Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan

1
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
4
0
No votes
5
0
No votes
6
1
1%
7
10
11%
8
27
28%
9
35
37%
10
22
23%

Total votes: 95

Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Een van de weinige artiesten die ik een 10 geef. Zo veel inspiratie dat hij heeft, kan zowel harde als melodieuze tracks maken, altijd origineel, heerlijke kicks altijd. Helemaal mijn ding ^^
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Grozny wrote:Een van de weinige artiesten die ik een 10 geef. Zo veel inspiratie dat hij heeft, kan zowel harde als melodieuze tracks maken, altijd origineel, heerlijke kicks altijd.
Moet er aan toevoegen dat ik niet alle platen supervet vind, maar aangezien ik hier de artiest 'rank', verdient Geck-O gewoon een 10. Reden staat in de post van Grozny.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
9

Altijd zeer gevarieerde producties en zn beetje alles spreekt me dan ook aan :)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 22 hours ago
Altijd iets anders, en het klinkt meestal ook goed. En hij experimenteert ook goed.

Een 8
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wat Grozny zegt, alleen vanwege een paar producties die me niet helemaal aanspreken geen 10, maar een 9 :yay: Wat een held
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Nu zou ik een 9 geven, maar omdat er gewoon oudere nummers zijn die me minder aanspreken maak ik er een 8 van. Tegenwoordig is hij wel één van de meest gevarieerde en vernieuwende artiesten. Ook z'n sets die ik bijgewoond heb waren allemaal ruim voldoende.
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Wou een 8.5 geven, heb het afgerond naar een 8 omdat ik zijn laatste tracks niet zo geweldig vond als zijn oudere tracks.

Een van de weinige producer die ik credit kan geven voor een afwisselende en originele stijl.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Een 8 maakt altijd wel vette tracks de een spreekt me meer aan dan de ander maar kwalitatief altijd uitstekend. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Een 8. Eerdere tracks van Geck-o spreken we weinig aan (excl. Instant Fame :loving: ), maar het laatste jaar vooral is hij enorm gestegen in mijn lijstje favo producers!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Een 8. Zijn er maar weinig die zo gevarieerd kunnen produceren als hij. Heeft echt geniale nummers, maar ook een aantal die ik wat minder vind.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Een 9. Al is het alleen om om de diversiteit! Als dj is Geck-O ook gewoon heel erg goed!

De 10 krijgt hij niet omdat ik niet alle platen van hem even vet vind, maar een 9 lijkt me voldoende genoeg :worship:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
een 9..
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
wootum wrote:Een 8. Zijn er maar weinig die zo gevarieerd kunnen produceren als hij. Heeft echt geniale nummers, maar ook een aantal die ik wat minder vind.
Niks aan toe te voegen, uitstekende producer en DJ. :)
B
Hardtraxxer
252 posts member since 2010
last seen Feb 2013
Een 10.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Heb een 7 gegeven, hele diverse producer maar helaas vind ik nooit zoveel vet van hem(steeds meer though). Heeft wel enorme uitschieters als Rotten From The Inside en Smasher.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
b-ram wrote:Dikke 8 voor Geck-O. Zeer variërend en produceert heel veel. Zo af en toe zit daar dan ook een track bij die me echt heel erg pakt. Vb als: rotten from the inside, it's what we are, dance to the beat, can't stand still
Hier kan ik me wel in vinden, ook een 8 van mij :)
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 19 days ago
7, kan me niet altijd in zijn producties vinden, maar platen als We Dance to the Beat, Dancing Machine, First Match remix, 2-1, Help Help zijn gewoon heel erg goed.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Jammer dat de mensen die een 4 stemmen het niet onderbouwen.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Dakpan wrote:Heb een 7 gegeven, hele diverse producer maar helaas vind ik nooit zoveel vet van hem(steeds meer though). Heeft wel enorme uitschieters als Rotten From The Inside en Smasher.
Precies dit wou ik posten. Heeft ook aardig wat skills qua produceren en draaien denk ik zo, maar het is lang niet allemaal mijn ding. Hoop dat er nog wat platen komen als RTFI, Trespassing, Do The Happy Face etc. :)
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Een dikke 8, vind de meeste van zijn tracks dik in orde ;)
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Een 9
Veelzijdigheid ten top, kwalitatief goede sounds en kicks.
Je bent een topproducer Rikkert!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Een 9, het is je diversiteit die je de das om doet, anders had je een 10 gekregen. Met zoveel verschillende stijlen kan ik natuurlijk niet alles mooi vinden :P
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Lyst wrote:Een 9, het is je diversiteit die je de das om doet, anders had je een 10 gekregen. Met zoveel verschillende stijlen kan ik natuurlijk niet alles mooi vinden :P
Same here. Vind grotendeels alle tracks vet op enkele na.
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
9 Kan zijn platen altijd wel waarderen, vind niet alles altijd even goed maar dat heb ik met alles iedere artiest wel.
Echt super zo divers als hij kan produceren, die 9 is dik verdient :thumbup:
Artiest
1973 posts member since 2009
(L) (L) (L)