Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de melodie van I Just Can't Stop is ook geen toestemming gevraagd door Scooter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 17:50 
 
Donateur

ja klopt en voor meerdere dingen niet maar ik doelde ff alleen op Ti Sento omdat die het bekenst is bij iedereen volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en toch vind ik zn laatste album nog steeds vet

waren zeker mn 20 euro's waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

die van tby was echt heel goed, maar scooter :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zucht, effe blazen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Zucht, effe blazen :')

Nou idd.. Gaan we weer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 22:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

DeBosjesman schreef:
Ach ja,

Wat een leuk commentaar op iemand die nog steeds volle zalen, tours en festivals trekt op zijn 45e.
Doe het maar eens na!, en natuurlijk 'jat' hij de delen van andere nummers, geloof mij dat de schrijvers van de originele songteksten absoluut hiervoor een vergoeding krijgen.

Feit is dat hij zich er niet voor schaamt en gekker nog, gewoon voor uitkomt.
Het is zijn ding om de muziek van Scooter zo te maken en dat doen ze nog verdienstelijk ook.

Zover ik weet is er met geen enkele hardstyle artiest een vergoeding geregeld en er zijn nogal wat delen van hardstyle nummers gebruikt in zijn laatste album(s). Hij komt er voor uit? Staan er referenties naar de oorspronkelijke artiesten op het album/single? Dacht het niet. Scooter is een goed voorbeeld van een artiest die het voor het geld doet en niet voor de muziek. Goed dat ie zoveel fans heeft, jammer dat er haast niks van overblijft als je het kuddevolk niet meerekent. Maarja ze vullen zijn zakken wel, daar gaat het tegenwoordig toch om in de muziekindustrie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het klopt helemaal lyst :)

Sluit dit topic please. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Het klopt helemaal lyst :)

Sluit dit topic please. :corn:


Ja idd doe maar een slotje we zijn het toch allemaal eens. En t stof is er net weer afgeblazen door zon trieste post van zon kereltje die het wel ff beter weet :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zover ik weet is er met geen enkele hardstyle artiest een vergoeding geregeld en er zijn nogal wat delen van hardstyle nummers gebruikt in zijn laatste album(s). Hij komt er voor uit? Staan er referenties naar de oorspronkelijke artiesten op het album/single? Dacht het niet. Scooter is een goed voorbeeld van een artiest die het voor het geld doet en niet voor de muziek. Goed dat ie zoveel fans heeft, jammer dat er haast niks van overblijft als je het kuddevolk niet meerekent. Maarja ze vullen zijn zakken wel, daar gaat het tegenwoordig toch om in de muziekindustrie?

Blijkbaar gaat het de Scantraxx- en Saifam-labels daar niet echt om aangezien die blijkbaar nog geen enkel auteurs-rechtzaak hebben ingediend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Zover ik weet is er met geen enkele hardstyle artiest een vergoeding geregeld en er zijn nogal wat delen van hardstyle nummers gebruikt in zijn laatste album(s). Hij komt er voor uit? Staan er referenties naar de oorspronkelijke artiesten op het album/single? Dacht het niet. Scooter is een goed voorbeeld van een artiest die het voor het geld doet en niet voor de muziek. Goed dat ie zoveel fans heeft, jammer dat er haast niks van overblijft als je het kuddevolk niet meerekent. Maarja ze vullen zijn zakken wel, daar gaat het tegenwoordig toch om in de muziekindustrie?

Blijkbaar gaat het de Scantraxx- en Saifam-labels daar niet echt om aangezien die blijkbaar nog geen enkel auteurs-rechtzaak hebben ingediend.


Een rechtzaak levert waarschijnlijk minder op dan dat hij zal kosten ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen