Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de weinige artiesten die ik een 10 geef. Zo veel inspiratie dat hij heeft, kan zowel harde als melodieuze tracks maken, altijd origineel, heerlijke kicks altijd. Helemaal mijn ding ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Een van de weinige artiesten die ik een 10 geef. Zo veel inspiratie dat hij heeft, kan zowel harde als melodieuze tracks maken, altijd origineel, heerlijke kicks altijd.

Moet er aan toevoegen dat ik niet alle platen supervet vind, maar aangezien ik hier de artiest 'rank', verdient Geck-O gewoon een 10. Reden staat in de post van Grozny.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9

Altijd zeer gevarieerde producties en zn beetje alles spreekt me dan ook aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd iets anders, en het klinkt meestal ook goed. En hij experimenteert ook goed.

Een 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Grozny zegt, alleen vanwege een paar producties die me niet helemaal aanspreken geen 10, maar een 9 :yay: Wat een held
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 15:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nu zou ik een 9 geven, maar omdat er gewoon oudere nummers zijn die me minder aanspreken maak ik er een 8 van. Tegenwoordig is hij wel één van de meest gevarieerde en vernieuwende artiesten. Ook z'n sets die ik bijgewoond heb waren allemaal ruim voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wou een 8.5 geven, heb het afgerond naar een 8 omdat ik zijn laatste tracks niet zo geweldig vond als zijn oudere tracks.

Een van de weinige producer die ik credit kan geven voor een afwisselende en originele stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een 8 maakt altijd wel vette tracks de een spreekt me meer aan dan de ander maar kwalitatief altijd uitstekend. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 8. Eerdere tracks van Geck-o spreken we weinig aan (excl. Instant Fame :loving: ), maar het laatste jaar vooral is hij enorm gestegen in mijn lijstje favo producers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 16:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een 8. Zijn er maar weinig die zo gevarieerd kunnen produceren als hij. Heeft echt geniale nummers, maar ook een aantal die ik wat minder vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 9. Al is het alleen om om de diversiteit! Als dj is Geck-O ook gewoon heel erg goed!

De 10 krijgt hij niet omdat ik niet alle platen van hem even vet vind, maar een 9 lijkt me voldoende genoeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

een 9..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Een 8. Zijn er maar weinig die zo gevarieerd kunnen produceren als hij. Heeft echt geniale nummers, maar ook een aantal die ik wat minder vind.

Niks aan toe te voegen, uitstekende producer en DJ. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:06 
 
Hardtraxxer

Een 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een 7 gegeven, hele diverse producer maar helaas vind ik nooit zoveel vet van hem(steeds meer though). Heeft wel enorme uitschieters als Rotten From The Inside en Smasher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Dikke 8 voor Geck-O. Zeer variërend en produceert heel veel. Zo af en toe zit daar dan ook een track bij die me echt heel erg pakt. Vb als: rotten from the inside, it's what we are, dance to the beat, can't stand still


Hier kan ik me wel in vinden, ook een 8 van mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7, kan me niet altijd in zijn producties vinden, maar platen als We Dance to the Beat, Dancing Machine, First Match remix, 2-1, Help Help zijn gewoon heel erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat de mensen die een 4 stemmen het niet onderbouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Heb een 7 gegeven, hele diverse producer maar helaas vind ik nooit zoveel vet van hem(steeds meer though). Heeft wel enorme uitschieters als Rotten From The Inside en Smasher.

Precies dit wou ik posten. Heeft ook aardig wat skills qua produceren en draaien denk ik zo, maar het is lang niet allemaal mijn ding. Hoop dat er nog wat platen komen als RTFI, Trespassing, Do The Happy Face etc. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:19 
 
Hardtraxx Addict

Een dikke 8, vind de meeste van zijn tracks dik in orde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 9
Veelzijdigheid ten top, kwalitatief goede sounds en kicks.
Je bent een topproducer Rikkert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Een 9, het is je diversiteit die je de das om doet, anders had je een 10 gekregen. Met zoveel verschillende stijlen kan ik natuurlijk niet alles mooi vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Een 9, het is je diversiteit die je de das om doet, anders had je een 10 gekregen. Met zoveel verschillende stijlen kan ik natuurlijk niet alles mooi vinden :P


Same here. Vind grotendeels alle tracks vet op enkele na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

9 Kan zijn platen altijd wel waarderen, vind niet alles altijd even goed maar dat heb ik met alles iedere artiest wel.
Echt super zo divers als hij kan produceren, die 9 is dik verdient :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 12:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

(L) (L) (L)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen