Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:36 

Hardtraxx Veteran

7. Over het algemeen wel leuke producties, maar lang niet alles. Zit echt heel veel rotzooi tussen. Setjes zijn meestal wel oke. Ze draaien vaak wel gevarieerd, alleen de opbouw is meestal ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:39 

Bierkoning

Pommer schreef:
8, zij waren de reden dat ik hardstyle begon te waarderen met tracks als Here's Johnny, Down Low en The Prophecy. Ook in de jaren daarna hebben ze nog veel vets gemaakt, alleen de laatste 2/3 jaar stelt het helaas niet zo veel meer voor wat ze produceren. Hun dj sets zijn meestal wel oke, vooral ook vanwege de sfeer die die gekke Marcel brengt :D

Oja en niet te vergeten dat ze ook gewoon een eigen label runnen, ook al ben ik niet echt fan van hardcopy. Er komt toch veel bij kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:39 

Hardtraxx Elite

Een 8. De platen van vroeger waren echt geweldig. tracks die ze nu maken vind ik iets minder. Maar als ze als dj set doen. Maken ze er toch echt een heel dik feestje van. Vooral Marcel die brengt er sfeer in niet te geloven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

Here's Johnny
100%
The Prophecy
Kick This Mutha

Latere producties kunnen me iets minder boeien, maar alleen voor die klassiekers al een dikke 8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:47 

Hardtraxx Elite

Welk cijfer geef jij : The Beholder (Klopt denk niet??)

Voor Deepack een 8, is mede door een aantal nummers van hun dat ik zo iets had van ik ga me toch maar meer verdiepen in Hardstyle.
Op hun sets tot nu toe altijd wel vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:24 

Kraak... Piep...

De laatste tijd niet altijd goeie tracks maar vroeger geniaal, nogsteeds het beste anthem ooit, the prophecy. Altijd geniale setjes.

8
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

Kut he nu heb ik op 1 gestemd voor Deepack omdat iemand vergeet om de poll aan te passen. Dacht dat het nog steeds om The Beholder ging en mijn stem was verwijderd ofzo. Naja Deepack verdient een 8. Producties vaak wel leuk, geen mega klappers maar gewoon leuke platen voor tussendoor, beukt er altijd goed op. DJ sets altijd gevarieerd, jammer dat er weinig opbouw in zit. Boeit verder ook niet, Deepack is wat mij betreft sfeermaker nummer 1 op ieder feest. Sla ze nooit over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 13:55 

Hardtraxx Elite

Oudere sets en producties kan ik nog wel waarderen van Deepack. Tracks als Kick this mutha vallen nog erg in de smaak bij mij.

Tegenwoordig heb ik echt helemaal niets meer met deepack, zowel productie gewijs als qua sets. Vind dat die marcel vaak te veel doordrijft in z'n rol als mc en hun trackkeuze spreekt me ook al lang niet meer aan.

Daarom een 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:15 

Hardtraxx Veteran

Geef Deepack ook een 3. Vroeger waren ze inderdaad tof, maar daar is tegenwoordig niks meer van over. Als ze The Prophecy eens draaien is het die versie met die metalen kicks. Verder vind ik de MC ook stontvervelend en heb ik weinig met hun label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:33 

Hardtraxx Addict

Een 7 maar als ik er zo over denk is een 5je eigenlijk beter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Here's Johnny
100%
The Prophecy
Kick This Mutha

Latere producties kunnen me iets minder boeien, maar alleen voor die klassiekers al een dikke 8!

Dit dus, ook 8 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:55 

Hardtraxx Veteran

Hymn schreef:
Een 7 maar als ik er zo over denk is een 5je eigenlijk beter geweest.

Heb ik ook -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:13 

Hardtraxxer

Een 8! vind hun sets altijd super goed!
en hun platen kan ik meestal ook wel waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:17 

Aan het typen...

Producties: Vroeger een 9. Nu een 4, wat een afschuwelijk lelijke kicks hebben die tracks altijd overstuurde clap/snare met enorme basstails eronder. Verder ook geen hit meer gescoord na 2005 ofzo.
Draaiwerk: Op Decibel werd ik ook niet echt vrolijk van hun set: een 5 daarvoor.
9+4+5/3 = 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:46 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
9+4+5/3 = 14,67

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:51 

Hardtraxx Veteran

Haha Davey :worship:
Deepack: oudere producties zijn idd super, met als uitschieter natuurlijk The Prophecy. Setjes luister ik nooit omdat de tracklisten me niet aanspreken. Heb ze ook nog nooit horen draaien dus daar kan ik geen oordeel over geven :). Tegenwoordige producties zijn echt niks. Een 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:51 

lol

Anyway, Ik geef ze een 6.5 (ik maak wel een alt aan waarbij ik op een 7 stem ofzo.. :p Een 5 voor de producties, ik vind de kick ook echt te hol en weinig brengen.. En vanzelfsprekend een 8 voor de sfeer die ze tijdens een set weten neer te zetten. 2 sets die ik nooit zal vergeten zijn Deepack @ Q-Base 2010, en Deepack vs. Stereotuners @ Qontinent. Wat een sfeer, Marcel is een held, en ze ouwehoeren er flink op los!

Daar kunnen nog een hoop DJ's iets van leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
8, zij waren de reden dat ik hardstyle begon te waarderen met tracks als Here's Johnny, Down Low en The Prophecy. Ook in de jaren daarna hebben ze nog veel vets gemaakt, alleen de laatste 2/3 jaar stelt het helaas niet zo veel meer voor wat ze produceren. Hun dj sets zijn meestal wel oke, vooral ook vanwege de sfeer die die gekke Marcel brengt :D

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 16:29 

Hardtraxx Veteran

Ook een 8je.

Vroegere producties zijn zwaar geniaal, en die sets van hun weten mij ook altijd wel te boeien.
Producties zoals Mystery, Phoenix, Keep it Alive vind ik ook allemaal goed te pruimen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

Vroeger dikke 9, nu een 6je
Live geen idee.
Totaal 7.5, maak er 7 van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 16:40 

Hardtraxx Veteran

Bij mij staat er in de poll nog steeds The Beholder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 16:41 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Bij mij staat er in de poll nog steeds The Beholder.

Bij mij ook, vreemd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 16:49 

Donateur

Zelfde hier, hij moet dat nog effe aanpassen in de poll zelf, titel van topic is wel juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 18:00 

Hardtraxxer

De mening wat betreft Deepack is aardig eensgezind. Ik sluit me daarbij aan.

Vond The Prophecy, 100% maar vooral ook Drop Out meesterlijke tracks! daarvoor een 9.
Huidige tracks beluister ik allen niet vaker dan slechts 1 keer. Meer dan een 3 geef ik ze er niet voor.

Dj sets van ze vind ik wel interessant. Energiek, meestal lekkere tracks. een 7. Gemiddeld wel een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

een 7, geen verkeerde producties, zeker leuke tracks gemaakt ook.. maar ik ben niet zo'n hele grote fan van hun producties!
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen