbij zo'n cue bestand te stoppen, zodat de titel van het nummer op je radio komt te staan.
Mijn vraag was waar je al die .cue bestanden vandaan kunt halen van hc/hs livesets?
Weet iemand dit? alvast bedankt!
Denk dat je die zelf zult moeten maken bij 99% van de setjes.
Wie Googled, die vindt!
Wie Googled, die vindt!
Grim wrote:Denk dat je die zelf zult moeten maken bij 99% van de setjes.
Wie Googlet(officieel zelfs googelt...), die vindt!
Is dit ter informatie of? Dat weet ik namelijk ook welKhadber wrote:De Hard Bass uitspraak was toen ook in het nieuws en is toen ook gewoon hier behandeld.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ze hadden het zelfs bij Studio Voetbal eroverTiMOTHYb wrote:Is dit ter informatie of? Dat weet ik namelijk ook welKhadber wrote:De Hard Bass uitspraak was toen ook in het nieuws en is toen ook gewoon hier behandeld.
Vind een t helemaal niet logischThe Skribbler wrote:Grim wrote:Denk dat je die zelf zult moeten maken bij 99% van de setjes.
-
B
Hoe kom je erbij dat het in deze zin verleden tijd is dan?Rawbin wrote:Vind een t helemaal niet logischThe Skribbler wrote:Grim wrote:Denk dat je die zelf zult moeten maken bij 99% van de setjes.
Je zegt toch ik 'googlede' en geen ik 'googlete'. En als je de regels van het kofschip erbij pakt kom ik toch ook op een D uit
Zo, koekoek, gewoon tegenwoordige tijd natuurlijk
ik weet niet waar ik met m'n hoofd zat
mah bad
mah bad
Die vervoeging van Google had ik inderdaad niet op Google opgezocht. 
Nee maar dat je er een d schrijft in de 2e persoon enkelvoud tegenwoordige tijd is wel echt vrij beschamend hoor 
Klopt, ben sowieso best slecht met vervoegingen van werkwoorden die rechtstreeks uit een andere taal zijn overgenomen.
is er ook versie zonder deze verschrikkelijke kicks?
View on YouTube
View on YouTube
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Last edited by Qlown on 26 Sep 2014 22:19, edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ik meen me te herinneren dat een oude versie andere kicks had ofsow? Helaas is die (als dat zo was) nooit uitgekomen
Supervette track dat, maar bijzonder matige kicks 
Klink al veel beter! Thanks!
Zodra een woord uit een andere taal is overgenomen (in het Nederlands), is het per definitie een Nederlands woord en dus vervoeg je deze volgens de normale Nederlandse regels. Googlet/googelt is gewoon een kwestie van weten, maar daar ging het niet overGrim wrote:Klopt, ben sowieso best slecht met vervoegingen van werkwoorden die rechtstreeks uit een andere taal zijn overgenomen.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 7 hours ago
Komen livesets van Q-Base uberhaupt nog online?
Komt er nog een aftermovie van Wish Outdoor? Dat is bijna 4 maanden geleden geweest..
-
S
Produceert Kate Dudmore eigenlijk nog? Heb na etarnal wave nooit meer iets van haar gehoord
Wat doet die gast op dat apparaat in het begin?
View on YouTube
View on YouTube
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Het licht aansturen