Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:21 

Hardtraxx Veteran

Hij krijgt van mij een 5, wegens het constant gebruiken van dezelfde sounds. Leek op een gegeven moment steeds op face the enemy, met als toppunt het Qlimax anthem. Sets van hem zijn meestal ook niet alles, het wordt een 5 dankzij face the enemy, till u believe, running late en een paar oude nummers.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:22 

Aan het typen...

Een 2, vraag me soms af of ie uberhaupt wel kan produceren.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:23 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Een 2, vraag me af of ie uberhaupt wel kan produceren.

Valt me nog best mee van je :lol:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:44 

Hardtraxx Veteran

Face the Enemy origineel is 1 van mijn favoriete platen. Remember Remember blijft ook een pareltje.
Verder nog een flink aantal leuke platen zoals Revival X/ Reputation Game/ Lose my Mind/ Memento/ Light the Fire/ Bang the Bass/ Pure Remix/ LSD/ Wake Up.

Enige nadeel is dat hij veel teert op oud succes. Tracks lijken veel op elkaar.
Setjes van hem bezoek ik al lang niet meer, te veel kaas & weinig beukwerk.

Wil hem eigenlijk een 7,5 geven, maar rond het af naar een 7 dit keer.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:49 

Hardtraxx Addict

ik weet het nog niet maar het zal niet hoog worden. Zijn sets zijn zo standaard als wat, zijn vroegere producties zijn redelijk goede platen alleen heeft hij er volgens mij toen niet zoveel aangedaan. Zijn producties van nu, laat ik daar maar geen woorden aan vuil maken :lol:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:49 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Hij krijgt van mij een 5, wegens het constant gebruiken van dezelfde sounds. Leek op een gegeven moment steeds op face the enemy, met als toppunt het Qlimax anthem. Sets van hem zijn meestal ook niet alles, het wordt een 5 dankzij face the enemy, till u believe, running late en een paar oude nummers.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:04 

Hardtraxxer

1..meer breaks dan kickss..dat zegt alles vind ik
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:16 

Hardtraxx Addict

Een 7 hij gebruikt dan weliswaar wel veel dezelfde sounds maar zijn producties en afmix is gewoon top. Het is ook niet echt mijn smaak, maar zijn nummers klinken gewoon goed. Zijn sets daarnaast zijn echt klote, dus een 7.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:22 

Donateur

Draaien gaat hem niet bepaald geweldig af, produceert al jaren hetzelfde liedje maar dan net iets anders. Ben hem al een tijdje helemaal zat...

Daar tegenover staat wel zijn verleden met wel enkele geweldige platen: Face The Enemy, One Blade, Memento, Remember Remember, Revival X, The Payback, Evolution of Style, Get Wasted, Rush the Rmx en in een nog dieper verleden wat Brennan & Heart platen en remixen... En Bang The Bass was een overplayde maar wel hele fijne plaat.

Een mager zesje dus. Voor zijn album een 7, daarna komt het echt niet hoger dan een 4...
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:46 

Hardtraxxer

Een 6 omdat ik niet van zijn stijl hou

Snap niet dat mensen lager geven dan een 5 trouwens, hij draait inderdaad altijd dezelfde kutzooi, maar zijn tracks zijn kwalitatief (beluister zijn synths bijvoorbeeld) uitstekend, ook hoef ik hem niet te horen draaien.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:47 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:

Snap niet dat mensen lager geven dan een 5 trouwens, hij draait inderdaad altijd dezelfde kutzooi, maar zijn tracks zijn kwalitatief (beluister zijn synths bijvoorbeeld) uitstekend, ook hoef ik hem niet te horen draaien.

+1, Beetje respectloos imo.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:12 

Hardtraxx Veteran

Weet niet echt wat voor cijfer ik moet geven. Oud werk van hem vind ik echt baas maar waar hij nu mee bezig is vind ik niks..
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:16 

Aan het typen...

Originaliteit, creativiteit en diversiteit zijn ook onderdeel van de kwaliteiten van een producer. En op al die vlakken scoort hij een dikke onvoldoende. Hij hergebruikt telkens dezelfde sounds uit zijn soundbank al een half decennium. Dan blijft er enkel nog de compositie en melodietjes over. En gezien de beste melodietjes of gejat zijn van andere nummers of gemaakt door iemand anders, blijft er echt niets meer over waar ik respect voor zou kunnen opbrengen. Tel daar bij op dat je beter een eigen subwoofer mee kunt nemen naar zijn setjes, wil je nog wat bass horen tussen de aanstekermomentjes door en de totaal niet gevarieerde aaneenschakeling aan platen die enkel dagjesmensen nog kunnen waarderen. Nee ik zou het woord artist weghalen uit de topic titel, of ga ik nu te ver :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:24 

Hardtraxx Veteran

1 van de DJ's die me echt niet kan boeien (Op echt enkele na), ik geef een 5 door de paar die wel te bekoren zijn, had net zo goed een 4 kunnen zijn..

Basscow schreef:

Daarom is het ook wat JIJ er van vind :) Dus eigenlijk mag je geen onvoldoende geven volgens jou?

sjobie schreef:
Beetje respectloos imo.

Dat nou ook weer niet :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Een 2, vraag me soms af of ie uberhaupt wel kan produceren.

:worship:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:40 

Hardtraxx Veteran

4. heb nooit wat gehad met zijn platen en tegenwoordig nog steeds niet.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:06 

Hardtraxx Addict

Denk dat ik maar 1 track kan noemen die mij tot op heden nog kan boeien en dat is Get Wasted. Daarvoor scoort hij bij dus al ontzettend laag. Komt bij dat het overgrote deel van zijn producties altijd en eeuwig hetzelfde klinken en zeer gebrekkig zijn qua creativiteit. Tenslotte nog het feit dat ie ook niet bepaald goed draait en ik vind het ronduit schandalig dat ie op qlimax een voorgemixte set afspeelt. Als ''dj/artiest'' vind ik dat je dat echt niet kunt maken op zo'n groot feest. Voor mij krijgt ie dan ook een 2, omdat ie op elk vlak gewoon ver onder de maat presteert.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:13 

Een 6, hier en daar wat leuks
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:35 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Originaliteit, creativiteit en diversiteit zijn ook onderdeel van de kwaliteiten van een producer. En op al die vlakken scoort hij een dikke onvoldoende. Hij hergebruikt telkens dezelfde sounds uit zijn soundbank al een half decennium. Dan blijft er enkel nog de compositie en melodietjes over. En gezien de beste melodietjes of gejat zijn van andere nummers of gemaakt door iemand anders, blijft er echt niets meer over waar ik respect voor zou kunnen opbrengen. Tel daar bij op dat je beter een eigen subwoofer mee kunt nemen naar zijn setjes, wil je nog wat bass horen tussen de aanstekermomentjes door en de totaal niet gevarieerde aaneenschakeling aan platen die enkel dagjesmensen nog kunnen waarderen. Nee ik zou het woord artist weghalen uit de topic titel, of ga ik nu te ver :P

Daar ga je wellicht nog wat te ver, maar verder ben ik 't wel aardig met je eens hier.

Hij heeft wel een paar dikke tracks, dus geef 'm een een 5.5. Maar dat kan niet, en een 6 vind ik te hoog dus een 5 dan maar. Ownee, d'r zijn wel weer heel veel mensen die constant 't zelfde nummer willen horen in zijn setjes, dus dat doet hij dan wel weer erg goed, + die overplayde Lose My Mind die tegenwoordig 2 x in een set gedraaid word en dat mensen het nog leuk vinden, toch wel knap dat je dat voor elkaar krijgt :P Een 6je dan maar.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:17 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Daarom is het ook wat JIJ er van vind :) Dus eigenlijk mag je geen onvoldoende geven volgens jou?

Mits het goed onderbouwd is mag je een artiest zeker een onvoldoende van mij geven. Alleen vind ik het zo jammer dat mensen hem een onvoldoende geven vanwege zijn stijl, en niet vanwege kwaliteit van zijn tracks.

Tuurlijk vind ik de meeste Geck-O tracks qua originaliteit en elementen (kicks en screeches) beter, maar dat betekent dat een track waardeloos is als die dat niet heeft?

Ben trouwens geen BH fanboy mocht iemand het idee krijgen, kijk er alleen wat neutraler tegen aan.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:30 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
d'r zijn wel weer heel veel mensen die constant 't zelfde nummer willen horen in zijn setjes, dus dat doet hij dan wel weer erg goed, + die overplayde Lose My Mind die tegenwoordig 2 x in een set gedraaid word en dat mensen het nog leuk vinden, toch wel knap dat je dat voor elkaar krijgt

Dit vind ik nou echt een interessante redenering :P
Maar precies om die rede (de ontzettende voorspelbaarheid van zijn sets) is voor mij juist een gigantisch minpunt...
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:
Ben trouwens geen BH fanboy mocht iemand het idee krijgen, kijk er alleen wat neutraler tegen aan.

Geef je ook geen 100% ongelijk hoor :P
Maargoed, de 'ekte' HT'ers onderbouwen 9/10 hun mening vaak :)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

Hoewel ik me herinner dat er in HWS een tijd terug een nummer van hem werd gedraaid die me verraste en Running Late wel een leuk plaatje is, vind ik dit toch een van de mindere producers in het genre. Nooit echt origineel en vernieuwend, altijd maar de zelfde sounds aanhoudend. Een 5.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:04 

Hardtraxx Addict

Basscow schreef:
Alleen vind ik het zo jammer dat mensen hem een onvoldoende geven vanwege zijn stijl, en niet vanwege kwaliteit van zijn tracks.

De kwaliteit van zijn tracks vind ik ook niet slecht, maar ik vind dat er een verschil is tussen kwaliteit van een nummer en de creativiteit. Zijn creativiteit is 3x niks dus heeft zijn kwaliteit ook vrij weinig toevoegde waarde (als ie iig zn eigen tracks mastered). Alleen creativiteit heb je niks aan en alleen kwaliteit ook niet. Een combinatie van die twee maakt een goede track. Daarom vind ik het niet eerlijk als je als je op basis van 1 van die punten een cijfer geeft. Bij brennan heart ontbreekt 1 van de 2 dus daarom scoort hij voor mij op dat punt onvoldoende.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

zeker een 7 waard, kwa producties van wat jaren terug en 2009 en 2010 om niet te vergeten en lose my mind en upcoming album wat te verwachten? ik zeg hij word veel afgezeken maar ik weet zeker dat deze vent zijn inspiratie nog in zich heeft:)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen