9 en 10 ook ja.wrote:Tel je dan 8 tm 10 ook niet mee zonder reden?
4 Tm 8 zijn een beetje de gemiddelde cijfers.
9 en 10 ook ja.wrote:Tel je dan 8 tm 10 ook niet mee zonder reden?
Dus je gaat straks 43 stemmen niet meenemen of watwrote:9 en 10 ook ja.wrote:Tel je dan 8 tm 10 ook niet mee zonder reden?
4 Tm 8 zijn een beetje de gemiddelde cijfers.
Die 1-en slaat idd gewoon nergens op.... Zelfs als de artiest alleen maar slechte nummers hebt gemaakt geef je hem nog geen 1 vind het respectlooswrote:Wat een onzin D-Nemacyst
Bij andere artiesten heb je ook alles meegenomen, dus hier doe je dat ook gewoon.
En tja, die 1-en zijn gewoon belachelijk, maar doe je verder niks aan.
idd maar dan is de stemming volstrekt nutteloos en onbetrouwbaarwrote:Je kan beter alleen de cijfers 4 t/m 8 dan in de poll neerzetten als we zo gaan redeneren.
wrote:Dan krijgt Darkestsymphony ook geen stemmen, want die stemt een 1 als ie het niks vind en een 10 als ie het wel leuk vind
Ja inderdaad, als je zo wil gaan redeneren wel.wrote:Je kan beter alleen de cijfers 4 t/m 8 dan in de poll neerzetten als we zo gaan redeneren.
Iemands persoonlijke favoriet zal wel berispt worden.wrote:Ja inderdaad, als je zo wil gaan redeneren wel.wrote:Je kan beter alleen de cijfers 4 t/m 8 dan in de poll neerzetten als we zo gaan redeneren.
Maar laat 1 t/m 10 maar gewoon staan, is bij bijvoorbeeld Wildstylez en Zany ook gedaan.
Echt onzin als je alleen de cijfers 4 t/m 8 meetelt
Heb ik ook niet gedaan toenwrote:Hmm uitgezonderd dit jaar, zijn de platen van hem stuk voor stuk wel vet (kicks zijn niet helemaal mijn ding, maar er zit wel heerlijk veel energie in de platen). Alleen is het allemaal meer van hetzelfde. Zeer weinig variatie in zowel kicks, synths als vocals. Ik kan me dan ook totaal niet vermaken bij een set van Crypsis. Dit jaar was een stuk minder. Dus ik geef een 7.
Edit: Als je bij de vorige artiesten die cijfers wel hebt meegeteld krijg je een scheve ranking.
wrote:1.
Geen nummer van hem boeit me, helemaal niets van MiM trouwens. Lijkt een beetje op Brennan Heart, steeds hetzelfde. Tig keer dezelfde vocals gebruiken. Blergh.
wrote:1.
Geen nummer van hem boeit me, helemaal niets van MiM trouwens. Lijkt een beetje op Brennan Heart, steeds hetzelfde. Tig keer dezelfde vocals gebruiken. Blergh.
Dankjewel voor het respecteren van mijn mening.wrote:wrote:1.
Geen nummer van hem boeit me, helemaal niets van MiM trouwens. Lijkt een beetje op Brennan Heart, steeds hetzelfde. Tig keer dezelfde vocals gebruiken. Blergh.![]()
wrote:Dankjewel voor het respecteren van mijn mening.wrote:wrote:1.
Geen nummer van hem boeit me, helemaal niets van MiM trouwens. Lijkt een beetje op Brennan Heart, steeds hetzelfde. Tig keer dezelfde vocals gebruiken. Blergh.![]()
Zo zie je hoe meningen geaccepteerd worden op Hardtraxxwrote:Haha.
Wat een discussies kan de uitslag van zo'n poll teweeg brengen. Lekker objectief trouwens als je 1-en niet meeneemt.
Natuurlijk respecteer ik je mening...... Vind je menig alleen respectloos naar de Artiest toe... En ik vind mensen die een 1 geven dom.wrote:Dankjewel voor het respecteren van mijn mening.wrote:wrote:1.
Oke, dus jou zien we ook nooit staan bij een set van Crypsis?wrote:1.
Puik idee, meer plaats voor ons op de dansvloerwrote:Oke, dus jou zien we ook nooit staan bij een set van Crypsis?wrote:1.
Wie zegt dat ik de 1 van Hymn niet meetel dan?wrote:Zo zie je hoe meningen geaccepteerd worden op Hardtraxxwrote:Haha.
Wat een discussies kan de uitslag van zo'n poll teweeg brengen. Lekker objectief trouwens als je 1-en niet meeneemt.