Lyst schreef:
Originaliteit, creativiteit en diversiteit zijn ook onderdeel van de kwaliteiten van een producer. En op al die vlakken scoort hij een dikke onvoldoende. Hij hergebruikt telkens dezelfde sounds uit zijn soundbank al een half decennium. Dan blijft er enkel nog de compositie en melodietjes over. En gezien de beste melodietjes of gejat zijn van andere nummers of gemaakt door iemand anders, blijft er echt niets meer over waar ik respect voor zou kunnen opbrengen. Tel daar bij op dat je beter een eigen subwoofer mee kunt nemen naar zijn setjes, wil je nog wat bass horen tussen de aanstekermomentjes door en de totaal niet gevarieerde aaneenschakeling aan platen die enkel dagjesmensen nog kunnen waarderen. Nee ik zou het woord artist weghalen uit de topic titel, of ga ik nu te ver

Daar ga je wellicht nog wat te ver, maar verder ben ik 't wel aardig met je eens hier.
Hij heeft wel een paar dikke tracks, dus geef 'm een een 5.5. Maar dat kan niet, en een 6 vind ik te hoog dus een 5 dan maar. Ownee, d'r zijn wel weer heel veel mensen die constant 't zelfde nummer willen horen in zijn setjes, dus dat doet hij dan wel weer erg goed, + die overplayde Lose My Mind die tegenwoordig 2 x in een set gedraaid word en dat mensen het nog leuk vinden, toch wel knap dat je dat voor elkaar krijgt

Een 6je dan maar.