Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Een 9, het is je diversiteit die je de das om doet, anders had je een 10 gekregen. Met zoveel verschillende stijlen kan ik natuurlijk niet alles mooi vinden :P

Zoiets ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 13:17 

Hardtraxx Veteran

8 :) platen zijn altijd anders en uniek, zie je niet vaak bij artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 16:28 

Donateur

Qua sets (ook samen met Thera) een absolute eindbaas. Producties zijn heel divers, dus spreekt me niet alles aan. Een van de weinige artiesten die nog een aparte draai aan hardstyle kan geven vandaag de dag.

Een 8,5, dus een 8 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 00:12 

Hardtraxx Addict

8. Zoals al genoeg gezegd zeer gevarieerd, hierdoor weten sommige tracks me totaal niet te pakken en andere weer wel maar dat vind ik eigenlijk alleen maar positief. Kwalitatief ook erg sterk, platen als Instant Fame kan ik echt keer op keer draaien.

Weet dat het niet mag maar kijk stiekem ook een beetje naar Geck-e (misschien nog wel vetter dan Geck-o).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 12:51 

Hardtraxx Veteran

Nummers weten me niet altijd te pakken, maar is wel een van de origineelste dj's binnen de scene. Krijgt van mij dus een 8 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 13:35 

Hardtraxx Veteran

Aantal hele vette tracks als RFTI, Snap88 en It's What We Are. Helaas ook een hoop meuk. En veel nummers die wel iets hebben maar ook iets missen. Ga voor een 7. Als DJ pas 1x gezien op The Qontinent, dat was wel masterlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:09 

Hardtraxx Veteran

Geck-o, Altijd divers en een van me favo producers! 8 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:50 

Gangsterdwerg schreef:
Aantal hele vette tracks als RFTI, Snap88 en It's What We Are. Helaas ook een hoop meuk. En veel nummers die wel iets hebben maar ook iets missen. Ga voor een 7. Als DJ pas 1x gezien op The Qontinent, dat was wel masterlijk!

decibel knoepert

Voeg daarbij Dancing Machine, Forces of the Universe, 2-1, Bingo, cant stand still, do the happy face / ding dong en give me some heat.. Tja! Ik heb een 8 gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 10:34 

Hardtraxx Veteran

Ik zat met een 7,5 in m'n hoofd.
Erg divers qua producen altijd (daar kunnen zelf de ervaren mannen nog wat van leren). Toch trekken de wat euforische nummers wat meer dan de hardere (op sommigen na natuurlijk). We dance to the beat, It's what we are, Dancing Machine en A Little Touch vind ik helemaal geweldig. Tracks als Smasher deden me dan weer niets. Trespassing daarintegen :love: blijft me toch een ziekelijke plaat :P
En daarnaast gewoon een super aardige gozer zonder sterallures, vandaar dat ik het naar een 8 afrond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:09 

Hardtraxx Veteran

Als dj weet je echt een performance neer te zetten en er een echt feestje van te maken. Leuk dat je divers produceert ook. Een verdiende 8 voor het producen en een 9 voor je optrdens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Steeds meer fan van zijn producties aan het worden! Buiten dat ook een bijzonder aardige gast! Een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:12 

Hardtraxx Veteran

Tcoh heeft hij echt een hoop goede platen op zijn naam staan.
Eens kijken : Bit Rush, Dancing Machine, Alliance, Mindless, Torture, To The Core, Smasher, Bingo, The American Bad, The Word is Out, Parallel Worlds, Give me Some Heat, Instant Fame, Non Stop Doorpoffen, Lets Talk About You, Snap 88, Mister House, Forcess of The Universe, Don't You Lose It, Full Force, It's What we Are, I Eat Woofers, Underground At Night en dan nog een hoop samenwerkingen met andere artiesten.
Allemaal stuk voor stuk goede platen i.m.o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 20:36 

Hardtraxxer

Een 8! Zeker een goede "diverse" producer, die toch blijft verassen.
Het is misschien niet altijd mijn ding, maar kan deze producer
toch zeker goed waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:47 

Hardtraxx Addict

Krijgt van mij de 10. IMO is hij de beste hardstyle artiest die er is atm, divers, hard, experimenteel. Lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 10:46 

Kraak... Piep...

Geck-O een 7,8.

Nu Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 10:56 

Hardtraxx Veteran

ik geef hem een matige 6..

reden: hij heeft altijd goede melodieen maar intro en kicks + irritante vocals verpesten het nogal voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 10:57 

Bierkoning

Heeft me nooit heel erg weten te boeien, heeft wel een paar vette nummers als Bang The Bass, Reputation Game, Revival X en Face The Enemy, maar tegenwoordig is het allemaal hetzelfde trucje. En hij heeft me persoonlijk ook een keer genaaid dus daar wordt m'n beoordeling ook niet beter van xd Ik ga voor een 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 11:07 

Hardtraxx Veteran

Mwoa. Had een paar jaar geleden wel eens vette tracks, maar de laatste 2 jaar is ie echt heel diep gezonken.. Ik geef hem een 3, gebaseerd op wat ie nu doet qua tracks en setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 11:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
En hij heeft me persoonlijk ook een keer genaaid dus daar wordt m'n beoordeling ook niet beter van xd

Vertel :P
OT: Een 3.
Als ik 'm beoordeel op wat hij nu uitpoept krijgt hij een 1, maar omdat hij toch wel wat leuke plaatjes op z'n naam heeft staan wordt het een 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 11:12 

Hardtraxx Veteran

Heeft wel wat gaaf spul gemaakt, alleen de laatste tijden is het gewoon prut. Geef daarom een 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 11:36 

Hardtraxx Veteran

Toch wel een 7, voor zijn werk van vroeger dan ook. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:32 

Kraak... Piep...

kaas van de hoogste plank.
herhaalde sounds.

Maar sommige platen klinken gewoon leuk met die sounds. (Pure Remix, Running Late, Till U Believe It)
Die platen vind ik melodieus gezien gewoon goed klinken.

Oude platen ook leuk maar ook veel herhaald spul.

En nog een dik minpunt omdat ie Tylor Durdon - Motion Control nogsteeds niet released.

6
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:47 

Ik heb m een 4 gegeven. Eigenlijk het enige wat ik vet vind is Bang the Bass, Revival X.. Verder kom ik echt niet. Mixwerk is ook weinig boeiend, doet hoop fancy shit zonder ook maar een knop op zn mixer aan te raken. No thanks, overhyped.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:56 

Hardtraxx Veteran

6... Producties zijn vaak wel OK... niet meer dan dat, en soms zijn ze gewoon kut, en HEEL af en toe zit er een pareltje tussen... Maar dat was eigenlijk vooral voordat Pieter wegging :P

Als DJ vind ik hem vreselijk voorspelbaar... zat te twijfelen tussen een 5 en een 6, maar heb hem het voordeel van de twijfel gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:18 

Hardtraxx Veteran

Een dikke 7, hij mag dan voorspelbaar zijn en zijn laatste platen zijn ook niet alles. Maar elke weer als ik bij een setje van hem ben zit de sfeer er optimaal in!
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen