Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2009 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sjaak1 schreef:
Scooter was leuk begin 2000, met Nessaja, Weekend en al die andere platen, tegenwoordig slaat het echt nergens op.
Die platen zijn ook allemaal gejat. Nessaja uit een duits TV-programma, Weekend komt van Push-Strange World en Earth & Fire, dan heb je natuurlijk nog I Like it Loud en Always Hardcore... wat dat betreft verschilt het niet.


Maar Always Hardcore is toch op een hele andere manier gejat dan dit. Daar was tenminste nog iets creatiefs mee gedaan... hoewel... dat zal ook wel weer uit 5 verschillende nummers zijn opgebouwd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2009 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joh, ik kan me er eigenlijk niet eens druk over maken..

Scooter deed dit altijd al en nog steeds doet hij het.. Blijkbaar verkoopt het allemaal. En als men ECHT een probleem ermee had, was er al lang een klacht of iets dergelijks ingediend.. Blijkbaar kan het hen ook niet heel erg veel schelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2009 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Blijkbaar kan het hen ook niet heel erg veel schelen.

Nee klopt, en dat vind ik toch vrij raar. Als je een track produceert, vind je het toch niet leuk als iemand anders ermee aan de haal gaat en het nog goed verkoopt ook nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2009 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Khadber schreef:
Blijkbaar kan het hen ook niet heel erg veel schelen.

Nee klopt, en dat vind ik toch vrij raar. Als je een track produceert, vind je het toch niet leuk als iemand anders ermee aan de haal gaat en het nog goed verkoopt ook nog?


Ik kan me dat ook niet goed voorstellen, maar blijkbaar heeft het bij Scooter niet al te veel prioriteit. Ik vind het zelf ook jammer dat het dan weer zo moet, maar ik zal er geloof ik geen minuut minder om slapen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2009 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of hij is gewoon slim bezig. Hij jat ander mans werk en verdiend er zelf waarschijnlijk genoeg geld mee. :thumbsup:

Heel slim van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2009 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Of hij is gewoon slim bezig. Hij jat ander mans werk en verdiend er zelf waarschijnlijk genoeg geld mee. :thumbsup:

Heel slim van hem.

Liever goed gejat, dan slecht bedacht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2009 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sjaak1 schreef:
Scooter was leuk begin 2000, met Nessaja, Weekend en al die andere platen, tegenwoordig slaat het echt nergens op.
Die platen zijn ook allemaal gejat. Nessaja uit een duits TV-programma, Weekend komt van Push-Strange World en Earth & Fire, dan heb je natuurlijk nog I Like it Loud en Always Hardcore... wat dat betreft verschilt het niet.


Toen wist er nog niet veel vanaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 16:02 
 
Hardtraxxer

@Henk-Jan

het lijkt of ze het niet erg vinden idd, mischien willen ze juist het 'commerciele' publiek berijken op deze manier??? idon't know, ik snap niet waarom niemand zich er druk om maakt, hij verdient geld hiermee???
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scooter is echt niks aan, en hoezo zo'n haat tegen Ti Sento (!!)?? Is toch lekker nummertje? Maar iig, wel heel slap van scooter dit en vergeet die gast nou maar gewoon;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de liefhebber de reactie van Technoboy op zijn website..

Citaat:
Dear H.P. Baxxter. Yesterday was the release of your new album ‘Scooter – Under The Radar Over The Top’. What a masterpiece, amazing how you created all those hits by yourself. It’s no secret that us hardstyle producers get inspiration from existing tracks every now and then as well. Matia Bazar’s ‘Ti Sento’ for instance, an Italian track full of emotion that really meant something important to me. That’s why we dedicated a hardstyle version of this track to her (which we have been working on for weeks to make it 100% perfect and carrying the same emotion as the original) and mentioned her name on the vinyl. After listening to your album it appeared to me that I’m a sort of Matia Bazar to you as well. I’m glad I could be of inspiration and I feel so honored you used all sort of tracks we made here at Saifam to create these musical masterpieces. As well very friendly of you that you mentioned me and all the other hardstyle producers that inspired you in the credits of your cd.

I’m already looking forward to your next album and please, give us a call at Saifam when you plan to start it. We’ll be delighted to provide you our unreleased tracks so you can get inspiration from those again without people noticing. You clearly do this for the love of the music and not for the love of money. Since we made all those tracks with a huge love for hardstyle music we are really happy you respected that on your album. You really Jadore hardstyle- and core, H.P. Baxxter. Thank you and keep up the good work!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 18:38 
 
Hardtraxxer

_dp_ schreef:
:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 19:16 
 
Hardtraxx Elite

:worship: Technoboy :worship:

dit doet hij toch echt weer prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd, kan alleen maar respect voor deze man hebben :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2009 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha prachtig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 00:09 
 
Hardtraxxer

haha :D geweldig echt geweldig kijk die reacties :lol: lag me echt dood :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een slijmbal joh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 13:21 
 
Hardtraxxer

+veel Technoboy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 14:23 
 
Hardtraxxer

Prachtig hoe technoboy het zo sarcastisch mogelijk probeert te brengen,
En gelijk heeft ie als je t mij vraagt.
Ben alleen bang dat scooter er zich weinig van aan gaat trekken als het geld lekker binnen blijft lopen.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik schat dat ze de volgende keer wel een klachtje indienen denk ik, want dat laten ze hieruit wel merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ze willen kunnen ze toch gwn rechten claimen. Op alleen een melo kun je geen klacht indienen. Pas wnr je dingen ript uit nummers kun je daar boetes voor krijgen. Als ze bij scooter gwn kunnen bewijzen dat ze een midi hebben dan kun je daar geen klacht over indienen. Als ze de lead copy pasten dan wel, dus ik vraag me af of ze hier uberhaupt wel iets tegen kunnen doen. Maar aan de andere kant heeft scooter hier wel overmatig veel melo's en sounds van andere tracks gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melody are being stolen >.<..

Welke gast heeft die tekst geschreven?

Hij vergeet uit de voorbeelden wel een aantal stukjes.. Je hoort ook duidelijk Cold Rockking nog een keertje en zo nog wel een paar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Melody are being stolen >.<..

Welke gast heeft die tekst geschreven?

Hij vergeet uit de voorbeelden wel een aantal stukjes.. Je hoort ook duidelijk Cold Rockking nog een keertje en zo nog wel een paar.


Hij vergeet idd ook wel het een en het ander:


Reactie onder YT filmpje
Citaat:
PenguinzMedia

Scooter - State of mind, the intro bell part is stolen from our track, WASTED PENGUINZ - INVADERZ !!! Fucking asshole he is !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 14:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

"Scooter - I Just Can't Stop Ripping"
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen