Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Welk cijfer geef jij Hennes & Cold?

Poll ended at 11 Mar 2013 22:24

1
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
4
0
No votes
5
0
No votes
6
0
No votes
7
2
50%
8
0
No votes
9
0
No votes
10
2
50%

Total votes: 4

Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
En weer een vorm van hardtrancediscriminatie op hardtraxx, geen ht rate the artist. :cry:

Deze week: Welk cijfer geef jij Kamui?

Scores tot nu toe:

1: Scot Project: 8.69
2: Kamui: 7.9
Last edited by hidde on 02 Feb 2012 22:40, edited 10 times in total.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Een 10! Ben echt gigantisch fan van zijn producties :D Zou er behoorlijk wat voor over hebben om hem een keer live mee te maken.
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
Randleman wrote:Twisters Silence - Listen To Me Mama (Scot Project Remix)

:worship:
Vette track hé. :) Overigens vinden de meeste dat hardstyle. Het schijnt echter dat als je dat tegen Scot Project himself zegt dat hij dan zegt dat het gewoon zijn visie van hardtrance is. :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik vind veel van zijn werk erg goed, houdt alleen niet zo van 2x dezelfde climax, krijg ik een beetje copy paste gevoel bij. Vandaar een 9.
Artiest
1973 posts member since 2009
Geniaal... had gisteren nog hele tijd Arome - Hands Up (Scot Project Remix) op staan! :worship: :drool:
Zoveel vette tracks gemaakt. Dikke 9 :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
voor het ene nummer dat ik heb 8
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Deze man verdient een standbeeld! Wat een dikke producties, eigenlijk altijd!
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
Geck-o wrote:Geniaal... had gisteren nog hele tijd Arome - Hands Up (Scot Project Remix) op staan! :worship: :drool:
Zoveel vette tracks gemaakt. Dikke 9 :D
Ja die is dik. Maar z'n beste plaat vind ik toch Visions of Paradise(original mix) (thats right, original mix, I beg to differ. :P )
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Geck-o wrote:Geniaal... had gisteren nog hele tijd Arome - Hands Up (Scot Project Remix) op staan! :worship: :drool:
Heeft hier (eer?)gisteren ook nog opgestaan :D
Randleman wrote:Twisters Silence - Listen To Me Mama (Scot Project Remix)
BAZENPLAAT! :worship:

Verder vind ik G (ghost), O (overdrive), T (techem) allemaal dik in orde! Geldt overigens voor al zijn producties zo ..

Resultaat: 9/10
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Geniale producties, wel allemaal ouder. Zn hedendaagse tracks trek ik wat minder, therefor een welverdiende 8
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Een 10 wat mij betreft, voor zijn oudere werk (zijn nieuwe werk ken ik niet zo goed)! Niet dat al zijn werken "perfect" waren, maar omdat ik wel bijna alles van geweldig hoge kwaliteit vind. Ook produceer-technisch is hij beter dan de meeste uit zijn tijd! :worship:
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Voor mij niks anders dan een 10!

Meerdere malen meegemaakt en blijft retevet!
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik wil eigenlijk een 10 geven voor zijn geniale producties van vroeger. Elke track die die toen had gemaakt was om je vingers bij af te likken. Echter krijgt hij die 10 van mij niet omdat ik zijn tracks van nu minder vindt en zijn mixing ook niet altijd vlekkeloos is. :P Een 9 dus.

hidde wrote:Vette track hé. :) Overigens vinden de meeste dat hardstyle. Het schijnt echter dat als je dat tegen Scot Project himself zegt dat hij dan zegt dat het gewoon zijn visie van hardtrance is. :)
Vindt je 't gek.. :P Hij wil niet met Hardstyle in verband worden gebracht puur omdat zijn muziek een stuk genialiteit is en dat nogal is mist in de Hardstyle.. :P
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Echt een baas dit, maar de kwaliteit van zijn producties is nog wel eens twijfelachtig. Zit de ene release perfect in elkaar, is de volgende geluidstechnisch gezien ineens een stuk minder.

Daarom een 8 (en niet nog hoger).
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Dit is vet, een 8.
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
nieuwe ronde, Kamui. De poll spacet m alleen, ik heb ieder cijfer maar 1x ingevoerd? Kan een mod dit fixen?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
hidde wrote:nieuwe ronde, Kamui. De poll spacet m alleen, ik heb ieder cijfer maar 1x ingevoerd? Kan een mod dit fixen?
Het is heel naar, want het forum wil wel eens moeilijk doen met dit soort polls, kun jij eventjes naar Jor-D een PM sturen?
A
Spielzeug :worship:

Een 8 voor Kamui
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Kamui, een 9! Zij hebben me toch wel verder geduwd richting de hardtrance :$

Weet iemand waarom ze gestopt zijn met muziek maken?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Weet ik ook niet, vind het in ieder geval erg jammer, want ze hebben een aantal parels! Electro Slut, Exceed (Kamui Mix) etc. Heerlijk om daar op In Qontrol mee opgewarmd te hebben.
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
jambekkie wrote:Kamui, een 9! Zij hebben me toch wel verder geduwd richting de hardtrance :$

Weet iemand waarom ze gestopt zijn met muziek maken?
Dominik gong zich focussen op zijn studie en Patrick op zn Patrick Plaice alias. Don't worry though, er komt een Organ Donors vs. A*S*Y*S vs. Kamui track aan(bron, Organ Donors en Frank(asys) themselves).

Frank zei dat ie waarschijnlij op t aankomende ASYS album komt.

Daarnaadt zette Dominik laatst een foto op fb van een Logic project, daarmee tagde die Frank en Patrick Scheidt(niet van Kamui) dus.ben daar ook wel benieuwd naar. :)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Dat verhaal van die Organ Donors vs. A*S*Y*S vs. Kamui track wist ik, dus toen wist ik dat ze niet uit elkaar waren gegaan. Gelukkig maar dat je mij nog meer kan vertellen :P Die Organ Donors vs. A*S*Y*S vs. Kamui track word nog wel even geheim gehouden. Meestal gooien Organ Donors meteen een preview op facebook/youtube.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Een 8! 2x gezien (op IQ en op TE) en beide keren goed vermaakt. Electro Slut is ook een van mijn alltime favs :worship:
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
Idd, Electro Slut heeft mij in hardtrance getrokken en t is nog steeds een van mn favo tracks. :worship:
jambekkie wrote:Dat verhaal van die Organ Donors vs. A*S*Y*S vs. Kamui track wist ik, dus toen wist ik dat ze niet uit elkaar waren gegaan. Gelukkig maar dat je mij nog meer kan vertellen :P Die Organ Donors vs. A*S*Y*S vs. Kamui track word nog wel even geheim gehouden. Meestal gooien Organ Donors meteen een preview op facebook/youtube.
Ik denk dat ie tegelijk met t album zal worden aangekondigd. :)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
kamui is baas :worship: