Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies 'tzelfde heb ik met mn Logitech setje.. X-230 was het volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was mijn oude, die is nu naar mijn zus gegaan. Was ook een heerlijk setje, maar deze is toch stukken beter. Al heb ik hem nu nog analoog aangesloten, van de week nog maar even zo'n kabeltje halen voor digitaal, is nog een stukje beter. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Dat was mijn oude, die is nu naar mijn zus gegaan. Was ook een heerlijk setje, maar deze is toch stukken beter. Al heb ik hem nu nog analoog aangesloten, van de week nog maar even zo'n kabeltje halen voor digitaal, is nog een stukje beter. :drool:

Heb hm zelf hier via Toslink verbonden met mn MacBook ;) Verschil met analoog is echt te horen! Veel mensen denken dat t geen donder uitmaakt, maar echt als je hm digitaal verbindt dan merk je wel dat er wel degelijk verschil tussen zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat weet ik, maar die moet ik nog kopen, had ik vanmiddag geen zin in. Morgen geen tijd voor, misschien vrijdag even in een tussenuurtje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Edwinn schreef:
Dat was mijn oude, die is nu naar mijn zus gegaan. Was ook een heerlijk setje, maar deze is toch stukken beter. Al heb ik hem nu nog analoog aangesloten, van de week nog maar even zo'n kabeltje halen voor digitaal, is nog een stukje beter. :drool:

Heb hm zelf hier via Toslink verbonden met mn MacBook ;) Verschil met analoog is echt te horen! Veel mensen denken dat t geen donder uitmaakt, maar echt als je hm digitaal verbindt dan merk je wel dat er wel degelijk verschil tussen zit

Dat is echt een groot verschil ja!

Is bij je cinema-setje ook altijd. Mijn ouders hebben een Harman Kardon versterker met 5.1 JBL set. Toen ik de originele kabels verving door dikke kabels hoorde je echt zooo'n dik verschil in diepte en tonen! Echt een aanrader maar dat kan bij die Z-set niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
TakkU schreef:
Edwinn schreef:
Dat was mijn oude, die is nu naar mijn zus gegaan. Was ook een heerlijk setje, maar deze is toch stukken beter. Al heb ik hem nu nog analoog aangesloten, van de week nog maar even zo'n kabeltje halen voor digitaal, is nog een stukje beter. :drool:

Heb hm zelf hier via Toslink verbonden met mn MacBook ;) Verschil met analoog is echt te horen! Veel mensen denken dat t geen donder uitmaakt, maar echt als je hm digitaal verbindt dan merk je wel dat er wel degelijk verschil tussen zit

Dat is echt een groot verschil ja!

Is bij je cinema-setje ook altijd. Mijn ouders hebben een Harman Kardon versterker met 5.1 JBL set. Toen ik de originele kabels verving door dikke kabels hoorde je echt zooo'n dik verschil in diepte en tonen! Echt een aanrader maar dat kan bij die Z-set niet.

Naja je kan wel de kabels vervangen van de satellietjes, maar de echte dikke kabels passen daar niet in helaas.. Heb hier zelf wel de meeste kabels vervangen door wat hoogwaardiger spul. T is alleen wel echt kut dat mn subwoofer nu eigenlijk nog niet het beste resultaat oplevert.. Misschien volgende week maar is de boel omsmijten! heb ik straks ook wat meer ruimte voor een dj plekje, nu heb ik wel een hoek bureau, maar daar staat mn UMX-61 al op(neemt al bijna alles in) als ik dan straks een setje CDJ's haal dan heb ik geen plek meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 22:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ja, ik had de bas gewoon op 50% staan, zoals die automatisch stond, maar zo hard vond hem niet. Viel me eigenlijk wel wat tegen, maar toen ik naar beneden liep kon je hem daar echt dik horen..

Oplossing: Subwoofer beneden neerzetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 22:22 
 
Hardtraxxer

Mijn muziekset :)

Sony surround system :loving:
Afbeelding

2x (super woofer sony >.<):
Afbeelding
:loving:
2x:
Afbeelding
:loving:
1x:
Afbeelding
:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2010 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Edwinn schreef:
Ja, ik had de bas gewoon op 50% staan, zoals die automatisch stond, maar zo hard vond hem niet. Viel me eigenlijk wel wat tegen, maar toen ik naar beneden liep kon je hem daar echt dik horen..

Oplossing: Subwoofer beneden neerzetten :P

Haha! :D

Ik heb ze nu nog alle 5 (en dat Control Panel ding) naast elkaar staan. Maar daar zou ik van de week is even verandering in brengen en dan ook zo'n digitale kabel kopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 11:15 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb een Sony gigajuke NAS-E35HD op mn slaapkamer staan, meer heb ik niet nodig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Lyst schreef:
Edwinn schreef:
Ja, ik had de bas gewoon op 50% staan, zoals die automatisch stond, maar zo hard vond hem niet. Viel me eigenlijk wel wat tegen, maar toen ik naar beneden liep kon je hem daar echt dik horen..

Oplossing: Subwoofer beneden neerzetten :P

Haha! :D

Ik heb ze nu nog alle 5 (en dat Control Panel ding) naast elkaar staan. Maar daar zou ik van de week is even verandering in brengen en dan ook zo'n digitale kabel kopen..

Koop je een surround set, zet je ze op een rijtje.. :P Zonde man :P Ik heb thuis wel alle speakers op de bedoelde plaats staan, altijd leuk bij t kijken van een DVDtje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2010 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, i know. Maar ik ga dit weekend ze even ophangen. Had ik woensdag toen ik ze kreeg geen tijd voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2010 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo vandaag even mn kamer verbouwt, en echt die subwoofer in de hoek maakt een wereld van verschil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2010 21:52 
 

ik heb de Logitech Z4 [2 satelites, 1 sub] en daar komt heerlijk geluid uit!
de satelieten staan naast me monitor op mijn bureau, en de sub onder mijn buro [anders heb je bass overkill, is me ooit verteld]
bass altijd op 3 kwart open, volume meestal op een kwart [in windows en WMP 80%]
bevalt hardstikke goed zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk vandaag maar is die optische kabel gekocht en je merkt het verschil ook wel hoor. Net iets beter geluid. Huppa nu lekker beuken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik heb de Logitech Z4 [2 satelites, 1 sub] en daar komt heerlijk geluid uit!
de satelieten staan naast me monitor op mijn bureau, en de sub onder mijn buro [anders heb je bass overkill, is me ooit verteld]
bass altijd op 3 kwart open, volume meestal op een kwart [in windows en WMP 80%]
bevalt hardstikke goed zo :)


Onder je bureau of tegen je bureau maakt ook een wereld van verschil. Zet je sub maar tegen de zijkant aan. Gaat je burea fijn mee doen als box :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

GreenX schreef:
KSwoosh schreef:
ik heb de Logitech Z4 [2 satelites, 1 sub] en daar komt heerlijk geluid uit!
de satelieten staan naast me monitor op mijn bureau, en de sub onder mijn buro [anders heb je bass overkill, is me ooit verteld]
bass altijd op 3 kwart open, volume meestal op een kwart [in windows en WMP 80%]
bevalt hardstikke goed zo :)


Onder je bureau of tegen je bureau maakt ook een wereld van verschil. Zet je sub maar tegen de zijkant aan. Gaat je burea fijn mee doen als box :).


Haha heb ik ook ja;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb sinds 2 dagen nu de Logitech Z2300 :woot:
Wat een zwaar relaxte bass zit erbij :thumbsup:
En kan nog goed hard ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 20:44 
 

GreenX schreef:
KSwoosh schreef:
ik heb de Logitech Z4 [2 satelites, 1 sub] en daar komt heerlijk geluid uit!
de satelieten staan naast me monitor op mijn bureau, en de sub onder mijn buro [anders heb je bass overkill, is me ooit verteld]
bass altijd op 3 kwart open, volume meestal op een kwart [in windows en WMP 80%]
bevalt hardstikke goed zo :)


Onder je bureau of tegen je bureau maakt ook een wereld van verschil. Zet je sub maar tegen de zijkant aan. Gaat je burea fijn mee doen als box :).

alleen heb je dan vaak een bass overkill :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik hem trouwens op 2 van de 20 streepjes zet heb ik al best hard geluid en dan wel WMP op 100%. Maar moet je is nagaan als je hem op maximaal zet. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:58 
 

Edwinn schreef:
Als ik hem trouwens op 2 van de 20 streepjes zet heb ik al best hard geluid en dan wel WMP op 100%. Maar moet je is nagaan als je hem op maximaal zet. :oh:

je kan beter WMP lager en je audio hoger doen, dan heb je betere kwaliteit, en JA het maakt WEL uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Edwinn schreef:
Als ik hem trouwens op 2 van de 20 streepjes zet heb ik al best hard geluid en dan wel WMP op 100%. Maar moet je is nagaan als je hem op maximaal zet. :oh:

je kan beter WMP lager en je audio hoger doen, dan heb je betere kwaliteit, en JA het maakt WEL uit!

Ja i know, maar dat was alleen maar om even om aan te geven hoe hard ze kunnen. Zegmaar 10x zo hard nog. :P Heb WMP altijd op 40/50% staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heb ook de X-230 als speaker set. Koptelefoon heb ik de Sennheiser HD 205,

Beide een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Met de lage tonen zit het in beide gevallen ook goed, dus prima voor het beluisteren van hardstyle. Vooral de koptelefoon heeft een erg goed uitggebalanceerd geluid.

De HD 205 koptelefoon heb je al voor ongeveer €30.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ikzelf heb nu in gebruik de HD202, klinkt ook lekker als hardstyle erop gezet wordt :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij maar gewoon mijn Bose Triport :loving:

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen