Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik een 6.5 geven?

Anders afronden naar boven... Nee toch niet. 6 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 09:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Mag ik een 6.5 geven?

Anders afronden naar boven... Nee toch niet. 6 :thumbup:


Speel niet met mijn gevoelens Gillian.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik denk dat dat juist het pluspunt van Rooler is ten opzichte van zijn collega's bij Gearbox :P


Hahaha ja eigenlijk zou het andersom moeten zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toevallig, ik zat me net te bedenken dat Rooler hier een goede voor zou zijn.

OT: Een 8, 8.5 als het mocht. Hij brengt platen uit waar altijd interessante elementen in zitten (volgens mij had ie met 23 ground zero edit ook de eerste psykick), setjes zitten altijd goed in elkaar met af en toe onverwachtse plaatjes en mixwerk is vergeleken met de gemiddelde dj in z'n genre ook erg goed. Daarnaast is relatief schone stevige gated kicks altijd +1. Een van de interessantste namen van Gearbox :thumbsup: Hopelijk kan hij met z'n stap naar most wanted wat vaker solo op grotere stages staan, want dat verdient ie dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
G1LL schreef:
Mag ik een 6.5 geven?

Anders afronden naar boven... Nee toch niet. 6 :thumbup:


Speel niet met mijn gevoelens Gillian.


Het is GiLian ;)

Heb jij gevoel? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Toevallig, ik zat me net te bedenken dat Rooler hier een goede voor zou zijn.

OT: Een 8, 8.5 als het mocht. Hij brengt platen uit waar altijd interessante elementen in zitten (volgens mij had ie met 23 ground zero edit ook de eerste psykick)

Bij de originele Number 23 zelfs al hardstyle-releases/sasha-f-rooler-number-23-cruelty-blood-spoon077-t52290.html

Hier ook een 8. Expirimenteren en vernieuwen is altijd goed, ook al klinkt het nog niet altijd fantastisch. Yes! is dan weer een voorbeeld van hoe het wel goed kan uitpakken, vind dat een geweldige plaat. Heb hem helaas nog niet live gezien. Meestal staat hij samen met Malice en daar heb ik dan minder mee. Rooler heeft gelukkig niet van die lasers en zeehonden in zijn soundbank, dus dat is ook al een plus tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Lijkt gelukkig dat een naam als Rebelion nu ook zijn voorbeeld gaan volgen. Namen als Physika, 2Faced en Rooler houden het label nog waard om in de gaten te houden.


Haha gast :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 15:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:

Lijkt gelukkig dat een naam als Rebelion nu ook zijn voorbeeld gaan volgen. Namen als Physika, 2Faced en Rooler houden het label nog waard om in de gaten te houden.


Haha gast :worship:


Tja jullie zitten net op Gearbox (vanaf Ignition), en jullie releases om Gearbox zijn imo tot nu toe prima. Vind de kwaliteit en variatie hoger liggen dan bij anderen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg getwijfeld tussen een 7 en 8, uiteindelijk toch een 7 gegeven. Heeft een aantal goede tracks en durft te experimenteren, setjes ook altijd goed te doen. Lijkt me ook een tof persoon en entertainment factor achter de booth heeft ie ook wel. Doorslaggevend om toch een 7 te geven waren toch ook de slechte tracks die hij heeft gemaakt (ook als AA).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8. Veruit de meest interessante naam op Gearbox. Heeft voor mij persoonlijk samen met Mind Dimension de lekkerste gated kicks van de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2018 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 5, zou hem nooit echt opzoeken op een feest. Maar als ik er eens bij sta omdat vrienden/ niks anders op dat moment/ maar 1 stage oid dan is het nog best vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

9. Topgozer en echt liefde voor de muziek. Alleen dat contact met Malice mag hij verbreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 12:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rooler een 7, nu Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 8. Wat mij betreft een van de meest ondergewaardeerde producers. Gaat voor mijn gevoel niet op in hypes en produceert lekker wat ie wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

7 of een 8 denk ik, ik ben niet zo'n enorm fan vergeleken met de rest van Hardtraxx maar ik vind wel dat ie sterke platen uitbrengt. Zware gated kicks en sterke sfeer in z'n platen. Z'n T.C.C werk doet me niet zoveel, maar recente nummertjes als Survive met the purge, de Slick Talk remix of Strength to Justify gaan nog wel regelmatig op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 12:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik dub ook nog tussen 7 en 8. Als het classics setjes zijn, dan een dikke 10, echter zou ik zijn gewone setjes niet zo snel bezoeken, gezien de producties dit jaar zou ik het iets sneller doen dan eerst dat wel.

Zijn eigen producties van 2018 zijn ook allemaal vet, alleen er zijn veel jaren geweest waar zijn producties me echt niets deden. Dit ook weer afgewisseld met sterke periodes zoals in het begin van TC en de tijd van Two And A Half Kings/Ground Zero Anthem e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 10. Prachtige producties en setjes over een heeeel lange periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een 6, heb gewoon niks met z'n muziek maar vind het wel tof hoe hij is en ook dat ie actief is hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn sets van vroeger, tevens de classics sets van nu, blijven echt steengoed. Qua huidige setjes heb ik hem echt al een hele lange tijd niet zien draaien dus daar kan ik niet echt over oordelen. Met de producties was t vroeger heel vet, daarna een paar jaar helaas niet mijn ding maar tegenwoordig vind ik redelijk wat nummers weer dik. En met T.C.C. heeft hij ook weer een goede weg ingeslagen imo. Ik geef een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een 8 gegeven, platen zijn eigenlijk altijd goed en setjes altijd super variërend.

@BB, volgende ronde graag Bionicle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op basis van setjes op "classic" feesten een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste paar jaar zijn de platen die ik leuk vind van hem op 1 hand te tellen (TCC niet meegerekend), maar classics setjes en tracks uit die tijd zitten hoog.

Gemiddeld zou ik op een 7,5 komen, maar ik rond het naar boven af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al heel lang geen gewone dj set meer meegemaakt (alleen classics), maar zijn producties zijn zo onwijs divers en bijna allemaal steengoed. Classics setjes uiteraard piekfijn in orde en wat ik qua tracklists zie van hedendaagse setjes ook gewoon prima. Een 9 voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet me vanaf The New Era echt te boeien met zijn muziek, maar daarvoor eigenlijk nooit wat met hem gehad. 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette producties, gevarieerde tracklists, sterk mixwerk, weet regelmatig te verrassen op gebied van wat zojuist genoemd is, en doet altijd z’n eigen ding. Een welverdiende 9 van mij.
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen