Voor mijn tijd, ik stem niet 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Qua producties een dikke 8. Bijna alle platen kunnen mij wel bekoren, met PS en Crystal als uitschieters. 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Een 9, echt een heleboel gruwelijke tracks geproduceerd! Ik vergeet Q-base 2007 NOOIT meer! 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
8, waren altyd heerlijke tracks 
Een 8, puur gebaseerd op producties. Met name Pounding Senses, Pwoap! en Wicked Generation... 
Een 8. Echt zwaar dikke producties, echt geweldig. Heb ze 2 keer live gezien en dat was zooo zwaar genieten 
8.5, bijna altijd experimenteel en vernieuwend en altijd van een uitzonderlijk hoog niveau.
Nooit meegemaakt :,( wil ze nog wel is zien! Maar dat gebeurd vast niet meer..
-
S
Haha, die generatie van tegenwoordig ook.. Is ook niets gewend, gaan bij de inleidende kick al helemaal los, terwijl de echte bassline nog moet komen 
-
D
een 7.. aantal kippenvel platen maar ook heel wat wat ik niet mooi vind
-
D
Hoe heet dat nummer?wrote:View on YouTube
-
D
Bedankt. 
7. Niet gek veel geluisterd maar crystal, decibel 2006 anthem en in die striel zijn heel vet.
Een dikke 10! Ongeveer iedere plaat vind ik vet van Southstylers
Er is geen 8,5 optiewrote:8.5, bijna altijd experimenteel en vernieuwend en altijd van een uitzonderlijk hoog niveau.
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Op fusion of sound tour ook toch?wrote:1x meegemaakt, geniaal!
Was erg vet toen, producties zijn ook erg vet! een 9
Heb ze 1 keer gehoord, maar weet er helaas nog weinig van 
Producties zijn goud, dus dikke 8.
Producties zijn goud, dus dikke 8.
Jammer genoeg nooit LIVE mee mogen maken, lijkt me net zo'n beleving als DR live. 8 voor producties.
Wel een keer mee gemaakt (2008), verder geen herinneringen. Producties zijn altijd vet, een 8 daarvoor.
Een dikke 9.. 2x live meegemaakt echt gruwelijk en ook producties vrijwel altijd top