Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 22:45 

Bierkoning

Ik heb hem volgens mij ook 3 x gezien, en op Hard Bass 2010 kwamen al die tracks wel voorbij maar dat kon ook eigenlijk niet anders met Zany & The Beholder live :P

Op Loudness draaide hij echt heeeel matig, terwijl dat toch hét podium is om je rauwste tracks te draaien zou je denken. Op Q-Base was het al wel iets beter, toen draaide hij in ieder geval nog Do You Want Heavy, Arise, Euphoria etc.

Maar gelukkig draait Titan en ook Zany zelf nog best regelmatig Midnight
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 22:52 

Artiest

2 keer bij hem geweest en hij heeft m 2 keer gedraaid. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
2 keer bij hem geweest en hij heeft m 2 keer gedraaid. ^^

2xlive?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

de stemmen op cijfers 1, 2 en 3 moeten niet meegeteld worden vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 23:19 

Artiest

Uhm 1 keer live, Hardbass 2010, liveset met zany toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 00:17 

Hardtraxx Elite

Beholder live gezien bij Q-Base 2008, vond dat toen echt van de vetste sets van de avond!! overall, een 7!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 00:27 

Hardtraxx Veteran

een 9 waarom?
The Beholder Meets Zany - Midnight
DJ Rob - Boy's Interface (The Beholder & Balistic Remix)
Geal - Losing My Feeling (The Beholder & Balistic Remix)
The Beholder - Beating Of The Drums
The Beholder And Balistic - Decibel Anthem
The Beholder & Digital Punk - Machine Master
DJ Zemtec - Bring Me Your Silence (The Beholder & Max Enforcer Remix)
The Beholder Vs. Max Enforcer - Be Amazed
Hardheadz - Wreck The RMX (The Beholder & Max Enforcer Remix)

Need say more?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 00:40 

Artiest

RAW-vizion schreef:
een 9 waarom?

Need say more?

Lil lyst? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 01:37 

Bierkoning

Uhm 1 keer live, Hardbass 2010, liveset met zany toen

Jah dat zei ik toen heb ik hem idd ook gehoord maar dan heb je weinig andere keus als Zany & The Beholder zijnde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
een 9 waarom?

Need say more?

Lil lyst? :lol:

Why? :P

Edit: ooh haha denk kijke paar pagina's terug, zie ik lijst van Lyst staan.. Komt aardig overeen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:

Dat is echt de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord. Als je je mening moet geven over een artiest en je hebt 10 opties en je vind het gewoon niks dan is het niet meer dan logisch dat je een 1 geeft.
Als je dan toch cijfers af wil schaffen schaf dan de 10 af aangezien iets nooit perfect is en altijd beter kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Josh-T schreef:

Dat is echt de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord. Als je je mening moet geven over een artiest en je hebt 10 opties en je vind het gewoon niks dan is het niet meer dan logisch dat je een 1 geeft.
Als je dan toch cijfers af wil schaffen schaf dan de 10 af aangezien iets nooit perfect is en altijd beter kan.

Een geven is niet logisch, zou niet weten waarom je een artiest een 1 zou geven :surrender: .. Maargoed, als je er goede argumentatie bij doet dan zou je een 1 kunnen geven, anders hoef je die 1 dus idd niet mee te tellen van mij.

OT:

The Beholder een 7. Vind zijn producties eigenlijk vaak wel tof of heel dik, maar qua setjes heeft hij me dit jaar eigenlijk alleen maar teleurgesteld. Natuurlijk draait hij al wat langer mee, dus een 8 zou beter op z'n plaats zijn. Dus één 7 kun je minder rekenen en een 8 meer (had al gestemd voordat ik hier iets poste).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Josh-T schreef:

Een geven is niet logisch, zou niet weten waarom je een artiest een 1 zou geven :surrender: .. Maargoed, als je er goede argumentatie bij doet dan zou je een 1 kunnen geven, anders hoef je die 1 dus idd niet mee te tellen van mij.

OT:

The Beholder een 7. Vind zijn producties eigenlijk vaak wel tof of heel dik, maar qua setjes heeft hij me dit jaar eigenlijk alleen maar teleurgesteld. Natuurlijk draait hij al wat langer mee, dus een 8 zou beter op z'n plaats zijn. Dus één 7 kun je minder rekenen en een 8 meer (had al gestemd voordat ik hier iets poste).

