wrote:een 7, geen verkeerde producties, zeker leuke tracks gemaakt ook.. maar ik ben niet zo'n hele grote fan van hun producties!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Een 7!
Mede door die gestoorde gast van Deepack
De producties zijn natuurlijk vet, bijv. The Prophecy, Kick This Mutha
Daarom een 7!
Mede door die gestoorde gast van Deepack
De producties zijn natuurlijk vet, bijv. The Prophecy, Kick This Mutha
Daarom een 7!
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
wrote:een 7, geen verkeerde producties, zeker leuke tracks gemaakt ook.. maar ik ben niet zo'n hele grote fan van hun producties!
Excuseswrote:Zelfde hier, hij moet dat nog effe aanpassen in de poll zelf, titel van topic is wel juist.
er zit nog altijd de wel bekende tok in, ookal is het wel een lekkere kick. denk inderddaad als je het met brennan heart of frontliner en zatox een jaar geleden vergelijkt dat de kick niet hol is maar als je het vergelijkt met iets van the machine, the beholder of therachords dan ja dan is dit hol>wrote:4:34 min.wrote:, ik vind de kick ook echt te hol en weinig brengen..
Hol?
Conclusie : kwestie van smaak
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Over het algemeen leuke producties en zij durven nog wel eens te verrassen tijdens een setje qua platenkeus!
Sinds Charly weg is is het stukken minder geworden, setjes zijn in principe wel gewaagd en gevarieerd. Een 7.
Charly zit toch bij het label in? Niet bij Deepack?wrote:Sinds Charly weg is is het stukken minder geworden, setjes zijn in principe wel gewaagd en gevarieerd. Een 7.
Charly was onderdeel van Deepack.wrote:Charly zit toch bij het label in? Niet bij Deepack?wrote:Sinds Charly weg is is het stukken minder geworden, setjes zijn in principe wel gewaagd en gevarieerd. Een 7.
Ik geef een 8. Puur omdat het bazen zijn. Gaat altijd los als zij draaien, kan niet gek genoeg. Ook een paar heerlijke tracks op hun naam staan.
Zover ik weet zat Charly er vroeger ook altijd bij het produceren (dus enkel het produceren, niet het draaien).wrote:Charly zit toch bij het label in? Niet bij Deepack?wrote:Sinds Charly weg is is het stukken minder geworden, setjes zijn in principe wel gewaagd en gevarieerd. Een 7.
7
Matig tot goede producties, maar de optredens van die gasten zijn echt vet. Die gasten zijn echt hartstikke gek.
Matig tot goede producties, maar de optredens van die gasten zijn echt vet. Die gasten zijn echt hartstikke gek.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Een vetter 8. Die livesets zijn altijd leuk bij hun, alleen jammer dat ze niet zoveel meer maken (goeie nummers ook niet zoveel...), Ei met Ui vond ik wel een bazenplaat van hen samen met Josh & Wesz 
8 omdat Marcel een fucking held is en hun producties vindk meestal toch wel dik 
8, zijn maar weinig dj's die sfeer kunnen maken zoals hun!
en hun sets zijn bijna altijd top
en hun sets zijn bijna altijd top
-
T
9 helden van vroeger, een aantal hele dikke platen en daarbij zijn het ook nog eens hele toffe gasten!
6 qua producties
8 qua performance
een 7 dus
8 qua performance
een 7 dus
Hebben de beste anthem ooit op hun naam staan en hun early platen waren ook nog eena goud, nu zeker ook geen verkeerde tracks maar zeker niet beter als hun early jaren imo.
Deepack kreeg een 7,3
Nu The Machine
Nu The Machine
Ik geef hem een 8, zijn producties zijn erg hoogstaand en lijken wel steeds beter te worden.
Zijn sets zijn ook altijd gewoon lekker, maar jammer dat hij op Loudness gewoon geen stap verzette.
Zijn sets zijn ook altijd gewoon lekker, maar jammer dat hij op Loudness gewoon geen stap verzette.
Een van me favoriete artiesten, hele vette producties en sets. een 9! 
Een 8. Geweldige producties! Heb hem helaas nog niet live mogen aanschouwen, dus daar ga ik niet over oordelen.