Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 10:53 

Hardtraxx Veteran

Als DJ's kan ik ze niet echt beoordelen. Zie ze niet zo vaak en laatste keer was ook echt lang geleden, volgens mij Rebirth 2010 ofzo. Als producers: Wisselvallig. Ene nummer vind ik vet, andere nummer vind ik niks. In het verleden wel vette tracks gemaakt als Like Thiz, Let's Get Dirty, Hardbass Tool. Ga voor een 6.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 11:11 

7, producties zijn altijd erg goed! maar niet altijd even.. live heb ik ze nog niet gezien dus dar ga ik niet over oordelen ;)
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:26 

Ik ga ook voor een 6. Heb ze een paar keer gezien op Emporium, Rebirth en ook ergens nog een euphoria opening. Altijd wel aardige tracks maar zoals al gezegd wel voorspelbaar.

Producties vind ik ook vaak prima, Like Thiz, I've Lost You zijn gewoon dikke platen. 6.5 helaas af moeten ronden naar een 6.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

7. Lekkere producties, draaien prima, dus vandaar ;)

@ Olijfboompje: ik heb het betoog van Lyst wel gelezen... Maarja, er zitten weinig tot geen early invloeden in de stijl van J&W, dus is het natuurlijk al bijzonder dat Lyst er uberhaupt op reageert :P

Ik hou ook intens van Early, maar je moet idd wel een beetje met de tijd meegaan om jezelf liefhebber te BLIJVEN noemen...
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:07 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
7. Lekkere producties, draaien prima, dus vandaar ;)

@ Olijfboompje: ik heb het betoog van Lyst wel gelezen... Maarja, er zitten weinig tot geen early invloeden in de stijl van J&W, dus is het natuurlijk al bijzonder dat Lyst er uberhaupt op reageert :P

Ik hou ook intens van Early, maar je moet idd wel een beetje met de tijd meegaan om jezelf liefhebber te BLIJVEN noemen...

Haha xd

Ik vind het gewoon leuk om Lyst uit de tent te lokken.
Helaas hapt ie niet :(
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

Issie toch minder gek dan wij soms denken :lol:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:18 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Issie toch minder gek dan wij soms denken :lol:

Haha, ik denk ook niet dat tie gek is :P
Hij heeft alleen een bepaalde kijk op de hardstyle scene :P

Volgens mij ist best een aardige knul :P
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Vandaar ook mn emoticon, ik heb niks tegen hem hoor, zwaar veel respect zelfs voor hoe hij met EHS bezig is... ik vind t ook jammer dat er zo weinig early meer gedraaid wordt...
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Vandaar ook mn emoticon, ik heb niks tegen hem hoor, zwaar veel respect zelfs voor hoe hij met EHS bezig is... ik vind t ook jammer dat er zo weinig early meer gedraaid wordt...

Ik zou het niet weten.
Early boeit mij eerlijk gezegd totaal niet.
Nooit de moeite genomen om te luisteren, al was Qlubtempo @ Q-dance feestfabriek wel grappig.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 13:36 

Kraak... Piep...

Josh & Wesz een 6,9

Nu Max Enforcer
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

8, vind echt bijna geen enkele track van hem kut.
Behalve natuurlijk Sound Intense City.

Maar daar staan tracks tegenover als Fade to Black, On the Go, Dilemma, Epic, Gold, Loudness, en al die oudere klappers :bomb:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 14:05 

Bierkoning

Daveytl schreef:
8, vind echt bijna geen enkele track van hem kut.
Behalve natuurlijk Sound Intense City.

Maar daar staan tracks tegenover als Fade to Black, On the Go, Dilemma, Epic, Gold, Loudness, en al die oudere klappers :bomb:

En natuurlijk Be Amazed, The Preacher, Nuclear Reaction en Damned bijvoorbeeld.

Ik ga ook voor een 8
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Een 8! Supertracks, een uitschieter naar beneden daargelaten (SIC...) En ook als DJ leuk! Lekker knallen met Kelly, dus dat is primaaa :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 16:54 

Hardtraxxer

8. Fucking genie. Hij weet wel wat de markt wil maar dan kijk ik ook naar zijn alias Evil Activities. Sowieso één van de beste producers binnen de hardstyle scene (niet de vetste).
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 17:38 

Hardtraxx Veteran

8, heeft echt hele dikke producties gemaakt, en weet even zo snel geen slecht nummer te bedenken die hij heeft gemaakt! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 17:39 

Hardtraxx Crew

Ik geef hem een zeven! Hele gaven tracks: Catchin Up, Loudness, On The Go, Fade To Black, The Preacher, Be Amazed Maar ook echt mindere: Sound Intense, Dillemma/Epic vond ik minder, Gold origineel vond ik mwa na een aantal keer. Dus kom op een mooie 7 uit!
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 17:48 

Max Enforcer heeft voor mij wel dik een 8 verdiend ^^

oudere producties zoals hier boven genoemd worden zijn echt heel dik! :bomb: tegenwoordig vind ik 'm erg saai maar alsnog vind ik dat die een 8 verdiend heeft :)
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

ken niet al zijn oudere platen (zal ik toch wel niks vinden denk ik -.- ) maar zijn recente werk is prima
ook platen als Damned, Loudness en Fade to Black zijn heerlijk vandaar een terechte 7 :)
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ik geef hem een zeven! Hele gaven tracks: Catchin Up, Loudness, On The Go, Fade To Black, The Preacher, Be Amazed Maar ook echt mindere: Sound Intense, Dillemma/Epic vond ik minder, Gold origineel vond ik mwa na een aantal keer. Dus kom op een mooie 7 uit!

Dit ongeveer :)
Bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:42 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
wootum schreef:

Bericht Geplaatst op 30 nov 2011 00:14 

Ik heb een 5 gestemd. Dit is misschien iets te overhaast, maar als ik aan max enforcer denk, denk ik aan bioweapon remix. Kan nooit goed zijn. Iemand moet maar even op een punt hoger stemmen dan dat ie eigenlijk wilde om mijn 5 te compenseren.

Vind m mixtechnisch van wat ik gezien heb niet altijd even sterk, houdt wel van commerciele meuk. En ik vind epic / dilemma ook niet top.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2011 00:18 

Donateur

zijn mixwerk is heldig jo ! vind ik dan. Gold geniale plaat net zoals loudness

9
Bericht Geplaatst op 30 nov 2011 01:23 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
patrickjeb schreef:
wootum schreef:

Bericht Geplaatst op 30 nov 2011 10:33 

Donateur

Probeerde een 8 te stemmen weet niet helemaal zeker of dat gelukt is; veel vette tracks. Heb hem live nog maar zelden meegemaakt. Zelf heel erg fan van On the Go en Fade to Black.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2011 10:55 

Hardtraxx Veteran

een 8 voor de producties, draaikunsten nog nooit gehoord.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen