Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toppa weer eens een bumb gegeven. Wat een helden waren het toch :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:20 
 
Hardtraxx Elite

Treed Hard Driver nog wel eens op met zn helm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Treed Hard Driver nog wel eens op met zn helm?

Volgens mij niet, zijn 'identiteit' is nu bekend. Het lijkt me ook erg ongemakkelijk met zo'n ding op, vooral als het goed warm is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:48 
 
Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
DJ_Tim schreef:
Treed Hard Driver nog wel eens op met zn helm?

Volgens mij niet, zijn 'identiteit' is nu bekend. Het lijkt me ook erg ongemakkelijk met zo'n ding op, vooral als het goed warm is

Klopt maar ik had gehoord dat hij met live sets dat ding nog wel op zou zetten. K hb alleen nog nooit een liveset van hem gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand de set van Art of Fighters @ Q Base 2014 tot zijn beschikking? Was een heerlijk setje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Magnetron schreef:
DJ_Tim schreef:
Treed Hard Driver nog wel eens op met zn helm?

Volgens mij niet, zijn 'identiteit' is nu bekend. Het lijkt me ook erg ongemakkelijk met zo'n ding op, vooral als het goed warm is

Klopt maar ik had gehoord dat hij met live sets dat ding nog wel op zou zetten. K hb alleen nog nooit een liveset van hem gezien.


Hard Driver LIVE is met helm. Hard Driver DJ set is zonder helm. Hij heeft sinds zijn reveal volgens mij geen liveset meer gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 14:17 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand die weet waar ik de track phrantic & mindfuture - speaking italian (skorm remix) kan downloaden? heel internet afgezocht zonder resultaat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Innovate schreef:
Iemand die weet waar ik de track phrantic & mindfuture - speaking italian (skorm remix) kan downloaden? heel internet afgezocht zonder resultaat :(


Ik heb hem. http://www10.zippyshare.com/v/48450508/file.html

(@mods: free release uit 2009)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 14:48 
 
Hardtraxx Newbie

PNXRMX schreef:
Innovate schreef:
Iemand die weet waar ik de track phrantic & mindfuture - speaking italian (skorm remix) kan downloaden? heel internet afgezocht zonder resultaat :(


Ik heb hem. http://www10.zippyshare.com/v/48450508/file.html

(@mods: free release uit 2009)


Yess danku! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 14:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Innovate schreef:
Iemand die weet waar ik de track phrantic & mindfuture - speaking italian (skorm remix) kan downloaden? heel internet afgezocht zonder resultaat :(


Ik heb hem. http://www10.zippyshare.com/v/48450508/file.html

(@mods: free release uit 2009)

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha die kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je de remix willen als het origineel echt veel fijner klinkt... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar kan ik het origineel ergens vinden eigenlijk? Nooit gehoord volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waarom is het Discussie Topic dicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:16 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Waarom is het Discussie Topic dicht?

Teveel onzin over Tim's privé leven..

nieuwe vraag:
Gaan de mods nu weer zeuren als we gaan discussiëren in het Wist je Dat topic??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik stel voor laten we een nieuw topic aanmaken genaamd: Hardtraxx Boulevard, dan weet ik dat ik die in ieder geval moet mijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom is het discussie-topic dicht? Er was iemand die zich ergerde aan het feit dat er gediscussieerd werd over het vreemdgaan van Tim.

Iedereen loopt altijd te zeiken over Hardstylerzzzzz z'n berichten. Er wordt dat verteld dat we er over heen moeten lezen. Nu is er één iemand die wat heeft te zeuren over de discussie en wordt meteen het daarvoor bestemde topic gesloten. Beleidje hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 17:12 
 
Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Waarom is het discussie-topic dicht? Er was iemand die zich ergerde aan het feit dat er gediscussieerd werd over het vreemdgaan van Tim.

Iedereen loopt altijd te zeiken over Hardstylerzzzzz z'n berichten. Er wordt dat verteld dat we er over heen moeten lezen. Nu is er één iemand die wat heeft te zeuren over de discussie en wordt meteen het daarvoor bestemde topic gesloten. Beleidje hoor.

Denk niet dat je dat nog discussiëren kan noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 17:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En daarom moet een topic gelijk dicht? Er zaten een paar off comments tussen en daarom moet hij gelijk dicht.

Tegenover Dit.

JeftaElachouri schreef:
Iedereen loopt altijd te zeiken over Hardstylerzzzzz z'n berichten. Er wordt dat verteld dat we er over heen moeten lezen. Nu is er één iemand die wat heeft te zeuren over de discussie en wordt meteen het daarvoor bestemde topic gesloten. Beleidje hoor.


Waar een flinke kern van waarheid in zit.

In B4 dit topic ook dicht gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
JeftaElachouri schreef:
Waarom is het discussie-topic dicht? Er was iemand die zich ergerde aan het feit dat er gediscussieerd werd over het vreemdgaan van Tim.


Voor het geval je het niet kan vinden:
Citaat:
Ik vind het sowieso tijd dat dit "Discussie-topic" gesloten gaat worden. Maak maar gewoon een nieuw topic aan als het "nergens anders in past". Klaar :)


Een discussie topic is belachelijk... een forum is gemaakt om te discussiëren dus waarom alles in 1 topic stoppen. Daarmee breek je oude discussies af steeds als er wat nieuws is. Kortom ik geef Fekete groot gelijk :).

Dit bovenstaande inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:12 
 

Qre8ive schreef:
Een discussie topic is belachelijk... een forum is gemaakt om te discussiëren dus waarom alles in 1 topic stoppen. Daarmee breek je oude discussies af steeds als er wat nieuws is. Kortom ik geef Fekete groot gelijk :).

Dit dus. Dat hele Tim verhaal interesseert mij totaal niets. Daarom is dat topic ook niet dicht. Maar ik heb mij zolang ik hier al rondkijk ontiegelijk geërgerd aan dat hele "discussie topic". Een heel FORUM is bedoeld om te discussiëren. Niet alleen één topic. Zelfde inderdaad met dit "Stel je vraag" topic. Die sluit ik nog maar even niet voordat hier de pleuris uitbreekt :P

Maar het is wat Qre8ive zegt. Persoon 1 stelt hier een vraag. Daar vloeit misschien een leuke (of minder leuke, dat maakt niet uit) discussie uit voort. Dan stelt Persoon 2 een vraag. Die ene discussie wordt daarmee gewoon afgekapt. Soms ook niet dat geef ik toe, maar vaak wel. Als je dus aparte topics hebt, dan heb je weer enkele voordelen:

1. De zoekfunctie komt beter tot zijn recht, want je kunt dan ook alleen op onderwerp zoeken bijvoorbeeld
2. Discussies over bepaalde zaken worden niet zomaar afgekapt

Persoonlijk vind ik ook nog steeds dat er best discussies mogen worden gevoerd in het "Wist-je-dat" topic. Daar is een forum in eerste instantie voor bedoeld he. Echter zien we wel wat er in de nabije toekomst nog gaat gebeuren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik stel voor laten we een nieuw topic aanmaken genaamd: Hardtraxx Boulevard, dan weet ik dat ik die in ieder geval moet mijden

Doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 09:47 
 

Wildstylez en Niels Geuzenbroek zouden toch samen nog een plaat gaan maken? Iemand die weet of die ooit nog komt. Op koning of koninginedag wel dat King for a day gehoord maar dat is maar 1x gedraait toch? Dus is dat dan die plaat waar ze het over hadden of komt er nou nog een nieuwe? En wordt er verder nog iets met King for a day gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez (en ook niels geusebroek) zijn er beide niet vies van om expres een bepaalde plaat een tijdje te laten liggen. Waarschijnlijk heeft Niels op het moment nog genoeg publiciteit om zijn nieuwe album. Wanneer dit wat afneemt kan het maarzo zijn dat er dan officiele preview komt met eventueel aankondiging release.
Vooral omdat het weer een plaat wordt met kans op top40 notering, is timing belangrijk. Belachelijk eigenlijk maargoed.
Vorige  1 ... 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen