Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 11:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oude platen waren top, nieuwe platen zijn het net niet of net wel bij mij, word er niet door omver geblazen, hoog Frontliner gehalte bij setjes. 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een 8. Qua producties vind ik bijna alles wat ze gemaakt hebben fantastisch. Setjes alleen iets te voorspelbaar (vooral op classic feesten). En Shiverz natuurlijk, hatsee
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

10, voor mij de beste hardstyle artiesten die er zijn. Hebben toch een bepaald gevoel in hun platen die niemand anders weet te leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 12:21 
 
Hardtraxxer

10! Wat een heerlijke platen maken deze gasten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 9, paar jaartjes iets minder geweest maar wat ze daarvoor en daarna hebben gemaakt en nog steeds maken is puur goud. Setjes over het algemeen ook altijd goed.

PS: Vazard maar 4 dagen mogelijkheid om te stemmen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oude en meer recente platen zijn top. Wel even een periode gehad dat ik echt niets kon waarderen van hun (2013-2015 ofzo). Setjes vrij standaard. Toch een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Qlimax helemaal omver geblazen door hun nieuwe sound. Het is catchy, vooruitstrevend en staat als een huis. Misschien op Wildstylez na ook de meest consistente producers. Nog geen "slechte" plaat gehoord sinds hun terugkomst. Terechte 9 van mijn kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 8, hun oude producties doen het nog altijd goed en ook het laatste album is lekker. Daar tussenin een wat mindere periode imo. Draaien meestal wel lekker vlot door :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef ze ook een agdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 12:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Een 9, paar jaartjes iets minder geweest maar wat ze daarvoor en daarna hebben gemaakt en nog steeds maken is puur goud. Setjes over het algemeen ook altijd goed.

PS: Vazard maar 4 dagen mogelijkheid om te stemmen?


Ze staan er niet allemaal even lang nee, wanneer een poll doodvalt verander ik hem. Meestal met minder bekende of populaire artiesten komen er bij lange na niet zo veel stemmen. Bij een Vazard en HS Mafia e.d. verwacht ik een stem of 50, wat nu ook zo was, er kwam na 2 dagen al zo goed als niks meer bij. Bij grotere namen als dit zijn er vaak tegen de 200.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een welverdiende 8! Maken laatste tijd weer hele lekkere plaatjes. Onder andere Twilight Zone en Ghost Stories behoorden tot mijn favoriete euforische platen afgelopen jaar, en hun oude werk doet het ook altijd goed tijdens hun sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
10, voor mij de beste hardstyle artiesten die er zijn. Hebben toch een bepaald gevoel in hun platen die niemand anders weet te leveren.


Precies dit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

10, zowel vroeger, hun house tijd en nu bazen. Behalve die ghost stories troep. Das dus net geen 10 maar sta met eentje op de foto dus dat is super cool +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Oude platen waren top, nieuwe platen zijn het net niet of net wel bij mij, word er niet door omver geblazen, hoog Frontliner gehalte bij setjes. 7

Grotendeels hier mee eens, maar ik geef een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
10, voor mij de beste hardstyle artiesten die er zijn. Hebben toch een bepaald gevoel in hun platen die niemand anders weet te leveren.


Precies dit :$


Laat ik het nog beter verwoorden, ze leveren voor mij persoonlijk de 'benchmark' in hardstyle :innocent:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 10, de beste euphorische artiesten imo. Ben groot fan van hun classics en dan nog ik vind dat ze tegenwoordig betere muziek maken dan vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook een 10... Ik heb er lang over nagedacht, maar ik kan geen reden verzinnen waarom ik lager zou moeten geven. Hun stijltje sinds hun ''comeback'' heeft zo'n uniek gevoel. Hun houseplaten vond ik ook altijd zo'n unieke sfeer bevatten. En hun oude tracks... :loving: The ultimate high, Music made addicts, DBSTF remix van Blame it on the music, Revelation, Shiverz, ik kan nog wel even doorgaan :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

9. Helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Een 9. Qua producties vind ik bijna alles wat ze gemaakt hebben fantastisch. Setjes alleen iets te voorspelbaar (vooral op classic feesten). En Shiverz natuurlijk, hatsee
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Een 9. Qua producties vind ik bijna alles wat ze gemaakt hebben fantastisch. Setjes alleen iets te voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
RomanAnthony schreef:
Een 9. Qua producties vind ik bijna alles wat ze gemaakt hebben fantastisch. Setjes alleen iets te voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Een 8 van mij. Hoop goede tracks, met een aantal hele dikke platen erbij. Ook een periode gehad dat ze stuk minder interessant waren. Qua sets te voorspelbaar, maar zit vaak wel een lekker tempo in hun sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 20:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een 9. Ontzettende bazen qua platen en setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een 10, kleine periode gehad rond 2013 dat ik ze iets minder vond maar hun nieuw werk is fantastisch en ik luister nog elke week nummers van het Music Made Addictz album. Sinds ze zich weer volledig focussen op hardstyle zijn ze erg productief in de studio, setjes altijd dik in orde.
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen