Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
ik zeg hij word veel afgezeken maar ik weet zeker dat deze vent zijn inspiratie nog in zich heeft:)

Maar helaas komt het er niet uit
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:40 

Hardtraxxer

Op het moment zou ik 'm een 3 geven als ik alleen van deze tijd kijk. Altijd zelfde synth. Niks expirimenteel. Produceert voor de markt. Kan me echt niet voorstellen dat hij ooit met Thera heeft samengewerkt. Zijn echt dikke tegenpolen van elkaar. Toch heb ik 'm maar een 5 gegeven omdat hij paar jaar geleden toch wel echt dikke platen gemaakt heeft. One Blade, Audometric, Memento, Evolution of style.. En Bang the bass was op zich ook wel een dikke plaat. Maarja dat is gewoon Zany maar dan wat melodieuzer.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

Een 5... De enige tracks van hem die me de laatste jaren hebben aangesproken zijn de collabs + in zijn setjes sta je 2/3 van de tijd stil door de veel te lange breaks in elk nummer
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:57 

Bierkoning

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
En hij heeft me persoonlijk ook een keer genaaid dus daar wordt m'n beoordeling ook niet beter van xd

Vertel :P

Misschien wist je het al maar m'n zus heeft 2 nummers voor hem in gezongen, Like your Style (Heaven) & Wake Up (Ja echt waar, ik kan er ook niks aan doen). En om die reden zou hij ons op de gastenlijst voor Decibel zetten, maar dat heeft ie dus nooit gedaan, ik had al een busplek betaald en het was al uitverkocht dus dat was aardig kut :P En dat was nog wel het jaar met o.a. Donkey Rollers op de main :(
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

7

zn vroegere producties waren erg goed maar nu is alles een pot nat dus vandaar een 7 anders was het hoger geweest.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

5 voor mij. Producties voelen best wel generiek aan, maar er zit hier en daar toch wel een prima plaat tussen. Weet met zijn vocals wel altijd een groot publiek te bereiken, dat vind ik altijd wel knap.

Draaitechnisch vind ik hem echt helemaal niets. Veel break, veel vocal en een uur Brennan Heart tracks is eigenlijk een beetje te veel. Heeft bij mij ook meermalen bewezen niet te kunnen zien wat een zaal wil (Outland, B2S After The Ride 2009, Rotterdam als absolute dieptepunt, meest dramatische set van een prof die ik ooit heb gezien).
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
G1LL schreef:
d'r zijn wel weer heel veel mensen die constant 't zelfde nummer willen horen in zijn setjes, dus dat doet hij dan wel weer erg goed, + die overplayde Lose My Mind die tegenwoordig 2 x in een set gedraaid word en dat mensen het nog leuk vinden, toch wel knap dat je dat voor elkaar krijgt

Dit vind ik nou echt een interessante redenering :P
Maar precies om die rede (de ontzettende voorspelbaarheid van zijn sets) is voor mij juist een gigantisch minpunt...

Is niet echt serieus bedoelt hoor ;) :p
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:51 

Hardtraxx Veteran

een 6, aangezien ik het iets oudere werk wel kan waarderen, maar tegelijkertijd inderdaad ook zijn voorspelbare setjes..! een 6 dus!
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:56 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
En hij heeft me persoonlijk ook een keer genaaid dus daar wordt m'n beoordeling ook niet beter van xd

Vertel :P

Misschien wist je het al maar m'n zus heeft 2 nummers voor hem in gezongen, Like your Style (Heaven) & Wake Up (Ja echt waar, ik kan er ook niks aan doen). En om die reden zou hij ons op de gastenlijst voor Decibel zetten, maar dat heeft ie dus nooit gedaan, ik had al een busplek betaald en het was al uitverkocht dus dat was aardig kut :P En dat was nog wel het jaar met o.a. Donkey Rollers op de main :(

>.< Wat een klotestreek.. Heeft je zus er überhaupt nog wat voor teruggekregen dan?
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:56 

Donateur

Ook een 6 gegeven, vooral voor zijn oudere nummers. :)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:07 

Hardtraxx Elite

4, vond zn eerdere tracks nog wel "te doen". Voor de afgelopen jaren heb ik geen positieve woorden.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:25 

Hardtraxx Veteran

Een 5.
Vooral zijn vroegere tracks zorgen er voor dat het maar een kleine onvoldoende is geworden. De laatste paar jaar is het niet zo bijzonder meer waar hij mee komt.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:34 

een 4.

Geen fan van hem, slechte tracks en weet de sfeer altijd om te gooien van goed naar slecht!
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:36 

Hardtraxx Elite

Kan me totaal niet bekoren dit!
'vroeger' nog wel, maar tegenwoordig echt niet meer.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:30 

Bierkoning

@ Henk-Jan

Nee volgens mij ook niet echt, wel voor het inzingen zelf natuurlijk maar officieel hoor je elke keer dat hij openbaar gedraaid wordt of gekocht wordt weer een klein deel te krijgen, maar dat is niet gebeurd volgens mij. Heeft ook weer met bruma stemra (ofzo) te maken.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:31 

Ik ga is gek doen en geef hem een 8. Heel lang een van mijn favorieten geweest. Mannen als Brennan Heart hebben mij, vanwege hun melodien/toegankelijkheid de hardstyle ingetrokken(heeft dan ook even geduurd voordat ik het hardere werk ging waarderen).
De track Musical Impressions vond ik destijds zo geweldig :woot: (nog steeds fijn om te horen), heel weinig platen die zoveel in mij hebben losgemaakt! Veel andere plaatjes zoals o.a. Come As one, One Blade ook ontzettend vet. Tegenwoordig niet heel veel bijzonders meer, maar dat komt omdat mijn smaak is veranderd naarmate ik langer/fanatieker ging luisteren. Ik geef hem dit cijfer, omdat ik over het algemeen echt ontzettend veel genoten heb van zijn muziek. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:56 

Hardtraxx Veteran

Hier hetzelfde, daar hetzelfde, zus is hetzelfde als zo.. Maar heel vaak pakt dit me wel! 't Is natuurlijk na een tijdje genoeg geweest, maar ondanks dat wat meer variatie welkom is geef ik 'm een 7! ^^ Vooral te danken aan tracks als One Blade, Memento, Revival X, Audiometric en Rockstar DJ :) Wilde eerst een 8 geven, maar de setjes zijn niet altijd even goed.. Vandaar een 7 :)
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:10 

Basscow schreef:
Snap niet dat mensen lager geven dan een 5 trouwens, hij draait inderdaad altijd dezelfde kutzooi, maar zijn tracks zijn kwalitatief (beluister zijn synths bijvoorbeeld) uitstekend, ook hoef ik hem niet te horen draaien.

Synths? :lol: Heeft ie er serieus meer dan 1? Dan moet ik m misschien toch een hoger punt geven.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 03:23 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
4, vond zn eerdere tracks nog wel "te doen". Voor de afgelopen jaren heb ik geen positieve woorden.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:32 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
5 voor mij. Producties voelen best wel generiek aan, maar er zit hier en daar toch wel een prima plaat tussen. Weet met zijn vocals wel altijd een groot publiek te bereiken, dat vind ik altijd wel knap.

Draaitechnisch vind ik hem echt helemaal niets. Veel break, veel vocal en een uur Brennan Heart tracks is eigenlijk een beetje te veel. Heeft bij mij ook meermalen bewezen niet te kunnen zien wat een zaal wil (Outland, B2S After The Ride 2009, Rotterdam als absolute dieptepunt, meest dramatische set van een prof die ik ooit heb gezien).

Met vocals een groot publiek bereiken is knap? Dat is juist makkelijk. Probeer het maar eens zonder vocals!
Verder: Waardeloze DJ inderdaad, tijdens Qlimax 2010 heeft hij niet eens gedraaid, alle faders op zijn mixer waren dicht. Dat was gewoon een CD'tje ofzo. Ik ben benieuwd naar die dramatische set? Wat draaide hij daar dan?

Ga voor een 4. Zijn melo's zijn catchy maar lang niet genoeg voor een voldoende. Fabian is de meest luie artiest in de scene.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 13:28 

Artiest

Lastig, ik vind dat hij lekkere plaatjes heeft en mooie sfeer in tracks kan leggen. Daar gaat het uiteindelijk toch wel om bij mij, dus ga voor een 8.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:24 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Fabian is de meest luie artiest in de scene.

Ik snap wel dat sommige mensen jou grof en vervelend vinden, maar eigenlijk hou ik wel van je ongezouten meningen altijd, ookal ben ik het niet altijd (maar nu wel) met je eens :P
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:52 

Hardtraxx Veteran

Laagste beoordeling tot nu toe?
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:56 

Bierkoning

urbandesigner schreef:
Laagste beoordeling tot nu toe?

The Prophet is nog niet geweest.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:12 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Fabian is de meest luie artiest in de scene.

Ik snap wel dat sommige mensen jou grof en vervelend vinden, maar eigenlijk hou ik wel van je ongezouten meningen altijd, ookal ben ik het niet altijd (maar nu wel) met je eens :P

T is maar wat je grof noemt. In mijn ogen is het gewoon waarheid. Die vent doet on stage niets, staat een beetje fancy aan zn mixer te frunniken met zn handen. Beetje klappen, doen alsof hij echt aan t DJ'en is. Maar mixen ho maar. Crossfader mixen zijn eerder regel dan uitzondering en bij sommige optredens zijn er zelfs overgangen terwijl hij met zn handen in de lucht staat. 3 jaar lang iedere set beginnen met Just As Easy. Altijd diezelfde doodgedraaide kuttracks in zijn sets. MEEEEHHHH. In de studio zelfde verhaal: Constant dezelfde synths en kicks. Zelfs melodien recycled hij. Heb niet de indruk dat die gast hard werkt voor zn succes.
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen