Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan

1
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
4
0
No votes
5
0
No votes
6
1
1%
7
10
11%
8
27
28%
9
35
37%
10
22
23%

Total votes: 95

Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Lang over nagedacht, maar uiteindelijk toch een welverdiende 10. Een van de vijf beste artiesten voor mij, dus als dat de standaard is verdien je een 10.

Over een lange periode constant goede tracks geproduceerd, enkel op het album The New Era wat tracks met mindere kicks, maar verder altijd goede melodieën, dikke kicks of een combinatie van beiden. Verder altijd goede sets. Gevarieerd. Classic sets altijd genieten, maar ook de normale sets zijn verrassend met altijd wel wat classics. Alleen de hashtag #klaplong hoeft van mij niet, maar ik begrijp dat je een bepaald imago wil creëren.
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
pim0412 wrote:Vette producties, gevarieerde tracklists, sterk mixwerk, weet regelmatig te verrassen op gebied van wat zojuist genoemd is, en doet altijd z’n eigen ding. Een welverdiende 9 van mij.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Produceert en draait al jaren op een constant hoog niveau. Vind lang niet al zijn tracks vet (eerste paar TC releases en een aantal New Era tracks) maar ik bezoek wel altijd graag zijn setjes. Een steady 8 krijgt ie van mij.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
pim0412 wrote:Vette producties, gevarieerde tracklists, sterk mixwerk, weet regelmatig te verrassen op gebied van wat zojuist genoemd is, en doet altijd z’n eigen ding. Een welverdiende 9 van mij.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Voor mij een 9. Erg fan van zijn vroegere en huidige stijl, uitstapje naar The New Era vond ik overigens ook prima. Classic sets in combinatie met zijn mixwerk vind ik fenomenaal. Hopelijk komt hij vaker op de grotere podia. Gezien zijn carrière vind ik dat hij meer verdient, al denk ik dat er toch nog een hoop mensen zijn die zich geen raad weten met zijn stijl. Ook weer het mooie aan Thera; blijft gewoon z'n eigen ding doen.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
iRon wrote:Hopelijk komt hij vaker op de grotere podia. Gezien zijn carrière vind ik dat hij meer verdient, al denk ik dat er toch nog een hoop mensen zijn die zich geen raad weten met zijn stijl. Ook weer het mooie aan Thera; blijft gewoon z'n eigen ding doen.
Niet dat ik het hem niet gun of dat hij het niet verdient maar ik vind de charme van Thera juist dat hij zo (relatief) klein is gebleven. IMO past Thera en het imago wat hij uitstraalt niet echt op een mainstage maar gewoon lekker ergens in de 2e zaal waar de mensen ook echt voor hem komen.
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Een van de meest oprechte personen binnen de scene, altijd z'n eigen ding blijven doen en een van de beste DJ's qua trackkeuze en DJ-skills: een hele dikke 9.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Hardtraxxer
311 posts member since 2018
last seen May 2020
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nieuw.

Thera op Plek 4. Nu BM
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Een 5. Zal ze niet snel bezoeken, platen zijn wisselvallig, meestal voorspelbare setjes. Ook de laatste jaren weinig leuke platen uitgebracht.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Waar ze vroeger leuke setjes met veel afwisselende classics en leuke platen hadden zijn ze nu heel voorspelbaar geworden en een meer cheesy versie van NC geworden.

Oude platen zijn top, Oldschool Modulators is vet en hun album was ook prima, maar ik zou ze ook niet per se opzoeken, al zou ik het niet erg vinden om een setje van ze bij te wonen.

7
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Broken Balance wrote:Waar ze vroeger leuke setjes met veel afwisselende classics en leuke platen hadden zijn ze nu heel voorspelbaar geworden en een meer cheesy versie van NC geworden.

Oude platen zijn top, Oldschool Modulators is vet en hun album was ook prima, maar ik zou ze ook niet per se opzoeken, al zou ik het niet erg vinden om een setje van ze bij te wonen.

7
Precies dit.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:Waar ze vroeger leuke setjes met veel afwisselende classics en leuke platen hadden zijn ze nu heel voorspelbaar geworden en een meer cheesy versie van NC geworden.

7
Eigenlijk dit wel ja. Maar dan een 6.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Broken Balance wrote:Waar ze vroeger leuke setjes met veel afwisselende classics en leuke platen

7
Dit dus. Hebben hele vette tracks gemaakt, prima mainstream. (Lang niet meer een set bijgewoond tbf)
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 13 hours ago

7
:yes:
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 9 hours ago
Nooit met de beloofde filmpjes gekomen na de q&a, een 1.

Oke, een 6 dan vanwege bovengenoemde redenen
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Bass Modulators, ondergewaardeerde artiesten in mijn ogen. Bijna altijd fijne tracks en vind hun setjes vaak erg lekker. Dikke 8 dus!

Ps. Hoe kan Noisecontrollers maar op plek 7 staan met een 7.9? xd
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
TSFH wrote:
Dan zou je terug moeten kijken in dit topic naar het moment waar NC aan de beurt was. Dit topic is 7,5 jaar oud. Dus sommige cijfers zijn achterhaald.

Als zou ik denken dat NC nu wel op een soortgelijk cijfer uitkomt.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Broken Balance wrote:
TSFH wrote:
Dan zou je terug moeten kijken in dit topic naar het moment waar NC aan de beurt was. Dit topic is 7,5 jaar oud. Dus sommige cijfers zijn achterhaald.

Als zou ik denken dat NC nu wel op een soortgelijk cijfer uitkomt.
Oh ik dacht dat het weer opnieuw begonnen was. NC is wel geliefd hier, maar tegenwoordig wel minder sterk bezig dus misschien heb je wel gelijk.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
7. Maken al jaren regelmatig fijne platen op constant niveau.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
8, prima producties (met enkele positieve uitschieters als I Want Your Love, Radiance en Oxygen) en altijd leuke setjes met 9 vd 10 keer wel wat niet al te standaard classics erin.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 hours ago
Grotendeels is het wel al gezegd. Geen artiesten die er bovenuit steken maar ook zeker niet erg om een setje van bij te wonen. Af en toe wel eens een heel fijn nummer tussendoor. Een 7.
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Persoonlijk favorietje. Hun huidige stijl met het album Limitless en hun solo Imagine, m'n TOTY :loving: , spreekt me meer aan dan de tracks die ze afgelopen jaren maakten tbh. Veel meer kracht, drive en emotie naar mijn mening. Soms een track die een beetje cheesy is, zie The Pit :huh: . Verder zijn het enorm chille, nuchtere en toegankelijke kerels, ook tegenover hun fans. Daarom een 9.