Waarom worden hier geen 1en t/m 5en gegeven
Zo'n aparte stijl kan toch nooit iedereen aan spreken
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Die shit is wel echt erg origineel, maar leuk vind ik het niet. Toch een 6 voor Pounding Senses (alle mixes) Crystal en Pwop.
-
WHardtraxxer
- 265 posts member since 2010
- last seen Feb 2023
Een 7, Leuke releases maar ook niet meer dan dat. Nog nooit een optreden mee gemaakt dus daar kan ik niet over oordelen.
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
wrote:Een 7, Leuke releases maar ook niet meer dan dat. Nog nooit een optreden mee gemaakt dus daar kan ik niet over oordelen.
Daar was ik ook, was al gek op die stijl, toen ik ze live had meegemaakt vond ik ze helemaal geweldig.
Jammer dat ze niks nieuws meer maken.
Heb een 9 gestemd.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Een 8, zo jammer dat ze niets meer maken, wel hebben ze geniale nummers gemaakt en die blijven meesterlijk 
Heerlijke producties en ook jammer genoeg nog nooit live meegemaakt dus 8 voor producties 
Als ook maar de helft van de melodieuze artiesten op dit niveau zou zitten.. dan zou hardstyle zo vet zijn 
7.
1 keer gedeelte meegemaakt op XQ showtek met de southstyling donkey tek show
was geweldig
1 keer gedeelte meegemaakt op XQ showtek met de southstyling donkey tek show
was geweldig
Zou ze wel eens live willen meemaken
-
N
Een 7. Klappers als Pwoap / Pounding Senses / Crystal, maar ook wel wat mindere tracks.
Live waren ze wel echt dik op qbase 2008 volgens mij! Groot feest!
Live waren ze wel echt dik op qbase 2008 volgens mij! Groot feest!
We moeten Zany en Walt deze comments laten lezen, mss maken ze dan weer eens iets.
Dat zou fantastisch zijnwrote:We moeten Zany en Walt deze comments laten lezen, mss maken ze dan weer eens iets.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Wanneer een nieuwe?
Het gemiddelde ligt op een 7,70
en dan heb ik die 1 meegeteld 
Ik geef een 7, dikke tracks alleen helaas nog niet live kunnen meemaken..
Hopelijk binnenkort nog een keertje
Edit: Ja ****, nu doe ik een 7, heb ik Geck-O een 7 gegeven
Geck-o moet een 8 van mij!
Hopelijk binnenkort nog een keertje
Edit: Ja ****, nu doe ik een 7, heb ik Geck-O een 7 gegeven
Last edited by patrickjeb on , edited 1 time in total.
Soutstylers heeft het gehaald in de top 10 met een 7,8
Nu : Geck-O
Nu : Geck-O
-
D
10
weet niet waar hij zijn inspiratie vandaan haald maar jezus wat een diversiteit in zijn tracks
echt een held voor mij
echt een held voor mij
Kwantiteit, Kwaliteit en Diversiteit.. Dit is toch wel een echte topper
9!
9!
Zn stijl bevalt me niet altijd, maar je kunt altijd wel iets kwalitatief varierend verwachten.
Een hele goede producer en ik ga m voor de eerste keer meemaken op takens (denk ik)
7
Een hele goede producer en ik ga m voor de eerste keer meemaken op takens (denk ik)
7
Dikke 8 voor Geck-O. Zeer variërend en produceert heel veel. Zo af en toe zit daar dan ook een track bij die me echt heel erg pakt. Vb als: rotten from the inside, it's what we are, dance to the beat, can't stand still
Hier kan ik me wel in vinden, ook een 8 van mijwrote:Dikke 8 voor Geck-O. Zeer variërend en produceert heel veel. Zo af en toe zit daar dan ook een track bij die me echt heel erg pakt. Vb als: rotten from the inside, it's what we are, dance to the beat, can't stand still
Dit duswrote:Hier kan ik me wel in vinden, ook een 8 van mijwrote:Dikke 8 voor Geck-O. Zeer variërend en produceert heel veel. Zo af en toe zit daar dan ook een track bij die me echt heel erg pakt. Vb als: rotten from the inside, it's what we are, dance to the beat, can't stand still
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dikke 9 voor Geck-O. Creatief, vernieuwend, hard, melodieus, dromerig, altijd een goede sfeer... Dat voel ik bij de producties van Geck-O/Geck-E