Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:13 

Hardtraxx Elite

D-Nemacyst schreef:
Olijfboompje schreef:
Henk-Jan schreef:
Haha.
Wat een discussies kan de uitslag van zo'n poll teweeg brengen :P. Lekker objectief trouwens als je 1-en niet meeneemt.

Zo zie je hoe meningen geaccepteerd worden op Hardtraxx :cool:

Wie zegt dat ik de 1 van Hymn niet meetel dan?
Ik zie hier maar een 1 die onderbouwd is en die is van hem ;)

Ben het ergens ook wel met hem eens dat het dezelfde vocal en kicks zijn ( Al helemaal dat het gewoon angerfist kickjes zijn die wat aangepast zijn)

Dus dan mag je hem een 1 geven idd, Het gaat mij meer om het feit dat hij naar meer Aspecten van de artiest moet kijken... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Olijfboompje schreef:
Henk-Jan schreef:
Haha.
Wat een discussies kan de uitslag van zo'n poll teweeg brengen :P. Lekker objectief trouwens als je 1-en niet meeneemt.

Zo zie je hoe meningen geaccepteerd worden op Hardtraxx :cool:

Wie zegt dat ik de 1 van Hymn niet meetel dan?
Ik zie hier maar een 1 die onderbouwd is en die is van hem ;)

Ben het ergens ook wel met hem eens dat het dezelfde vocal en kicks zijn ( Al helemaal dat het gewoon angerfist kickjes zijn die wat aangepast zijn)

Wie zegt dat ik het over jou had?

Get your facts straight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 18:58 

Heb voor een 8 gestemd. Mixwerk is zeer sterk, producties waren vooral heel sterk met nu een paar mindere platen. Maar dat maakt niet uit na zo'n dikke cd als Statement of Intent (dat was de naam toch? :))

Strike _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 19:40 

Hardtraxxer

Een 6. Oudere producties leuk, maar boeit me niet zoveel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:17 

Hardtraxx Addict

Heb Crypsis een 9 gegeven.

Zijn sound en eigenlijk de gehele Minus is More sound spreekt mij echt volledig aan. Kicks die live lekker doorbeuken in veel platen zit een goede drive en veel energie.
Daarnaast houd ik persoonlijk lekkere simpele schreeuw vocals, Torture - Strike - Gangstah Shit. Ook het draaiwerk van Crypsis is bijna altijd goed, er wordt lekker gemixt, opbouw is bijna altijd in orde.
Ook gaat hijzelf lekker los.
Trackkeuze is wat eentoning, maarja welke artiest is dat niet en ze hebben er alle recht toe imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:30 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Trackkeuze is wat eentoning, maarja welke artiest is dat niet en ze hebben er alle recht toe imo.

Die mag je even nader verklaren :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 09:35 

Aan het typen...

Gunz4hire avatar verklaart genoeg toch, die zijn ook behoorlijk eentonig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 11:48 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Gunz4hire avatar verklaart genoeg toch, die zijn ook behoorlijk eentonig :P

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:23 

Hardtraxx Veteran

Ik word raar aangekeken als ik Freqz een 10 geef, en bij Crypsis zijn er nu al 16 mensen geweest die een 10 hebben gestemd? :huh:

Heb een 5 gegeven, vind het energieloze tracks, bijna allemaal hetzelfde, sounds klinken ook niet echt top. bovendien vind ik hem zwaar overgewardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:28 

Kraak... Piep...

Crypsis een 7,9 nu

Josh & Wesz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:31 

Tussen 6 en 7, toch maar 7 gestemd. Leuke melodietjes, mindere kicks (Maar dat zijn we gewend van Hardcopy) Live vind ik ze wel aardig draaien. (Op tracklist afgaand)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

Josh & Wesz krijgen een 7. Hebben een hoop dikke tracks, weinig die echt slecht zijn.. Maar ze hebben ook niet veel platen die er echt uitspringen. Setjes zijn meestal wel oke, maar zitten soms echt hele ongepaste tracks tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:40 

Aan het typen...

Vervelende hardcopy kicks, voor de rest matig/redelijke tracks, hebben nooit echt een uitschieter geproduceerd.
Een 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:43 

Hardtraxx Crew

Een 8 :worship: Een van m'n favoriete melodieuze producers! Geweldige nummers maken ze :). Ook live vind ik ze altijd gaaf om ze te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:44 

Donateur

Solid 7. Weet nog dat ik op Dreamfields om 1 uur gesloopt was van het setje terwijl ik met mezelf had afgesproken rustig te gaan beginnen. Op de een of andere manier spreekt hun sound mij alleen teveel aan om stil te staan. Kicks zijn vaak echter onder de maat, maar mede door platen als Autumn green en Like thiz neig ik naar een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:48 

Hardtraxx Elite

Twijfelde tussen 7-8
Toch een 7 geworden.
Voor tegenwoordige platen als: Mind game :worship: G-Force.
En vroeger de hele sterke melodieën van: Lip service radio, Overive O, Tempopusher, Fuckin Posers en lots more..
Eigelijk had ik dus toch wel een 8 mogen geven als ik 't zo zie :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:01 

Kraak... Piep...

Leuke melodieuze platen, hebben we altijd wel aangesproken, kicks stoor ik me niet zo aan. 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:05 

Hardtraxx Elite

7, ik vind ze nogal wisselvallend. Ze hebben echt vette platen gehad (Lets get Dirty, Rauwe Brok etc.) maar ook voor mijn gevoel mindere. Mixtechnisch kan ik er niet veel overzeggen heb ze 2 x horen draaien en ben bij hun set op DefQon gewoon weggelopen :oh: Overall toch een 7 en dat komt alleen door de eerdergenoemde platen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Tussen 6 en 7, toch maar 6 gestemd. Leuke melodietjes, mindere kicks (Maar dat zijn we gewend van Hardcopy) Live vind ik ze wel aardig draaien. (Op tracklist afgaand)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:38 

Hardtraxx Veteran

Een 8!

Wat een helden, hun platen spreken mij echt volledig aan, hun kicks vind ik juist vet en die anti's die ze maken :drool: :drool:

I've lost you staat nog steeds in mijn top 10 aller tijden! :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:58 

Hardtraxx Veteran

Ik geef ze een 7, aantal dikke tracks, maar niet alles van ze klinkt heel lekker. Ook, zoals nando zei, zijn er niet echt veel uitspringers en hetzelfde over de setjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:13 

Bierkoning

Eigenlijk een 7,5. Ze hebben wat vette energieke tracks en hun livesets zijn meestal ook wel leuk. En Autumn Green vind ik echt één van de mooiste melodieen die ik in de laatste jaren heb gehoord. Maar omdat ik ze niet op dezelfde hoogte vind zitten als bijv. Crypsis & A2 die ik volgens mij een 8 gaf, rond ik die 7,5 af naar beneden: een 7 dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:09 

Hardtraxx Veteran

7. Buiten Autumn Green om geen hele bijzondere platen van ze gehoord. Ook geen hele slechte platen dusja. een 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

zijn jullie Like Thizz vergeten? heel grote hit geweest en een dikke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:17 

Hardtraxxer

blijven in mijn ogen nog steeds ondergewaardeerde artiesten. Altijd goed voor euphorische en upliftende tracks. Like Thiz blijft toch mijn alltime favoriet. Mogen van mij vaker op de grote podiums komen, sets zitten ook altijd goed in elkaar. Een van de weinige artiesten die me altijd boeien.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen