Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Groeneveldm schreef:
Technoboy heeft op zijn website een reactie gegeven over de ripp-offs van scooter.

Echt geweldig!!

Scooter boycotten for live!


Die vent heeft gewoon ook al een kut kop dus dat is voor mij al rede genoeg om heb te boycotten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker



dit was nog is een hit van scooter



of deze is zeker goed:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 23:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

op youtube staat een filmpje van de tracks van scooter en de orginele tracks waarvan die het gejat heeft.
die vent jat echt ALLES uit de hardstyle scene.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
op youtube staat een filmpje van de tracks van scooter en de orginele tracks waarvan die het gejat heeft.
die vent jat echt ALLES uit de hardstyle scene.


Liever laat dan nooit, zullen we maar zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis heeft ook een opmerking gemaakt op z'n site.

www.crypsis.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 10:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 10:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Waar dan?

Frontpage en dan:

STATEMENT OF THE MONTH
"I feel inspired, I feel original, I feel Scooterish!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 10:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

ah, alles is ook zo klein op die site :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Pff, tjah getuigt van geen Respect wat kan je daar meer over zeggen? Aanklagen die handel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 22:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

geniaal die brandende scooter als plaatje.
ook respect voor de droge reactie van technoboy op zn site
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier de reactie van technoboy op de cd van scooter

Dear H.P. Baxxter. Yesterday was the release of your new album ‘Scooter – Under The Radar Over The Top’. What a masterpiece, amazing how you created all those hits by yourself. It’s no secret that us hardstyle producers get inspiration from existing tracks every now and then as well. Matia Bazar’s ‘Ti Sento’ for instance, an Italian track full of emotion that really meant something important to me. That’s why we dedicated a hardstyle version of this track to them (which we have been working on for weeks to make it 100% perfect and carrying the same emotion as the original) and mentioned their name on the vinyl. After listening to your album it appeared to me that I’m a sort of Matia Bazar to you as well. I’m glad I could be of inspiration and I feel so honored you used all sort of tracks we made here at Saifam to create these musical masterpieces. As well very friendly of you that you mentioned me and all the other hardstyle producers that inspired you in the credits of your cd.

I’m already looking forward to your next album and please, give us a call at Saifam when you plan to start it. We’ll be delighted to provide you our unreleased tracks so you can get inspiration from those again without people noticing. You clearly do this for the love of the music and not for the love of money. Since we made all those tracks with a huge love for hardstyle music we are really happy you respected that on your album. You really Jadore hardstyle- and core, H.P. Baxxter. Thank you and keep up the good work!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:

Durf ook eens een pagina terug te kijken in het topic ;)
Daar staat tie namelijk ook al


ik ben bang voor vorige pagina's :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
The Anim0l schreef:
johnlienden schreef:

Durf ook eens een pagina terug te kijken in het topic ;)
Daar staat tie namelijk ook al


ik ben bang voor vorige pagina's :$

:lol:

Alleen in het "Lekkere wijven topic" kun je soms beter niet terugbladeren :sick:


Ben je homo ofzo? 40 pagina's vol lekkere chicks :D :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Ben je homo ofzo? 40 pagina's BIJNA vol met lekkere chicks :D :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
Atraxisz schreef:
Ben je homo ofzo? 40 pagina's BIJNA vol met lekkere chicks :D :love:


Nee 40 pagina's vol chick en 5 zonder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn jonge jaren ( klas 1-2 vmbo) vond ik scooter zelfs leuk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
In mijn jonge jaren ( klas 1-2 vmbo) vond ik scooter zelfs leuk :x

Ik ook.. Maria vond ik een geweldig nummer. Maarja, nu ik weet dat die ook gejat is schaam ik me er eigenlijk wel voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2009 01:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Kepro schreef:
In mijn jonge jaren ( klas 1-2 vmbo) vond ik scooter zelfs leuk :x

Ik ook.. Maria vond ik een geweldig nummer. Maarja, nu ik weet dat die ook gejat is schaam ik me er eigenlijk wel voor.

Heb nergens last van, luister nog steeds zijn oude nummers en ik kan er nog steeds op los gaan. Schaam me nergens voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2009 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
Atraxisz schreef:
Ben je homo ofzo? 40 pagina's BIJNA vol met lekkere chicks :D :love:


Frankert met zijn vieze wijven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2009 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

*Zucht* Weer een heel erg lekkere track anal-raped!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2009 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verkeerde topic geplaatst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 16:38 
 
Hardtraxx Newbie

Ach ja,

Wat een leuk commentaar op iemand die nog steeds volle zalen, tours en festivals trekt op zijn 45e.
Doe het maar eens na!, en natuurlijk 'jat' hij de delen van andere nummers, geloof mij dat de schrijvers van de originele songteksten absoluut hiervoor een vergoeding krijgen.

Feit is dat hij zich er niet voor schaamt en gekker nog, gewoon voor uitkomt.
Het is zijn ding om de muziek van Scooter zo te maken en dat doen ze nog verdienstelijk ook.

Kleine stukjes tekst van het nummer Jigga Jigga vrij vertaald naar het Nederlands:

Op het randje!
Kijk eens hoe we dit MIXEN

Ik ben nooit de ruziezoeker geweest
Gewoon afmaken waar je aan begint, door het uit elkaar te halen
Ik ben geen faker, ik ben gevuld als een mensenhaai
Of je mij nou leuk vindt of niet
Het interesseert me geen reet
Als je echt denkt dat je er klaar voor bent, laat dan je handen zien
Iedereen wil een topper
En met de juiste microfoon, ben ik degene die de hitlijsten aanvoert

- Dus hij geeft wel degelijk aan dat de muziek die hun maken voortkomt van andere artiesten en het boeit hem geen ruk, zolang er maar mensen zijn die het leuk vinden.
Kort gezegd is dat ook alles wat entertainment inhoudt, je publiek en fans vermaken.
En reken er op dat de formatie Scooter dat kan, misschien niet exclusief voor de hardcore mensen, maar over het algemeen doet hij het gewoon goed.



Dus @ Headhunter(4)ever: Ik ben het helemaal met je eens dat mensen zich niet zo druk moeten maken en zeker niet als een artiest succes heeft.

en @ frankhardenberg: Een sniper pakken??? je sexuele geaardheid maakt me niet zo gek veel uit, maar volgens mij is het dringend tijd dat je gaat stoppen met de first person shooters op je computer.

@ de rest: Ti Sento is geschreven door de Italiaanse zanggroep Matia Bazar, welke bestaat uit: Antonella Ruggiero, Piero Cassano, Aldo Stellita, Giancarlo Golzi en Carlo Marrale.
Ruggiero, Stellita, Marrale en Sergio Cossu zijn verantwoordelijk voor de lyrics, het is officeel geproduceerd door Celso Valli en uitgebracht door het platenlabel Ariston in 1985.

Weten jullie weer van de hoed tot de rand :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 17:11 
 
Donateur

DeBosjesman schreef:
Ach ja,

Wat een leuk commentaar op iemand die nog steeds volle zalen, tours en festivals trekt op zijn 45e.
Doe het maar eens na!, en natuurlijk 'jat' hij de delen van andere nummers, geloof mij dat de schrijvers van de originele songteksten absoluut hiervoor een vergoeding krijgen.

Feit is dat hij zich er niet voor schaamt en gekker nog, gewoon voor uitkomt.
Het is zijn ding om de muziek van Scooter zo te maken en dat doen ze nog verdienstelijk ook.

Kleine stukjes tekst van het nummer Jigga Jigga vrij vertaald naar het Nederlands:

Op het randje!
Kijk eens hoe we dit MIXEN

Ik ben nooit de ruziezoeker geweest
Gewoon afmaken waar je aan begint, door het uit elkaar te halen
Ik ben geen faker, ik ben gevuld als een mensenhaai
Of je mij nou leuk vindt of niet
Het interesseert me geen reet
Als je echt denkt dat je er klaar voor bent, laat dan je handen zien
Iedereen wil een topper
En met de juiste microfoon, ben ik degene die de hitlijsten aanvoert

- Dus hij geeft wel degelijk aan dat de muziek die hun maken voortkomt van andere artiesten en het boeit hem geen ruk, zolang er maar mensen zijn die het leuk vinden.
Kort gezegd is dat ook alles wat entertainment inhoudt, je publiek en fans vermaken.
En reken er op dat de formatie Scooter dat kan, misschien niet exclusief voor de hardcore mensen, maar over het algemeen doet hij het gewoon goed.



Dus @ Headhunter(4)ever: Ik ben het helemaal met je eens dat mensen zich niet zo druk moeten maken en zeker niet als een artiest succes heeft.

en @ frankhardenberg: Een sniper pakken??? je sexuele geaardheid maakt me niet zo gek veel uit, maar volgens mij is het dringend tijd dat je gaat stoppen met de first person shooters op je computer.

@ de rest: Ti Sento is geschreven door de Italiaanse zanggroep Matia Bazar, welke bestaat uit: Antonella Ruggiero, Piero Cassano, Aldo Stellita, Giancarlo Golzi en Carlo Marrale.
Ruggiero, Stellita, Marrale en Sergio Cossu zijn verantwoordelijk voor de lyrics, het is officeel geproduceerd door Celso Valli en uitgebracht door het platenlabel Ariston in 1985.

Weten jullie weer van de hoed tot de rand :D

gast hoe lang ben je bezig geweest om dit alleemaal op te schrijven?
ten 1e vraagt Technoboy om toestemming en scooter niet...
Technoboy had zelfs nog wat op zn site gezet omdat scooter het jatte, zo boos was hij.
Technoboy heeft er heel veel voor gedaan om hem zo mooi mogelijk te maken en scooter verander tpaar nootjes jankt wat door de micro en is klaar
nou dan ben je toch wel de mf'ing grootste tjappo op de aarde, en dat jij dan met je 1e bericht NOTA BENE scooter hier gaat verdedigen....
WTF MAN! sodemieter ajb een eind op!
en btw ik speel geen spelletjes ik zit alleen muziek te luisteren of op hardtraxx of msn op de computer dus..... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens Frank, jaag die scooter een kogel door zijn kop.

Maar kunnen de producers als TBY e.d. waarvan scooter gejat heeft hem niet aanklagen wegens plagiaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 17:25 
 
Donateur

Edwinn schreef:
Helemaal mee eens Frank, jaag die scooter een kogel door zijn kop.

Maar kunnen de producers als TBY e.d. waarvan scooter gejat heeft hem niet aanklagen wegens plagiaat?

ik weet niet, kan vast wel maar ik denk dat hij het niet doet omdat hij zich dan verlaagt tot het niveau van scooter
als zn volgende album van scooter weer zo gejat zal worden klaagt hij um wel aan denk ik..
en dat zou terecht zijn en niet niveau ver lagend
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen