Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

Enorm fan van het gros van hun tracks, en hadden t/m 2017 altijd hele vette setjes, met soms heel onverwachtse platen. Afgelopen jaar vond ik het wel wat minder worden, zowel qua sets als producties.. Al zijn Imagine en Chemical nog steeds gruwelijke platen. :loving: . Van mij dan ook een 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 09:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een 8, 2017 en daarvoor vond ik het maar matig van BM, maar ze hebben zich vorig jaar toch goed herpakt. Met leuke setjes en een fijn album :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

7. Vaak tracks die het goed doen bij mij, maar kunnen momenteel niet op tegen Wildstylez, NC of Atmozfears.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 23:07 
 
Hardtraxxer

8, paar jaar geleden was BM toch wel 1 van mn favoriete acts. Tegenwoordig qua producties iets minder maar setjes doen het bij mij altijd goed (alleen die van XQ Holland viel tegen door gebrek aan edits). Ook als Oldschool Modulators is het meer dan prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 14:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

7 . Vind het leuke artiesten met veel leuke sets, waar ze af en toe wat onverwachte tracks in gooien wat ik erg leuk vind.
Verder hebben ze veel goeie nummers gemaakt.
Als je ook halve cijfers kon geven had ik ze wel een 7.5 gegeven.
Ze hebben veel leuke platen en soms ook paar bijzonder goeie uitschieters ( sun goes down / shadows (L) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7,

Ik heb niet veel met Bass Modulators. Ze hebben in mijn ogen maar weinig platen die er echt tussen schieten in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 19:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bass Mods, 7,1

Nu Vazard
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

9. Heb hem helaas nooit live gezien (ben als beginnelingetje tijdens vaz x del x main concern @decibel weggegaan voor de eindshow), maar platen zijn echt geweldig; van melodieuzer werk als Progression/ Dreams or Memories tot funky plaatjes als Explosions, tot smeurig sloopwerk als Jiggy. Daarnaast heeft hij een toplabel opgestart en zijn gated kicks automatisch +1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 21:54 
 
Hardtraxx Elite

9 een van de beste producer imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 5. Heb helemaal niets met zijn muziek, vind het vaak maar lelijk, maar om iemand een 1 of 2 te geven omdat je ding niet is is ook wat kinderachtig, dus een 5 is wel schappelijk I think.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke 9. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Hele dikke 9. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2019 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

7. Hij maakt lekkere plaatjes om te horen, maar ik mis vaak de drive in zijn platen. Productietechnisch echt top, maar ik kan er vaak niet zoveel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2019 01:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonder twijfel een 10.
Een van de weinige producers die echt consequent is in zijn producties. Ik kan geen enkele plaat van hem opnoemen die mij niks doet. Zijn stijl komt daarnaast ook echt het dichtste bij de stijl die mij het meest interesseert.
De enige producer (samen met Phuture Noize) die naar mijn mening een 10 verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2019 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

9. Onwijs sfeervolle platen die kunnen variëren van zweverig zoals Zimmersion tot duister zoals recentelijk gereleased zijn remix van Proximity To Extinction. Zijn album van afgelopen jaar vond ik ook ijzersterk: zat een goede opbouw in aan tracks met een een diepgaande mindset.

Als dj niet de beste gelet op zijn mixwerk en performance, maar kan me altijd goed vermaken als ik een set bijwoon. Na Q-Base gaf hij aan een break in te lassen en ik hoop enorm dat hij dit jaar weer van zich laat horen met nieuwe muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2019 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Zonder twijfel een 10.
Een van de weinige producers die echt consequent is in zijn producties. Ik kan geen enkele plaat van hem opnoemen die mij niks doet. Zijn stijl komt daarnaast ook echt het dichtste bij de stijl die mij het meest interesseert.
De enige producer (samen met Phuture Noize) die naar mijn mening een 10 verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2019 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Zonder twijfel een 10.
Een van de weinige producers die echt consequent is in zijn producties. Ik kan geen enkele plaat van hem opnoemen die mij niks doet. Zijn stijl komt daarnaast ook echt het dichtste bij de stijl die mij het meest interesseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik enkel op producties zou beoordelen krijgt deze man een 10 van mij. Ik denk dat Vazard oprecht de enige artiest is die ik ken, waarvan ik vind dat ie geen één slechte plaat heeft gemaakt. Productie na productie is simpelweg fenomenaal. Dat niet alleen, maar hij weet zich ook telkens te overtreffen. Na Fall dacht ik bijvoorbeeld dat hij wel ongeveer zijn (solo-)hoogtepunt bereikt had, en vervolgens komt hij met Anxiety Crash. Het zit allemaal zo goed in elkaar, en zijn stijl is gewoon precies mijn straatje.

Trackkeuze zit altijd helemaal goed, maar om het totaalplaatje te beoordelen toch het mixwerk meegenomen. Dat is helaas dan weer niet zo best :P Uiteindelijk dus een 9 gegeven, maar bij nader inzien een beetje spijt van. Vazard is waarschijnlijk namelijk de enige artiest die ik überhaupt een 10 had kunnen geven, aangezien de rest daar voor mij niet eens bij in de buurt komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 7. Heeft een aantal tracks die ik heel dik vind, maar het grote deel is 'oke' tot 'niet mijn ding'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet alle platen van hem zijn mijn ding, maar was wel de laatste jaren de interessantste naam bij Spoontech en dat album was ook enorm vet. Een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Niet alle platen van hem zijn mijn ding, maar was wel de laatste jaren de interessantste naam bij Spoontech en dat album was ook enorm vet. Een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je een album kan maken zoals Chapters of the Mind waar werkelijk niet één matige plaat opstaat dan verdien je sowieso al een 10 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Een 7. Heeft een aantal tracks die ik heel dik vind, maar het grote deel is 'oke' tot 'niet mijn ding'.


Dit vooral, maar dan een 6 van mij. Tracks voelen voor mij vaak niet aan als een mooi geheel doordat de kicks te lomp zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 11:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vazard een 8,1, plekje in de top 10.

Nu DBSTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9

Er zijn maar heel weinig platen die ik niet vet vind van deze twee gasten. Zeker sinds hun 'comeback' zijn het 1 van mijn favoriete artiesten weer geworden.
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen