Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooie actie van TBY.

Edit: WHAHAAH DAT FILMPJE!

listen to the 'tuduu tu du'

xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 20:03 
 
Hardtraxxer

Haha geniaal Technoboys reactie en goed dat iemand zo een filmpje gemaakt hebt. Dan zien die Scooter top 40aanhangers het ook is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Serieus die van Ay Kay Ay en van Ti Sento melo zijn toch wel et ergst (Dat is I just can't stop niet meegeteld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Haha geniaal Technoboys reactie en goed dat iemand zo een filmpje gemaakt hebt. Dan zien die Scooter top 40aanhangers het ook is :thumbsup:


+1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 01:14 
 
Hardtraxxer

Ik hoorde het van een vriend en ging meteen op onderzoek uit.
Dit is serieus te erg voor woorden, neem aan dat hier het nodige nog over gepraat gaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NoobstaR* schreef:
Ik hoorde het van een vriend en ging meteen op onderzoek uit.
Dit is serieus te erg voor woorden, neem aan dat hier het nodige nog over gepraat gaat worden!

Denk jij dat? Hij doet dit al jaren en niemand heeft er iets over gezegd, dus waar maken jullie je druk over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal het niet zijn dat mensen zich al die tijd ergerden aan scooter en nu langzamerhand er over beginnen te praten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Zal het niet zijn dat mensen zich al die tijd ergerden aan scooter en nu langzamerhand er over beginnen te praten?

Nou pas? HP Baxter zit al vanaf 1994 in de muziekbusiness en heeft nooit anders gedaan dan dit. Dus waarom maakte de generatie voor ons dan zich hier niet druk om?

Tja je kan het wel zeggen, maar als de mensen zijn muziek kopen kan je niet zeggen dat het niet verdiend.

Liever goed gejat dan slecht bedacht zeg ik dan maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 11:34 
 
Hardtraxxer

Headhunter(4)Ever schreef:
NoobstaR* schreef:
Ik hoorde het van een vriend en ging meteen op onderzoek uit.
Dit is serieus te erg voor woorden, neem aan dat hier het nodige nog over gepraat gaat worden!

Denk jij dat? Hij doet dit al jaren en niemand heeft er iets over gezegd, dus waar maken jullie je druk over.

Je bent ook een Headhunterz fanboii, dat zegt genoeg... :x

Frankert schreef:
Zal het niet zijn dat mensen zich al die tijd ergerden aan scooter en nu langzamerhand er over beginnen te praten?

Inderdaad. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NoobstaR* schreef:
Je bent ook een Headhunterz fanboii, dat zegt genoeg... :x

Pardon? dus omdat mijn naam Headhunter(4)Ever staat ben ik een fanboii? alleen omdat ik zijn nummers geweldig vind? kom op zeg.

Zegt ook genoeg over jou, zielig manneke dat ge bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 13:09 
 
Hardtraxxer

Ik vind het allemaal prima, van mij mag je zelfs zijn naam op je lichaam zetten, boeit me niet. :)
Vind het alleen raar dat je hier Scooter probeert te verdedigen, terwijl je ons hardstyle liefhebbers daar mee kwetst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NoobstaR* schreef:
Ik vind het allemaal prima, van mij mag je zelfs zijn naam op je lichaam zetten, boeit me niet. :)
Vind het alleen raar dat je hier Scooter probeert te verdedigen, terwijl je ons hardstyle liefhebbers daar mee kwetst.

Ik zie het kwetsende er niet aan.. En hij verdedigt eerlijk gezegd ook niet.. Als men het ECHT vervelend vond dat de beats ingezet werden, hadden ze al lang stappen ondernomen denk je niet? Technoboy heeft dat nu gemeld dat hij eerst wil weten dat er wat van hem ingezet wordt.. Dat zijn de eerste stappen, maar van bijvoorbeeld van Freaky Music (Fusion/Superplastik) heb ik nog geen statement gehoord en ook Edinet (Activator) heb ik niets horen zeggen.
Blijkbaar is het geen prioriteit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NoobstaR* schreef:
Vind het alleen raar dat je hier Scooter probeert te verdedigen.

Wat valt er te verdedigen? Het is is toch 100% duidelijk dat hij het overneemt, maar wie doet dat tegenwoordig niet? nee hoor ik maak me niet druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Korsakoff is het ook met ons eens :D

http://djkorsakoff.hyves.nl/widget/98589770/Scooter_Hij_jat_werkelijk_alles_uit_de_grotendeels_Nederlandse_hardstyle_scene/cP8R/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

luister net paar nummers van hem op youtube

scooter - see you smile
paul elstak - rainbow high in the sky

nu gaat die te ver :$

en stuck on replay tekst van 3T Stuck on you voor mensen die die nog niet wisten



maareuh zo kan ik ook wel een album maken, bestaande muziek samenvoegen en wat tekst van dance muziek en album en veel geldjes :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

-edit- ik las niet goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SndR schreef:
-edit- ik las niet goed...


maar hij mist nog heel veel je kun er zo nog 100 nummers uithalen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 23:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
SndR schreef:
-edit- ik las niet goed...


maar hij mist nog heel veel je kun er zo nog 100 nummers uithalen :lol:


ja idd, was zelf ook beetje aan youtuben geslagen. Toch moet je wel enigzins creatief zijn om al die bestaande melodietjes door elkaar te gooien en er een redelijk nummer van te maken. :innocent:

Vroeger...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionrecords op Twitter
Citaat:
Tribute to Scooter.. NOT!! Check this and see where he gets his inspiration: http://ping.fm/Lq3m6


en

Citaat:
we already did something ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Headhunter(4)Ever schreef:
NoobstaR* schreef:
Vind het alleen raar dat je hier Scooter probeert te verdedigen.

Wat valt er te verdedigen? Het is is toch 100% duidelijk dat hij het overneemt, maar wie doet dat tegenwoordig niet? nee hoor ik maak me niet druk.

Nou, je hebt jatten, en je hebt dit.. Het gebeurt wel is dat een artiest iets 'jat' van een ander, maar meestal maken ze het dan wel anders, en vaak is t een ander genre waarin het uitgebracht wordt. Maar wat hij doet is gewoon laag.. het lijkt erop alsof hij gewoon samples ript uit nummers, deze een iets andere toonhoogte geeft en vervolgens gewoon lekker plakt in zn eigen nummers.. Dit is ronduit belachelijk, der zit totaal geen ene vorm van creativiteit in.
Die vieze duitser was vroeger al kut, maar nu is t echt te ziek voor woorden...
Als ik dat filmpje btw zie dan hoor ik nog wel meer dingen die uit andere tracks zijn geript...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A2BNixke schreef:
Fusionrecords op Twitter
Citaat:
Tribute to Scooter.. NOT!! Check this and see where he gets his inspiration: http://ping.fm/Lq3m6


en

Citaat:
we already did something ;)

Ben benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 13:31 
 
Donateur

is mijn reactie nou verwijdert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahaha jup :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
is mijn reactie nou verwijdert?

Ja, ik vond hem niet heel erg normaal klinken.. Aub even niet dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 19:42 
 
Hardtraxx Newbie

Technoboy heeft op zijn website een reactie gegeven over de ripp-offs van scooter.

Echt geweldig!!

Scooter boycotten for live!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen