Mooie actie van TBY.
Edit: WHAHAAH DAT FILMPJE!
listen to the 'tuduu tu du'
xD
Edit: WHAHAAH DAT FILMPJE!
listen to the 'tuduu tu du'
xD
+1wrote:Haha geniaal Technoboys reactie en goed dat iemand zo een filmpje gemaakt hebt. Dan zien die Scooter top 40aanhangers het ook is
Denk jij dat? Hij doet dit al jaren en niemand heeft er iets over gezegd, dus waar maken jullie je druk over.wrote:Ik hoorde het van een vriend en ging meteen op onderzoek uit.
Dit is serieus te erg voor woorden, neem aan dat hier het nodige nog over gepraat gaat worden!
Nou pas? HP Baxter zit al vanaf 1994 in de muziekbusiness en heeft nooit anders gedaan dan dit. Dus waarom maakte de generatie voor ons dan zich hier niet druk om?wrote:Zal het niet zijn dat mensen zich al die tijd ergerden aan scooter en nu langzamerhand er over beginnen te praten?
Je bent ook een Headhunterz fanboii, dat zegt genoeg...wrote:Denk jij dat? Hij doet dit al jaren en niemand heeft er iets over gezegd, dus waar maken jullie je druk over.wrote:Ik hoorde het van een vriend en ging meteen op onderzoek uit.
Dit is serieus te erg voor woorden, neem aan dat hier het nodige nog over gepraat gaat worden!
Inderdaad.wrote:Zal het niet zijn dat mensen zich al die tijd ergerden aan scooter en nu langzamerhand er over beginnen te praten?
Pardon? dus omdat mijn naam Headhunter(4)Ever staat ben ik een fanboii? alleen omdat ik zijn nummers geweldig vind? kom op zeg.wrote:Je bent ook een Headhunterz fanboii, dat zegt genoeg...
Ik zie het kwetsende er niet aan.. En hij verdedigt eerlijk gezegd ook niet.. Als men het ECHT vervelend vond dat de beats ingezet werden, hadden ze al lang stappen ondernomen denk je niet? Technoboy heeft dat nu gemeld dat hij eerst wil weten dat er wat van hem ingezet wordt.. Dat zijn de eerste stappen, maar van bijvoorbeeld van Freaky Music (Fusion/Superplastik) heb ik nog geen statement gehoord en ook Edinet (Activator) heb ik niets horen zeggen.wrote:Ik vind het allemaal prima, van mij mag je zelfs zijn naam op je lichaam zetten, boeit me niet.
Vind het alleen raar dat je hier Scooter probeert te verdedigen, terwijl je ons hardstyle liefhebbers daar mee kwetst.
Wat valt er te verdedigen? Het is is toch 100% duidelijk dat hij het overneemt, maar wie doet dat tegenwoordig niet? nee hoor ik maak me niet druk.wrote:Vind het alleen raar dat je hier Scooter probeert te verdedigen.
maar hij mist nog heel veel je kun er zo nog 100 nummers uithalenwrote:-edit- ik las niet goed...
ja idd, was zelf ook beetje aan youtuben geslagen. Toch moet je wel enigzins creatief zijn om al die bestaande melodietjes door elkaar te gooien en er een redelijk nummer van te maken.wrote:maar hij mist nog heel veel je kun er zo nog 100 nummers uithalenwrote:-edit- ik las niet goed...
enTribute to Scooter.. NOT!! Check this and see where he gets his inspiration: http://ping.fm/Lq3m6
we already did something
Nou, je hebt jatten, en je hebt dit.. Het gebeurt wel is dat een artiest iets 'jat' van een ander, maar meestal maken ze het dan wel anders, en vaak is t een ander genre waarin het uitgebracht wordt. Maar wat hij doet is gewoon laag.. het lijkt erop alsof hij gewoon samples ript uit nummers, deze een iets andere toonhoogte geeft en vervolgens gewoon lekker plakt in zn eigen nummers.. Dit is ronduit belachelijk, der zit totaal geen ene vorm van creativiteit in.wrote:Wat valt er te verdedigen? Het is is toch 100% duidelijk dat hij het overneemt, maar wie doet dat tegenwoordig niet? nee hoor ik maak me niet druk.wrote:Vind het alleen raar dat je hier Scooter probeert te verdedigen.
Ben benieuwd..wrote:Fusionrecords op TwitterenTribute to Scooter.. NOT!! Check this and see where he gets his inspiration: http://ping.fm/Lq3m6
we already did something
Ja, ik vond hem niet heel erg normaal klinken.. Aub even niet dus.wrote:is mijn reactie nou verwijdert?