Precies 'tzelfde heb ik met mn Logitech setje.. X-230 was het volgens mij.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dat was mijn oude, die is nu naar mijn zus gegaan. Was ook een heerlijk setje, maar deze is toch stukken beter. Al heb ik hem nu nog analoog aangesloten, van de week nog maar even zo'n kabeltje halen voor digitaal, is nog een stukje beter. 
Heb hm zelf hier via Toslink verbonden met mn MacBookwrote:Dat was mijn oude, die is nu naar mijn zus gegaan. Was ook een heerlijk setje, maar deze is toch stukken beter. Al heb ik hem nu nog analoog aangesloten, van de week nog maar even zo'n kabeltje halen voor digitaal, is nog een stukje beter.
Ja dat weet ik, maar die moet ik nog kopen, had ik vanmiddag geen zin in. Morgen geen tijd voor, misschien vrijdag even in een tussenuurtje. 
Dat is echt een groot verschil ja!wrote:Heb hm zelf hier via Toslink verbonden met mn MacBookwrote:Dat was mijn oude, die is nu naar mijn zus gegaan. Was ook een heerlijk setje, maar deze is toch stukken beter. Al heb ik hem nu nog analoog aangesloten, van de week nog maar even zo'n kabeltje halen voor digitaal, is nog een stukje beter.Verschil met analoog is echt te horen! Veel mensen denken dat t geen donder uitmaakt, maar echt als je hm digitaal verbindt dan merk je wel dat er wel degelijk verschil tussen zit
Is bij je cinema-setje ook altijd. Mijn ouders hebben een Harman Kardon versterker met 5.1 JBL set. Toen ik de originele kabels verving door dikke kabels hoorde je echt zooo'n dik verschil in diepte en tonen! Echt een aanrader maar dat kan bij die Z-set niet.
Naja je kan wel de kabels vervangen van de satellietjes, maar de echte dikke kabels passen daar niet in helaas.. Heb hier zelf wel de meeste kabels vervangen door wat hoogwaardiger spul. T is alleen wel echt kut dat mn subwoofer nu eigenlijk nog niet het beste resultaat oplevert.. Misschien volgende week maar is de boel omsmijten! heb ik straks ook wat meer ruimte voor een dj plekje, nu heb ik wel een hoek bureau, maar daar staat mn UMX-61 al op(neemt al bijna alles in) als ik dan straks een setje CDJ's haal dan heb ik geen plek meerwrote:Dat is echt een groot verschil ja!wrote:Heb hm zelf hier via Toslink verbonden met mn MacBookwrote:Dat was mijn oude, die is nu naar mijn zus gegaan. Was ook een heerlijk setje, maar deze is toch stukken beter. Al heb ik hem nu nog analoog aangesloten, van de week nog maar even zo'n kabeltje halen voor digitaal, is nog een stukje beter.Verschil met analoog is echt te horen! Veel mensen denken dat t geen donder uitmaakt, maar echt als je hm digitaal verbindt dan merk je wel dat er wel degelijk verschil tussen zit
Is bij je cinema-setje ook altijd. Mijn ouders hebben een Harman Kardon versterker met 5.1 JBL set. Toen ik de originele kabels verving door dikke kabels hoorde je echt zooo'n dik verschil in diepte en tonen! Echt een aanrader maar dat kan bij die Z-set niet.
Oplossing: Subwoofer beneden neerzettenwrote:Ja, ik had de bas gewoon op 50% staan, zoals die automatisch stond, maar zo hard vond hem niet. Viel me eigenlijk wel wat tegen, maar toen ik naar beneden liep kon je hem daar echt dik horen..
-
VHardtraxxer
- 250 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Haha!wrote:Oplossing: Subwoofer beneden neerzettenwrote:Ja, ik had de bas gewoon op 50% staan, zoals die automatisch stond, maar zo hard vond hem niet. Viel me eigenlijk wel wat tegen, maar toen ik naar beneden liep kon je hem daar echt dik horen..
Ik heb ze nu nog alle 5 (en dat Control Panel ding) naast elkaar staan. Maar daar zou ik van de week is even verandering in brengen en dan ook zo'n digitale kabel kopen..
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik heb een Sony gigajuke NAS-E35HD op mn slaapkamer staan, meer heb ik niet nodig!
Koop je een surround set, zet je ze op een rijtje..wrote:Haha!wrote:Oplossing: Subwoofer beneden neerzettenwrote:Ja, ik had de bas gewoon op 50% staan, zoals die automatisch stond, maar zo hard vond hem niet. Viel me eigenlijk wel wat tegen, maar toen ik naar beneden liep kon je hem daar echt dik horen..![]()
Ik heb ze nu nog alle 5 (en dat Control Panel ding) naast elkaar staan. Maar daar zou ik van de week is even verandering in brengen en dan ook zo'n digitale kabel kopen..
Ja, i know. Maar ik ga dit weekend ze even ophangen. Had ik woensdag toen ik ze kreeg geen tijd voor..
Zo vandaag even mn kamer verbouwt, en echt die subwoofer in de hoek maakt een wereld van verschil!
-
G
ik heb de Logitech Z4 [2 satelites, 1 sub] en daar komt heerlijk geluid uit!
de satelieten staan naast me monitor op mijn bureau, en de sub onder mijn buro [anders heb je bass overkill, is me ooit verteld]
bass altijd op 3 kwart open, volume meestal op een kwart [in windows en WMP 80%]
bevalt hardstikke goed zo
de satelieten staan naast me monitor op mijn bureau, en de sub onder mijn buro [anders heb je bass overkill, is me ooit verteld]
bass altijd op 3 kwart open, volume meestal op een kwart [in windows en WMP 80%]
Eindelijk vandaag maar is die optische kabel gekocht en je merkt het verschil ook wel hoor. Net iets beter geluid. Huppa nu lekker beuken. 
Onder je bureau of tegen je bureau maakt ook een wereld van verschil. Zet je sub maar tegen de zijkant aan. Gaat je burea fijn mee doen als boxwrote:ik heb de Logitech Z4 [2 satelites, 1 sub] en daar komt heerlijk geluid uit!
Haha heb ik ook ja;)wrote:Onder je bureau of tegen je bureau maakt ook een wereld van verschil. Zet je sub maar tegen de zijkant aan. Gaat je burea fijn mee doen als boxwrote:ik heb de Logitech Z4 [2 satelites, 1 sub] en daar komt heerlijk geluid uit!
bevalt hardstikke goed zo.
Ik heb sinds 2 dagen nu de Logitech Z2300
Wat een zwaar relaxte bass zit erbij
En kan nog goed hard ook!
Wat een zwaar relaxte bass zit erbij
En kan nog goed hard ook!
-
G
alleen heb je dan vaak een bass overkillwrote:Onder je bureau of tegen je bureau maakt ook een wereld van verschil. Zet je sub maar tegen de zijkant aan. Gaat je burea fijn mee doen als boxwrote:ik heb de Logitech Z4 [2 satelites, 1 sub] en daar komt heerlijk geluid uit!
bevalt hardstikke goed zo.
Als ik hem trouwens op 2 van de 20 streepjes zet heb ik al best hard geluid en dan wel WMP op 100%. Maar moet je is nagaan als je hem op maximaal zet. 
-
G
je kan beter WMP lager en je audio hoger doen, dan heb je betere kwaliteit, en JA het maakt WEL uit!wrote:Als ik hem trouwens op 2 van de 20 streepjes zet heb ik al best hard geluid en dan wel WMP op 100%. Maar moet je is nagaan als je hem op maximaal zet.
Ja i know, maar dat was alleen maar om even om aan te geven hoe hard ze kunnen. Zegmaar 10x zo hard nog.wrote:je kan beter WMP lager en je audio hoger doen, dan heb je betere kwaliteit, en JA het maakt WEL uit!wrote:Als ik hem trouwens op 2 van de 20 streepjes zet heb ik al best hard geluid en dan wel WMP op 100%. Maar moet je is nagaan als je hem op maximaal zet.
heb ook de X-230 als speaker set. Koptelefoon heb ik de Sennheiser HD 205,
Beide een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Met de lage tonen zit het in beide gevallen ook goed, dus prima voor het beluisteren van hardstyle. Vooral de koptelefoon heeft een erg goed uitggebalanceerd geluid.
De HD 205 koptelefoon heb je al voor ongeveer €30.

Beide een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Met de lage tonen zit het in beide gevallen ook goed, dus prima voor het beluisteren van hardstyle. Vooral de koptelefoon heeft een erg goed uitggebalanceerd geluid.
De HD 205 koptelefoon heb je al voor ongeveer €30.

Ikzelf heb nu in gebruik de HD202, klinkt ook lekker als hardstyle erop gezet wordt