Sommige mensen willen nou eenmaal graag een absolute mening uitbrengen met absurde proteststemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:53 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Josh-T schreef:

OT:

Heb ik toch uitgelegd
Ik vind (vrijwel) alle tracks van The Beholder slecht. Zijn kicks vind ik lelijk, zijn geluiden zijn lelijk. Het doet me gewoon he-le-maal niets. Alleen Euphoria en Arise vind ik nog wel gaan, maar daar hoor ik meer Zany dan Beholder. Ik zou op een feest ook nooit naar The Beholder gaan. Ga nog liever eten, rondje lopen of een area bezoeken met muziek die ik nooit luister. Geef me dan één reden waarom ik hem meer dan een 1 zou moeten geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

Iets wat je niet fijn vind hoef je niet gelijk te haten. Een 5 is ook slecht, maar een 1 is rampzalig slecht. Neem aan dat je de tracks niet zó slecht vind. Het kan gewoon niet zijn dat Ukrainian Hardstylerz even slecht zijn als The Beholder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:45 

Ik heb volgens mij vrij impulsief een 2 gestemd.

Dat was een fout, moest een 3 zijn. Who wants this verdient nog wel iets meer. Verder is t echt pure zaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

Vind zijn producties vaak heerlijk, zowel oud als nieuw... Heb hem nog nooit langer dan een kwartier horen draaien (kwam er te laat achter dat hij draaide, of moest ergens anders heen vanwege een betere artiest volgens vrienden :P )

Dus puur op producties een dikke 8 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:55 

Artiest

Persoonlijk zou ik geen enkele artiest een 1 geven omdat ik super veel respect heb voor het proces van tracks maken, maar je hebt mensen die er natuurlijk anders naar kijken, als je het echt bagger vindt, tja, dan geef je een 1 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:56 

Persoonlijk zou ik geen enkele artiest een 1 geven omdat ik super veel respect heb voor het proces van tracks maken, maar je hebt mensen die er natuurlijk anders naar kijken, als je het echt bagger vindt, tja, dan geef je een 1 toch?

Vandaar de uitdrukking "een 1 voor de moeite"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:58 

Hardtraxx Addict

Iedereen die hem een 1 geeft, zal zijn collages die samen met hem plaatjes maken ook wel een
heel veel lager cijfer geven als dat hun bedoeling was (neem ik aan?). Ik kan namelijk bijna geen solo's
van The Beholder opnoemen, negen van de tien van zijn platen zijn ook collabs...

Ik stem trouwens een 8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Hmm ik geef hem een 7. Lang niet alles van hem trekt me, maar ik kan wel genieten van Midnight / Fear Reigns enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:32 

Bierkoning

Gangster je geeft aan dat je in Arise alleen maar Zany terughoort, maar die bevat volgens mij genoeg Beholder elementen, ik zou die wel in het rijtje The New God, Who Wants This, Annihilating zetten als je kijkt naar het soort track. En die bevatten ook allen genoeg 'Beholder'
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:18 

Kraak... Piep...

Gangsterdwerg schreef:
OT:

Heb ik toch uitgelegd
Ik vind (vrijwel) alle tracks van The Beholder slecht. Zijn kicks vind ik lelijk, zijn geluiden zijn lelijk. Het doet me gewoon he-le-maal niets. Alleen Euphoria en Arise vind ik nog wel gaan, maar daar hoor ik meer Zany dan Beholder. Ik zou op een feest ook nooit naar The Beholder gaan. Ga nog liever eten, rondje lopen of een area bezoeken met muziek die ik nooit luister. Geef me dan één reden waarom ik hem meer dan een 1 zou moeten geven.[/quote]

Zonder hem had je TiLLT niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:25 

Kraak... Piep...

Beholder 7,2 nu Deepack
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 12:30 

Bierkoning

8, zij waren de reden dat ik hardstyle begon te waarderen met tracks als Here's Johnny, Down Low en The Prophecy. Ook in de jaren daarna hebben ze nog veel vets gemaakt, alleen de laatste 2/3 jaar stelt het helaas niet zo veel meer voor wat ze produceren. Hun dj sets zijn meestal wel oke, vooral ook vanwege de sfeer die die gekke Marcel brengt :D
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen