Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende

Welk cijfer geef jij Hennes & Cold?
Poll eindigt op 11 mrt 2013 23:24
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 0%  0%  [ 0 ]
7 50%  50%  [ 2 ]
8 0%  0%  [ 0 ]
9 0%  0%  [ 0 ]
10 50%  50%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:54 

Hardtraxx Addict

En weer een vorm van hardtrancediscriminatie op hardtraxx, geen ht rate the artist. :cry:

Deze week: Welk cijfer geef jij Kamui?

Scores tot nu toe:

1: Scot Project: 8.69
2: Kamui: 7.9
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:37 

Hardtraxx Veteran

Een 10! Ben echt gigantisch fan van zijn producties :D Zou er behoorlijk wat voor over hebben om hem een keer live mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:23 

Hardtraxx Addict

Randleman schreef:
Twisters Silence - Listen To Me Mama (Scot Project Remix)

:worship:

Vette track hé. :) Overigens vinden de meeste dat hardstyle. Het schijnt echter dat als je dat tegen Scot Project himself zegt dat hij dan zegt dat het gewoon zijn visie van hardtrance is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:41 

Aan het typen...

Ik vind veel van zijn werk erg goed, houdt alleen niet zo van 2x dezelfde climax, krijg ik een beetje copy paste gevoel bij. Vandaar een 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:38 

Artiest

Geniaal... had gisteren nog hele tijd Arome - Hands Up (Scot Project Remix) op staan! :worship: :drool:
Zoveel vette tracks gemaakt. Dikke 9 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:38 

Kraak... Piep...

voor het ene nummer dat ik heb 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:48 

Hardtraxxer

Deze man verdient een standbeeld! Wat een dikke producties, eigenlijk altijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:04 

Hardtraxx Addict

Geck-o schreef:
Geniaal... had gisteren nog hele tijd Arome - Hands Up (Scot Project Remix) op staan! :worship: :drool:
Zoveel vette tracks gemaakt. Dikke 9 :D

Ja die is dik. Maar z'n beste plaat vind ik toch Visions of Paradise(original mix) (thats right, original mix, I beg to differ. :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:17 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:

Heeft hier (eer?)gisteren ook nog opgestaan :D

Randleman schreef:
Twisters Silence - Listen To Me Mama (Scot Project Remix)

BAZENPLAAT! :worship:

Verder vind ik G (ghost), O (overdrive), T (techem) allemaal dik in orde! Geldt overigens voor al zijn producties zo ..

Resultaat: 9/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 22:50 

Artiest

Geniale producties, wel allemaal ouder. Zn hedendaagse tracks trek ik wat minder, therefor een welverdiende 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 23:45 

Hardtraxx Addict

Een 10 wat mij betreft, voor zijn oudere werk (zijn nieuwe werk ken ik niet zo goed)! Niet dat al zijn werken "perfect" waren, maar omdat ik wel bijna alles van geweldig hoge kwaliteit vind. Ook produceer-technisch is hij beter dan de meeste uit zijn tijd! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 05:49 

Artiest

Voor mij niks anders dan een 10!

Meerdere malen meegemaakt en blijft retevet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

Ik wil eigenlijk een 10 geven voor zijn geniale producties van vroeger. Elke track die die toen had gemaakt was om je vingers bij af te likken. Echter krijgt hij die 10 van mij niet omdat ik zijn tracks van nu minder vindt en zijn mixing ook niet altijd vlekkeloos is. :P Een 9 dus.

hidde schreef:
Vette track hé. :) Overigens vinden de meeste dat hardstyle. Het schijnt echter dat als je dat tegen Scot Project himself zegt dat hij dan zegt dat het gewoon zijn visie van hardtrance is. :)

Vindt je 't gek.. :P Hij wil niet met Hardstyle in verband worden gebracht puur omdat zijn muziek een stuk genialiteit is en dat nogal is mist in de Hardstyle.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:34 

Hardtraxx Elite

Echt een baas dit, maar de kwaliteit van zijn producties is nog wel eens twijfelachtig. Zit de ene release perfect in elkaar, is de volgende geluidstechnisch gezien ineens een stuk minder.

Daarom een 8 (en niet nog hoger).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 15:42 

Hardtraxx Veteran

Dit is vet, een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:41 

Hardtraxx Addict

nieuwe ronde, Kamui. De poll spacet m alleen, ik heb ieder cijfer maar 1x ingevoerd? Kan een mod dit fixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
nieuwe ronde, Kamui. De poll spacet m alleen, ik heb ieder cijfer maar 1x ingevoerd? Kan een mod dit fixen?

Het is heel naar, want het forum wil wel eens moeilijk doen met dit soort polls, kun jij eventjes naar Jor-D een PM sturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 00:04 

Spielzeug :worship:

Een 8 voor Kamui
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 00:17 

Hardtraxx Elite

Kamui, een 9! Zij hebben me toch wel verder geduwd richting de hardtrance :$

Weet iemand waarom ze gestopt zijn met muziek maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 00:23 

Hardtraxx Veteran

Weet ik ook niet, vind het in ieder geval erg jammer, want ze hebben een aantal parels! Electro Slut, Exceed (Kamui Mix) etc. Heerlijk om daar op In Qontrol mee opgewarmd te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 09:39 

Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
Kamui, een 9! Zij hebben me toch wel verder geduwd richting de hardtrance :$

Weet iemand waarom ze gestopt zijn met muziek maken?

Dominik gong zich focussen op zijn studie en Patrick op zn Patrick Plaice alias. Don't worry though, er komt een Organ Donors vs. A*S*Y*S vs. Kamui track aan(bron, Organ Donors en Frank(asys) themselves).

Frank zei dat ie waarschijnlij op t aankomende ASYS album komt.

Daarnaadt zette Dominik laatst een foto op fb van een Logic project, daarmee tagde die Frank en Patrick Scheidt(niet van Kamui) dus.ben daar ook wel benieuwd naar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 10:57 

Hardtraxx Elite

Dat verhaal van die Organ Donors vs. A*S*Y*S vs. Kamui track wist ik, dus toen wist ik dat ze niet uit elkaar waren gegaan. Gelukkig maar dat je mij nog meer kan vertellen :P Die Organ Donors vs. A*S*Y*S vs. Kamui track word nog wel even geheim gehouden. Meestal gooien Organ Donors meteen een preview op facebook/youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:06 

Hardtraxx Veteran

Een 8! 2x gezien (op IQ en op TE) en beide keren goed vermaakt. Electro Slut is ook een van mijn alltime favs :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:23 

Hardtraxx Addict

Idd, Electro Slut heeft mij in hardtrance getrokken en t is nog steeds een van mn favo tracks. :worship:
jambekkie schreef:
Dat verhaal van die Organ Donors vs. A*S*Y*S vs. Kamui track wist ik, dus toen wist ik dat ze niet uit elkaar waren gegaan. Gelukkig maar dat je mij nog meer kan vertellen :P Die Organ Donors vs. A*S*Y*S vs. Kamui track word nog wel even geheim gehouden. Meestal gooien Organ Donors meteen een preview op facebook/youtube.

Ik denk dat ie tegelijk met t album zal worden aangekondigd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

kamui is baas :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen