Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Voor de melodie van I Just Can't Stop is ook geen toestemming gevraagd door Scooter.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
ja klopt en voor meerdere dingen niet maar ik doelde ff alleen op Ti Sento omdat die het bekenst is bij iedereen volgens mij
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
en toch vind ik zn laatste album nog steeds vet

waren zeker mn 20 euro's waard!
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
die van tby was echt heel goed, maar scooter :sick: :sick:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Zucht, effe blazen :')
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
Rik wrote:Zucht, effe blazen :')
Nou idd.. Gaan we weer..
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
DeBosjesman wrote:Ach ja,

Wat een leuk commentaar op iemand die nog steeds volle zalen, tours en festivals trekt op zijn 45e.
Doe het maar eens na!, en natuurlijk 'jat' hij de delen van andere nummers, geloof mij dat de schrijvers van de originele songteksten absoluut hiervoor een vergoeding krijgen.

Feit is dat hij zich er niet voor schaamt en gekker nog, gewoon voor uitkomt.
Het is zijn ding om de muziek van Scooter zo te maken en dat doen ze nog verdienstelijk ook.
Zover ik weet is er met geen enkele hardstyle artiest een vergoeding geregeld en er zijn nogal wat delen van hardstyle nummers gebruikt in zijn laatste album(s). Hij komt er voor uit? Staan er referenties naar de oorspronkelijke artiesten op het album/single? Dacht het niet. Scooter is een goed voorbeeld van een artiest die het voor het geld doet en niet voor de muziek. Goed dat ie zoveel fans heeft, jammer dat er haast niks van overblijft als je het kuddevolk niet meerekent. Maarja ze vullen zijn zakken wel, daar gaat het tegenwoordig toch om in de muziekindustrie?
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
ja
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Het klopt helemaal lyst :)

Sluit dit topic please. :corn:
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Rik wrote:Het klopt helemaal lyst :)

Sluit dit topic please. :corn:
Ja idd doe maar een slotje we zijn het toch allemaal eens. En t stof is er net weer afgeblazen door zon trieste post van zon kereltje die het wel ff beter weet :P xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lyst wrote:Zover ik weet is er met geen enkele hardstyle artiest een vergoeding geregeld en er zijn nogal wat delen van hardstyle nummers gebruikt in zijn laatste album(s). Hij komt er voor uit? Staan er referenties naar de oorspronkelijke artiesten op het album/single? Dacht het niet. Scooter is een goed voorbeeld van een artiest die het voor het geld doet en niet voor de muziek. Goed dat ie zoveel fans heeft, jammer dat er haast niks van overblijft als je het kuddevolk niet meerekent. Maarja ze vullen zijn zakken wel, daar gaat het tegenwoordig toch om in de muziekindustrie?
Blijkbaar gaat het de Scantraxx- en Saifam-labels daar niet echt om aangezien die blijkbaar nog geen enkel auteurs-rechtzaak hebben ingediend.
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
dawasiknie wrote:
Lyst wrote:Zover ik weet is er met geen enkele hardstyle artiest een vergoeding geregeld en er zijn nogal wat delen van hardstyle nummers gebruikt in zijn laatste album(s). Hij komt er voor uit? Staan er referenties naar de oorspronkelijke artiesten op het album/single? Dacht het niet. Scooter is een goed voorbeeld van een artiest die het voor het geld doet en niet voor de muziek. Goed dat ie zoveel fans heeft, jammer dat er haast niks van overblijft als je het kuddevolk niet meerekent. Maarja ze vullen zijn zakken wel, daar gaat het tegenwoordig toch om in de muziekindustrie?
Blijkbaar gaat het de Scantraxx- en Saifam-labels daar niet echt om aangezien die blijkbaar nog geen enkel auteurs-rechtzaak hebben ingediend.
Een rechtzaak levert waarschijnlijk minder op dan dat hij zal kosten ;)