Kan je dat onderbouwen?Nijidik wrote:Het licht aansturen
Lijkt alsof er ook wat van waveforms zichtbaar zijn.
Kan je dat onderbouwen?Nijidik wrote:Het licht aansturen
Volgends mij kan je niet live en vooruitkijkend de waveform zien die de dj gaat draaien. Dit moet dan wel zo'n voorgeprogrammeerde show zijn zoals een intro oid.Steffnov wrote:Dan nog, hij moet ook weten wanneer het rustig is en wanneer de show de climax moet ondersteunen. Dat leest hij dus af van de waveform.
Hij doet alles op het moment. Je krijgt sowieso de waveform door van de plaat die op dat moment draait, en ook die van de volgende bevestigde track. Meestal zit er dan zelfs nog een break voor waarmee hij erop in kan spelen. Zo heel gek is het dus nietBasxt wrote:Volgends mij kan je niet live en vooruitkijkend de waveform zien die de dj gaat draaien. Dit moet dan wel zo'n voorgeprogrammeerde show zijn zoals een intro oid.Steffnov wrote:Dan nog, hij moet ook weten wanneer het rustig is en wanneer de show de climax moet ondersteunen. Dat leest hij dus af van de waveform.
Oh laat maar, ik dacht die andere vent, die linker is de lichtman, de rechter de geluidsman, hij past wat frequentievolumes aan op die WaveformBasxt wrote:Kan je dat onderbouwen?Nijidik wrote:Het licht aansturen
Lijkt alsof er ook wat van waveforms zichtbaar zijn.
Nope, sinds 2013 werd er ook niet meer gedraait.sandervanbruggen wrote:Produceert Kate Dudmore eigenlijk nog? Heb na etarnal wave nooit meer iets van haar gehoord
Alias van Day-Mar, ben wel eens benieuwd wat zij neer weet te zetten.Basxt wrote:Wie is die DJ Khaleesi?
https://www.facebook.com/OfficialDjKhaleesi?fref=nf
https://partyflock.nl/artist/82438:Khaleesi
Staat op syndicate en raw op je dak.
Mis ik iets?
Nee. Misschien moet je even beter lezen voordat je deze vraag steltPipa wrote:Gaat het discussie topic nog een keer open?
Indd zie het al mijn excuusMagnetron wrote:Nee. Misschien moet je even beter lezen voordat je deze vraag steltPipa wrote:Gaat het discussie topic nog een keer open?
Ooit was er een dergelijk topic...AndyAsteroids wrote:Zou een 'vertaal hardstyle artiesten namen en track titels naar het Nederlands' topic aanslaan want het is een van de meest grappige dingen die er bestaan
Shit waarom heb ik dat gemiststefaneke wrote:Ooit was er een dergelijk topic...AndyAsteroids wrote:Zou een 'vertaal hardstyle artiesten namen en track titels naar het Nederlands' topic aanslaan want het is een van de meest grappige dingen die er bestaan
Raad vertaalde track teksten (Hardstyle Edition)AndyAsteroids wrote:Shit waarom heb ik dat gemiststefaneke wrote:Ooit was er een dergelijk topic...AndyAsteroids wrote:Zou een 'vertaal hardstyle artiesten namen en track titels naar het Nederlands' topic aanslaan want het is een van de meest grappige dingen die er bestaan
Tim/Atmozfears heeft ongeveer 4 maanden lang lopen tweeten dat hij samen ging wonen en dat daar zijn studio zou zijn. Beetje dom als je dan niet weet dat hij samen woont...Nieteke69 wrote:Tot mijn grote verbazing lees ik hoe mijn dochter hier genoemd wordt als die meid of snol van Tim van der Stadt.
Even voor alle duidelijkheid,idd zij is het meisje die het kaartje stuurde naar zijn huisadres met de geboorte van zijn dochtertje en ja zij wist dat hij een kind kreeg,maar ze wist niet dat hij nog samenwoonde en nog steeds bij zijn vriendin was. Denken jullie nu echt dat ze anders die kaart had gestuurd. Het doet me verdriet te lezen hoe jullie over haar denken terwijl zij net zo het slachtoffer is als zijn (ex) vriendin. Tot op heden heeft ze daar dan ook geen verklaring van Tim gekregen waarom hij daar over gelogen heeft. En is hier dan ook kapot van. Maar één ding,mensen die verliefd zijn doen dus stomme dingen. Laat ze met rust,dit is privé en heeft niks met hem als artiest te maken.
Hitler was ook een artiest, hij schilderde. Desalniettemin zouden mensen hem toch niet zo snel gesteund hebben als ze wisten wat voor naar persoon hij buiten zijn hobby om was.Nieteke69 wrote:Tot mijn grote verbazing lees ik hoe mijn dochter hier genoemd wordt als die meid of snol van Tim van der Stadt.
Even voor alle duidelijkheid,idd zij is het meisje die het kaartje stuurde naar zijn huisadres met de geboorte van zijn dochtertje en ja zij wist dat hij een kind kreeg,maar ze wist niet dat hij nog samenwoonde en nog steeds bij zijn vriendin was. Denken jullie nu echt dat ze anders die kaart had gestuurd. Het doet me verdriet te lezen hoe jullie over haar denken terwijl zij net zo het slachtoffer is als zijn (ex) vriendin. Tot op heden heeft ze daar dan ook geen verklaring van Tim gekregen waarom hij daar over gelogen heeft. En is hier dan ook kapot van. Maar één ding,mensen die verliefd zijn doen dus stomme dingen. Laat ze met rust,dit is privé en heeft niks met hem als artiest te maken.