Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang over nagedacht, maar uiteindelijk toch een welverdiende 10. Een van de vijf beste artiesten voor mij, dus als dat de standaard is verdien je een 10.

Over een lange periode constant goede tracks geproduceerd, enkel op het album The New Era wat tracks met mindere kicks, maar verder altijd goede melodieën, dikke kicks of een combinatie van beiden. Verder altijd goede sets. Gevarieerd. Classic sets altijd genieten, maar ook de normale sets zijn verrassend met altijd wel wat classics. Alleen de hashtag #klaplong hoeft van mij niet, maar ik begrijp dat je een bepaald imago wil creëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 23:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Vette producties, gevarieerde tracklists, sterk mixwerk, weet regelmatig te verrassen op gebied van wat zojuist genoemd is, en doet altijd z’n eigen ding. Een welverdiende 9 van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Produceert en draait al jaren op een constant hoog niveau. Vind lang niet al zijn tracks vet (eerste paar TC releases en een aantal New Era tracks) maar ik bezoek wel altijd graag zijn setjes. Een steady 8 krijgt ie van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Vette producties, gevarieerde tracklists, sterk mixwerk, weet regelmatig te verrassen op gebied van wat zojuist genoemd is, en doet altijd z’n eigen ding. Een welverdiende 9 van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor mij een 9. Erg fan van zijn vroegere en huidige stijl, uitstapje naar The New Era vond ik overigens ook prima. Classic sets in combinatie met zijn mixwerk vind ik fenomenaal. Hopelijk komt hij vaker op de grotere podia. Gezien zijn carrière vind ik dat hij meer verdient, al denk ik dat er toch nog een hoop mensen zijn die zich geen raad weten met zijn stijl. Ook weer het mooie aan Thera; blijft gewoon z'n eigen ding doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Vette producties, gevarieerde tracklists, sterk mixwerk, weet regelmatig te verrassen op gebied van wat zojuist genoemd is, en doet altijd z’n eigen ding. Een welverdiende 9 van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Hopelijk komt hij vaker op de grotere podia. Gezien zijn carrière vind ik dat hij meer verdient, al denk ik dat er toch nog een hoop mensen zijn die zich geen raad weten met zijn stijl. Ook weer het mooie aan Thera; blijft gewoon z'n eigen ding doen.

Niet dat ik het hem niet gun of dat hij het niet verdient maar ik vind de charme van Thera juist dat hij zo (relatief) klein is gebleven. IMO past Thera en het imago wat hij uitstraalt niet echt op een mainstage maar gewoon lekker ergens in de 2e zaal waar de mensen ook echt voor hem komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de meest oprechte personen binnen de scene, altijd z'n eigen ding blijven doen en een van de beste DJ's qua trackkeuze en DJ-skills: een hele dikke 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Vette producties, gevarieerde tracklists, sterk mixwerk, weet regelmatig te verrassen op gebied van wat zojuist genoemd is, en doet altijd z’n eigen ding. Een welverdiende 9 van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Vette producties, gevarieerde tracklists, sterk mixwerk, weet regelmatig te verrassen op gebied van wat zojuist genoemd is, en doet altijd z’n eigen ding. Een welverdiende 9 van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 14:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nieuw.

Thera op Plek 4. Nu BM
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 5. Zal ze niet snel bezoeken, platen zijn wisselvallig, meestal voorspelbare setjes. Ook de laatste jaren weinig leuke platen uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 14:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waar ze vroeger leuke setjes met veel afwisselende classics en leuke platen hadden zijn ze nu heel voorspelbaar geworden en een meer cheesy versie van NC geworden.

Oude platen zijn top, Oldschool Modulators is vet en hun album was ook prima, maar ik zou ze ook niet per se opzoeken, al zou ik het niet erg vinden om een setje van ze bij te wonen.

7
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waar ze vroeger leuke setjes met veel afwisselende classics en leuke platen hadden zijn ze nu heel voorspelbaar geworden en een meer cheesy versie van NC geworden.

Oude platen zijn top, Oldschool Modulators is vet en hun album was ook prima, maar ik zou ze ook niet per se opzoeken, al zou ik het niet erg vinden om een setje van ze bij te wonen.

7

Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waar ze vroeger leuke setjes met veel afwisselende classics en leuke platen hadden zijn ze nu heel voorspelbaar geworden en een meer cheesy versie van NC geworden.

Oude platen zijn top, Oldschool Modulators is vet en hun album was ook prima, maar ik zou ze ook niet per se opzoeken, al zou ik het niet erg vinden om een setje van ze bij te wonen.

7


Eigenlijk dit wel ja. Maar dan een 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waar ze vroeger leuke setjes met veel afwisselende classics en leuke platen

Oude platen zijn top, Oldschool Modulators is vet en hun album was ook prima, maar ik zou ze ook niet per se opzoeken, al zou ik het niet erg vinden om een setje van ze bij te wonen.

7

Dit dus. Hebben hele vette tracks gemaakt, prima mainstream. (Lang niet meer een set bijgewoond tbf)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waar ze vroeger leuke setjes met veel afwisselende classics en leuke platen hadden zijn ze nu heel voorspelbaar geworden en een meer cheesy versie van NC geworden.

Oude platen zijn top, Oldschool Modulators is vet en hun album was ook prima, maar ik zou ze ook niet per se opzoeken, al zou ik het niet erg vinden om een setje van ze bij te wonen.

7

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 15:42 
 
Hardtraxxer

Nooit met de beloofde filmpjes gekomen na de q&a, een 1.

Oke, een 6 dan vanwege bovengenoemde redenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Modulators, ondergewaardeerde artiesten in mijn ogen. Bijna altijd fijne tracks en vind hun setjes vaak erg lekker. Dikke 8 dus!

Ps. Hoe kan Noisecontrollers maar op plek 7 staan met een 7.9? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 16:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:

Ps. Hoe kan Noisecontrollers maar op plek 7 staan met een 7.9? xd


Dan zou je terug moeten kijken in dit topic naar het moment waar NC aan de beurt was. Dit topic is 7,5 jaar oud. Dus sommige cijfers zijn achterhaald.

Als zou ik denken dat NC nu wel op een soortgelijk cijfer uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
TSFH schreef:

Ps. Hoe kan Noisecontrollers maar op plek 7 staan met een 7.9? xd


Dan zou je terug moeten kijken in dit topic naar het moment waar NC aan de beurt was. Dit topic is 7,5 jaar oud. Dus sommige cijfers zijn achterhaald.

Als zou ik denken dat NC nu wel op een soortgelijk cijfer uitkomt.


Oh ik dacht dat het weer opnieuw begonnen was. NC is wel geliefd hier, maar tegenwoordig wel minder sterk bezig dus misschien heb je wel gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7. Maken al jaren regelmatig fijne platen op constant niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 18:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

8, prima producties (met enkele positieve uitschieters als I Want Your Love, Radiance en Oxygen) en altijd leuke setjes met 9 vd 10 keer wel wat niet al te standaard classics erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grotendeels is het wel al gezegd. Geen artiesten die er bovenuit steken maar ook zeker niet erg om een setje van bij te wonen. Af en toe wel eens een heel fijn nummer tussendoor. Een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Persoonlijk favorietje. Hun huidige stijl met het album Limitless en hun solo Imagine, m'n TOTY :loving: , spreekt me meer aan dan de tracks die ze afgelopen jaren maakten tbh. Veel meer kracht, drive en emotie naar mijn mening. Soms een track die een beetje cheesy is, zie The Pit :huh: . Verder zijn het enorm chille, nuchtere en toegankelijke kerels, ook tegenover hun fans. Daarom een 9.
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen