Ik vind een beetje top 40 op sich wel kunnen, maar niet alleen maar. Dat is ook het gigantisch KUTTE aan de set van The Prophet Vs. Zany op Qlimax 2007. Ik heb in 5 kwartier 6 keer mijn handjes omhoog moeten doen.. Alsof het op een smartlappenfestival gebeurde.. Daar ben ik op tegen. Maar kijk naar mijn yearmix, zit ook gewoon Take On My Bootleg in (Aha - Take On Me). Ik draai in de meeste mixen Home (Rank 1 - Such Is Life en vele anderen).
Maar stel je hoort geen top 40 sample, maar bijvoorbeeld een andere. Kijk bijvoorbeeld eens naar de vocal van Show Me Love (House). Word ook om de havenklap geremixt en dergelijke.
En Bulldozer Project - Arise (Beholder & Zany Remix) dan? Is ook in principe het remixen van een bekende plaat..
Ik vind het met 2 maten meten. Het belangrijkste vind ik het evenwicht tussen de platen. Er moet niet te veel van dat soort platen gedraaid worden, maar je mag best wel hier en daar een "reparatieplaatje" draaien.
(Reparatieplaatje = plaatje om iedereen weer de dansvloer op te jagen, dan proberen met andere tracks erop te houden, een floorfiller dus)