Mag ik een 6.5 geven?
Anders afronden naar boven... Nee toch niet. 6
Speel niet met mijn gevoelens Gillian.wrote:Mag ik een 6.5 geven?
Hahaha ja eigenlijk zou het andersom moeten zijnwrote:Ik denk dat dat juist het pluspunt van Rooler is ten opzichte van zijn collega's bij Gearbox
Het is GiLianwrote:Speel niet met mijn gevoelens Gillian.wrote:Mag ik een 6.5 geven?
Bij de originele Number 23 zelfs al Sasha F & Rooler - Number 23 / Cruelty & Blood (SPOON077)wrote:Toevallig, ik zat me net te bedenken dat Rooler hier een goede voor zou zijn.
OT: Een 8, 8.5 als het mocht. Hij brengt platen uit waar altijd interessante elementen in zitten (volgens mij had ie met 23 ground zero edit ook de eerste psykick)
Haha gastwrote:
Lijkt gelukkig dat een naam als Rebelion nu ook zijn voorbeeld gaan volgen. Namen als Physika, 2Faced en Rooler houden het label nog waard om in de gaten te houden.
Tja jullie zitten net op Gearbox (vanaf Ignition), en jullie releases om Gearbox zijn imo tot nu toe prima. Vind de kwaliteit en variatie hoger liggen dan bij anderen.wrote:Haha gastwrote:
Lijkt gelukkig dat een naam als Rebelion nu ook zijn voorbeeld gaan volgen. Namen als Physika, 2Faced en Rooler houden het label nog waard om in de gaten te houden.