Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:49 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
urbandesigner schreef:
Laagste beoordeling tot nu toe?

The Prophet is nog niet geweest.

Wasted Penguinz ook nog niet.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:10 

Bierkoning

Die scoren hoger hoor.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:15 

Hardtraxx Veteran

zoals het er nu voor staat komt Brennan Heart (zelfs met alle stemmen op 1,2 en 3 erbij geteld) hoger dan Tatanka.
(6,56470588..)
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:24 

Josh-T schreef:
zoals het er nu voor staat komt Brennan Heart (zelfs met alle stemmen op 1,2 en 3 erbij geteld) hoger dan Tatanka.
(6,56470588..)

Ik kom anders op een 5.32
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:42 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Josh-T schreef:
(6,56470588..)

Ik kom anders op een 5.32

ohwja >.< had een hondertalletje teveel opgeschreven bij de stemmen op 6
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:53 

Kraak... Piep...

Als je naar the prophet zn oude werk kijkt kun je hem niet compleet afkeuren. Ik zou the prophet een hoger cijfer geven dan de meeste scantraxx gappies
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:55 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Ik ben benieuwd naar die dramatische set? Wat draaide hij daar dan?

Het was na de FFWD in Rotterdam, een soort afterparty. Ik was niet bij de FFWD geweest, maar kwam aan het einde van de eerste set binnen. Digital Punk & Profyler draaiden al Loose Control, The Preacher enzovoorts, maar goed.
Daarna Brennan Heart dus. Na al een dag gefeest te hebben had het publiek niet echt veel zin in de platenkeuze van hem. Die hadden al een dag feesten erop zitten en hadden wat minder break etcetera nodig. Op een gegeven moment mixte hij Headhunterz - Subsonic in, hele publiek gillen van vreugde. Wat hij doet? Na de midintro doormixen naar The Sacrifice (Brennan Heart Remix) waar het publiek gewoon totaal niet op zat te wachten. Om 1 of andere rede wist hij precies het verkeerde te doen, dit tot onvrede van het publiek wat gewoon op weglopen stond. Het leek alsof hij het publiek niet echt begreep, iets wat in een medium grote zaal wel nodig is.
Wat dan wel weer knap was: Erna kwam Technoboy die met een sublieme platenkeuze de zaal met 3 platen he-le-maal in zijn greep kreeg. Echt heel erg knap om dat feestje weer tot leven te brengen.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:03 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Als je naar the prophet zn oude werk kijkt kun je hem niet compleet afkeuren. Ik zou the prophet een hoger cijfer geven dan de meeste scantraxx gappies

Eens. Brennan Heart heeft voor mij nooit iets overtuigends gemaakt. The Prophet daarentegen wel vroeger. Maar dat is geen excuus voor zn onwijs slechte performance de laatste jaren. Toch zou hij bij mij ook hoger scoren dan BH.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:01 

Hardtraxx Veteran

Moah, ik denk dat je Brennan Heart te kort doet als je zegt dat hij geen legendarische platen heeft gemaakt.
Revival X was in 2006 een superhit. Get Wasted, One Blade hebben het heel goed gedaan in 2007 (wel een aantal van de meest bekende platen geworden). Audiometric en Remember Remember waren in 2009 grote platen. In 2010 Reputation Game, ook wel een grote plaat geworden en vorig jaar dus grote hits met Wake Up! en Lose My Mind. Wil niet zeggen dat het de beste platen ooit zijn, maar zijn wel een aantal van de platen die het meest gedraaid zijn in die jaren. Je kan heel veel van Brennan Heart zeggen, maar wat dat betreft pakt hij zijn publiek wel goed.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:13 

Hardtraxx Addict

Mixwerk en platenkeuze van hem nooit wat gevonden, 2 keer zien draaien en viel allebei erg tegen. Laatste nummers van hem boeien mij geen zier, en ook al zijn z'n oudere nummers nog goed, was het ook de geldwolf die zorgde voor een einde aan Brennan And Heart. Lafste actie die ik tot nu toe heb meegemaakt van een artiest, een 4 dus... -.-
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:16 

Hardtraxx Crew

Brennan Heart vond ik vroeger echt vet (Payback, Riv!val X, Evolution Of Style, Wooloomooloo, Remember Remember, Faith In Your DJ, etc). Tegenwoordig vind ik er niks meer aan, met een enkele uitzondering daargelaten. Lose My Mind, Reputation Game, LSD enzo vind ik ook wel gaaf. Zijn stijl is gewoon echt vaak hetzelfde en dan heb ik het nog niet over z'n sets gehad, wat zijn die slaapverwekkend saai altijd zeg. Al-tijd hetzelfde draaien, nooit eens een verrassende plaat er tussen doorgooien. Mixwerk is ook niet spannend. Ik geef hem net een voldoende, door die enkele plaat die ik vet vind. Een 6
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:21 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik ben benieuwd naar die dramatische set? Wat draaide hij daar dan?

Het was na de FFWD in Rotterdam, een soort afterparty. Ik was niet bij de FFWD geweest, maar kwam aan het einde van de eerste set binnen. Digital Punk & Profyler draaiden al Loose Control, The Preacher enzovoorts, maar goed.
Daarna Brennan Heart dus. Na al een dag gefeest te hebben had het publiek niet echt veel zin in de platenkeuze van hem. Die hadden al een dag feesten erop zitten en hadden wat minder break etcetera nodig. Op een gegeven moment mixte hij Headhunterz - Subsonic in, hele publiek gillen van vreugde. Wat hij doet? Na de midintro doormixen naar The Sacrifice (Brennan Heart Remix) waar het publiek gewoon totaal niet op zat te wachten. Om 1 of andere rede wist hij precies het verkeerde te doen, dit tot onvrede van het publiek wat gewoon op weglopen stond. Het leek alsof hij het publiek niet echt begreep, iets wat in een medium grote zaal wel nodig is.
Wat dan wel weer knap was: Erna kwam Technoboy die met een sublieme platenkeuze de zaal met 3 platen he-le-maal in zijn greep kreeg. Echt heel erg knap om dat feestje weer tot leven te brengen.

Hij moet wel heel slecht hebben gedraaid als Technoboy de zaal daarna op zijn kop krijgt. Die gast is ook slaapverwekkend, doet gemiddeld 15 minuten over 3 platen, 12 in een uurtje.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:25 

Hardtraxx Veteran

Maar die keer dus niet. Ook wel een diverse tracklist met toen oa Vintage en dergelijke. Het was precies wat de zaal op het moment zin in had, muziek werd prima snel doorgemixt etcetera. Je had er denk ik bij moeten zijn.

Maar goed, het gaat over Brennan Heart en niet over TBY.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:33 

Hardtraxxer

6je, Paar leuke tracks maar het lijkt wel alsof hij slecht 5 verschillende samples heeft die hij voor elke track gebruikt :P
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:37 

Hardtraxx Elite

4, toch wel het drama van de scene nowadays, helaas
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:14 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Moah, ik denk dat je Brennan Heart te kort doet als je zegt dat hij geen legendarische platen heeft gemaakt.
Revival X was in 2006 een superhit. Get Wasted, One Blade hebben het heel goed gedaan in 2007 (wel een aantal van de meest bekende platen geworden). Audiometric en Remember Remember waren in 2009 grote platen. In 2010 Reputation Game, ook wel een grote plaat geworden en vorig jaar dus grote hits met Wake Up! en Lose My Mind. Wil niet zeggen dat het de beste platen ooit zijn, maar zijn wel een aantal van de platen die het meest gedraaid zijn in die jaren. Je kan heel veel van Brennan Heart zeggen, maar wat dat betreft pakt hij zijn publiek wel goed.

SoundTunerZ schreef:
Denk dat ik maar 1 track kan noemen die mij tot op heden nog kan boeien en dat is Get Wasted.

;)

Dat ie in het verleden tracks heeft gemaakt die hits zijn geworden zal ik niet ontkennen, maar dat betekent niet dat die tracks voor mij ook hits zijn (geweest). Hij heeft mij gewoon nooit kunnen boeien.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:33 

Hardtraxx Addict

Qua producties moet ik zeggen dat hij het goed doet. Hij mag dan wel elke keer met dezelfde sounds aan komen zetten (synths, kicks etc.), maar ik vind de sounds wel scherp en de afmix goed. Bovendien vind ik zijn melodieën vaak erg goed in elkaar steken. Qua sets vind ik het vaak nog wel tegenvallen. Het mixwerk is wel goed maar de platenkeuze kan vaak veel beter naar mijn mening). Ik geef hem een 7/10 :) .
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 14:34 

Hardtraxx Veteran

Wie geeft hem eigenlijk een 10 :P? Zijn al 3 stemmen voor
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:27 

Hardtraxx Addict

D-Teq schreef:
Qua producties moet ik zeggen dat hij het goed doet. Hij mag dan wel elke keer met dezelfde sounds aan komen zetten (synths, kicks etc.), maar ik vind de sounds wel scherp en de afmix goed. Bovendien vind ik zijn melodieën vaak erg goed in elkaar steken. Qua sets vind ik het vaak nog wel tegenvallen. Het mixwerk is wel goed maar de platenkeuze kan vaak veel beter naar mijn mening). Ik geef hem een 7/10 :) .

Helemaal mee eens, 7. Als liefhebber van euforische hardstyle ga ik op feesten toch ook wel even een rondje lopen als BH komt, echt nooit zin in zijn sets.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 15:35 

Hardtraxx Veteran

Brennan Heart komt er nog redelijk van af op Hardtraxx. :P had ik niet verwacht. :P
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:31 

Hardtraxx Veteran

Ik ga voor de 6.
Aantal leuke nummers op zijn naam staan.
Maar ook heeeeeeel erg veel van hetzelfde allemaal + wat ik van zijn sets heb gehoord is gewoon bagger.
Waarom komt hij trouwens nog draaien? Gewoon even premixed CD'tje erin en dan thuis lekker op de bank zitten.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:42 

Hardtraxx Veteran

Laatste tijd gewoon om te huilen. Sets neem ik nooit mee vanwege de voorspelbaarheid en zn tracks zijn ook gewoon inspiratieloos (kuch* Face the Enemy 5x)
Toch een aantal platen waar ik nog dol op ben zoals The Payback, Get Wasted en Revival X.
Een mager 6je
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:51 

Hardtraxx Addict

Een 1, ga geen eens moeite doen om dat nog uit te leggen. :P
Bericht Geplaatst op 19 jan 2012 10:05 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:

Doe toch maar ^^ nooit een goede track gemaakt naar jou mening? :P
Bericht Geplaatst op 19 jan 2012 15:43 

hidde schreef:

bwahaha een 1 gooi jezelf toch weg man :')

ook als is het je mening, dat slaat nergens op
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen