Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

8, hun tracks spreken me bijna altijd aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:34 

Hardtraxxer

n 8, al was t alleen maar om de fantastische Natte Asbak/Aanstekaaaaah/Smokin' :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:46 

Hardtraxxer

7. Ik vond hun vroeger helemaal top en ben nogsteeds helemaal weg van het nummer Rauwe Brok, en ook nog meer nummers van hun zoals autumn green, lipservice radio enz. Helaas spreken hun nieuwe tracks mij minder aan zoals mind game of sanctuary of love.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
8, hun tracks spreken me bijna altijd aan :)

Hier kan ik me in vinden, ook een 8 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

Een 7, puur om het oudere werk. Vind het tegenwoordig maar weinig aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

6.
Niet mijn ding. Wel fijn eerder werk. Maar laatste tijd vind ik het niet veel meer. Jammer mja. Smaak kan veranderen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:53 

Hardtraxx Elite

Vind producties en sets beide niet veel aan, dus ik geef een nog positieve 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Een 6. Zijn prima, maar is gewoon niet helemaal mijn ding :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Een 7. Gewoon 2 goede producers die goede tracks maken. Beetje euforisch, maar wel met een hard tintje. Hun sets vind ik wel vrij saai (wat ik gehoord heb).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:03 

Hardtraxxer

Een 7, omdat de producties soms wat wisselvallig van kwaliteit zijn. Maar ze echt super tracks hebben.
Vind wel jammer dat er relatief weinig uit komt van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:21 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Hooli schreef:
Trackkeuze is wat eentoning, maarja welke artiest is dat niet en ze hebben er alle recht toe imo.

Die mag je even nader verklaren :P.

Ben blij dat dit mag van jou.
Het is vrij simpel te verklaren waarom DJ's nooit heel divers zijn in hun trackkeuze. Athans als je verder kan kijken dan je neus lang is.
Als een DJ op een feest draait of het nou groot of klein is dan verwacht het grootste gedeelte van de bezoekers gewoon de grootste hits van een deze DJ. Wat als Crypsis nou bijvoorbeeld op een "raw"hardstyle feest draait en afsluit met Lose My Mind, daar zit niemand op te wachten, maar draait hij wel heel divers.
DJ's hebben graag een eigen sound, als je alle interviews mag geloven, en een eigen sound krijg je niet door telkens 15 andere tracks in een uur draaien te zetten, maar door jou stijl te herhalen, waardoor mensen je herkennen aan die stijl.
Daarnaast is het toch juist wel fijn dat je ongeveer weet wat je kan verwachten bij bepaalde DJ's, vind je het niet leuk dan ga je ergens anders staan of je komt lekker helemaal niet en luistert met je koptelefoon alle nummers waarvan jij houdt?

Tuurlijk mag je wel enige kritiek hebben op trackkeuzes, maarja op de grootste feesten willen de DJ's zichzelf zo goed mogelijk laten zien aan het publiek en op kleine feestjes is daar wat meer ruimte voor om eens een andere track te draaien.

Lyst schreef:
Gunz4hire avatar verklaart genoeg toch, die zijn ook behoorlijk eentonig :P

Oke, knap dat jij mijn mening kan verklaren door middel van een avatar.
Ah ja je hebt wel gelijk, want iedere avatar staat voor de gehele hardstyle interesse van elke member hier :lol:

Josh & Wesz geef ik een 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:42 

Hardtraxx Addict

Josh & Wesz spreken me soms echt enorm aan en de andere keer weer totaal niet. Hun tracks zijn altijd wel erg sterk. Twijfel tussen een 7 of 8. Na het horen van de previews van RTHM en DSTRCTN toch maar een 8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:03 

Hardtraxx Beheerder

Maestro N schreef:
Josh & Wesz spreken me soms echt enorm aan en de andere keer weer totaal niet. Hun tracks zijn altijd wel erg sterk. Twijfel tussen een 7 of 8. Na het horen van de previews van RTHM en DSTRCTN toch maar een 8!

ik heb ook voor een acht gekozen dit is ook wat ik dacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:14 

Ik geef een 7 tracks die ze maken vind ik vaak vet, maar de sets vind ik dan weer tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:00 

Aan het typen...

@Hooli, dat was een grap, vandaar de :P emoticon..

Maar inhoudelijk: ik heb een behoorlijk beperkte smaak, dus als ik een DJ zou zijn, zijn er ook maar een beperkt aantal tracks die ik mijn stijl vind. En zelfs met dat beperkte aantal kan ik een jaar lang iedere week een originele en compleet andere tracklist samenstellen. Dus je kunt prima originele sets neerzetten zonder echt van je eigen stijl af te wijken. Je moet alleen even wat moeite doen om je te verdiepen in de muziek (iets wat de meeste Dj's vast al gedaan hebben) en je moet het creatieve aspect van een DJ zijn willen verkiezen boven het hebben van zoveel mogelijk "fans" en optredens. Verwachtingen worden gecreƫerd door de Dj's zelf. Als een DJ altijd alleen de laatste hitjes draait, dan verwacht iedereen dat hij de laatste hitjes gaat draaien. Draait de DJ altijd originele, unieke en verrassende sets, dan verwacht niemand van die DJ een set met alleen de laatste hitjes (tenzij degene de DJ nog nooit gezien heeft). Daar haal je waarschijnlijk geen mainstage mee, maar het is maar net hoe je in het vak staat. Vind je het belangrijker om je creativiteit (de muziekkant) met anderen te delen door middel van onvoorspelbare tracklists en experimentele overgangen. Of vind je het belangrijker om zoveel mogelijk fans en dus boekingen (de populariteitskant) te krijgen door middel van het draaien van je/de laatste hitjes en speel je qua mixwerk liever op safe. Als je voor dat laatste kiest is het inderdaad logisch dat je trackkeuze eentonig is. Maar ook al is het laatst genoemde het meest voorkomend, het is niet per se logisch dat je als artiest voor die kant van het vak kiest. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Zou er iemand de moeite nemen om bovenstaande te lezen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:12 

Hardtraxxer

6. It's like thiz yo! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

Een 5. Producties en sets vind ik allebei niet boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:

Ik wilde de moeite nemen, maar haakte af toen ik Lyst zijn naam zag.
Ik besefte weer dat het een rant zou zijn op de hedendaagse hardstyle op wat voor manier dan ook.

Ik snap niet hoe jij jezelf liefhebber kan noemen terwijl je zo'n beetje alles verafschuwt wat ook maar met hardstyle te maken heeft.

Kan jij ook maar een positief punt noemen aan de hedendaagse hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
sjobie schreef:

Ik besefte weer dat het een rant zou zijn op de hedendaagse hardstyle op wat voor manier dan ook.

Ik snap niet hoe jij jezelf liefhebber kan noemen terwijl je zo'n beetje alles verafschuwt wat ook maar met hardstyle te maken heeft.

Ik neem aan dat dit naar Lyst gericht is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:29 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Olijfboompje schreef:
sjobie schreef:

Ik neem aan dat dit naar Lyst gericht is?

Uiteraard, maar ik vond jouw quote gewoon leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

Oke, begon me eigen al bijna schuldig te voelen aan Lijstelleritis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Oke, begon me eigen al bijna schuldig te voelen aan Lijstelleritis ^^

Aan wie? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:11 

Olijfboompje schreef:
sjobie schreef:

Zag in de gauwigheid al iets over "beperkte smaak", dus toen ging ik ervan uit dat ik al kan dromen wat er verder staat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:05 

Hardtraxx Addict

Altijd een perfect ritme in hun nummers, simpel maar effectief, kicks altijd in orde, en die melodiƫn OMG zo geniaal :D

Opnieuw geef ik een 9 :thumbup:
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen