Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 5, eigenlijk door de meeste genoemde redeneringen.
Spoontech periode top (8), Cosmic Sin nog steeds één van m'n all time favoriet
Art of War was ook nog prima te pruimen (7)
Daarna bergafwaarts (3)
Qua setjes vaak nog wel goed gevarieerd maar ook wisselvallig, soms bevalt het goed maar soms ook totaal niet (5,5)
En qua (online) persoonlijkheid ontvangt hij een 1, droeftoeter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oprecht een 2. Kan er niks beters van maken. Voor veel acts die ik voorheen als niet boeiend beschouwde kan ik inmiddels mijn “hardtraxx bril” afzetten en denken fuck it. Zo ook met lokale vrienden wel eens bij warface beland en oprecht probeer ik het iedere keer weer... Zonder enig resultaat. Zelfs onder ideale omstandigheden (Defqon vorig jaar op de heuvel chillen, begon net te schemeren dus de fantastische stage kwam tot leven, met een despo in mijn hand) en nog was het huilen met de pet op. By far het meest tragische stukje muziek wat ik ooit heb gehoord. Met z'n halve uptempo set terwijl sub zero project nog na hem moest flikker toch op vent.

Bij de zogenoemde gearbox artiesten kan ik nog eventueel een pluspunt geven voor orginaliteit plus de durf om te experiementeren met verschillende kicks maar Warface daarintegen faalt in alle aspecten en opzichten mij te boeien. Alles wat in beschouw als een tof element in hardstyle/muziek in general hebben 0,0 relevantie met zijn muziek. Tel daar bovenop dat het nog een gigantische dikke pannekoek is. Heb tijdens het typen gewoon spijt dat ik geen 1 heb gegeven. Wat, BB reken aub bij het gemiddelde een 1 ipv 2 voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:28 
 
Hardtraxxer

5 van gemaakt, nummers zijn over het algemeen vrij saai en standaard maar soms heb je op een feest gewoon zin in wat IQ-loos rammen en dan doet Warface het altijd toch wel vrij goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 4, eerdere Spoontech releases z'n album Art of War waren wel vet. Die set op Q-Base 2014 in de hangar was ook genieten destijds, maar zijn huidige stijl vind ik echt helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:48 
 
Hardtraxxer

6je. Puur omdat het live vaak nog wel te pruimen is. Het is geen artiest waar ik voor naar de andere kant van het festival loop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pas nou op jongens met al die haat, dat maakt hem alleen maar sterker.

OT: Een 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 14:40 
 
Hardtraxx Addict

Iets te simpele muziek met af en toe nog een paar leuke uitschieters (Catalyst is wél heel dik, ook Sundown van z'n nieuwe album is prima). Ga er niet voor naar een stage op een festival, ben wel al eens toen hij afsluitend stond eerder naar huis gegaan. Mixwerk kan ik niet over oordelen want heb hem nooit echt live gezien. Krijgt het voordeel van de twijfel met een krappe voldoende.


6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6. Het overgrote gedeelte van zijn tracks doen me weinig, maar zo nu en dan zit er toch nog iets gaafs tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 15:49 
 
Hardtraxxer

Een 4, alleen omdat de eerste gated kick in Cosmic Sin zo lekker is. Anders was het een 1, ben helaas geen fan van de hedendaagse producties van Warface en met name de kicks vind ik echt heel ondermaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 09:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Oprecht een 2. Kan er niks beters van maken. Voor veel acts die ik voorheen als niet boeiend beschouwde kan ik inmiddels mijn “hardtraxx bril” afzetten en denken fuck it. Zo ook met lokale vrienden wel eens bij warface beland en oprecht probeer ik het iedere keer weer... Zonder enig resultaat. Zelfs onder ideale omstandigheden (Defqon vorig jaar op de heuvel chillen, begon net te schemeren dus de fantastische stage kwam tot leven, met een despo in mijn hand) en nog was het huilen met de pet op. By far het meest tragische stukje muziek wat ik ooit heb gehoord. Met z'n halve uptempo set terwijl sub zero project nog na hem moest flikker toch op vent.

Bij de zogenoemde gearbox artiesten kan ik nog eventueel een pluspunt geven voor orginaliteit plus de durf om te experiementeren met verschillende kicks maar Warface daarintegen faalt in alle aspecten en opzichten mij te boeien. Alles wat in beschouw als een tof element in hardstyle/muziek in general hebben 0,0 relevantie met zijn muziek. Tel daar bovenop dat het nog een gigantische dikke pannekoek is. Heb tijdens het typen gewoon spijt dat ik geen 1 heb gegeven. Wat, BB reken aub bij het gemiddelde een 1 ipv 2 voor mij.


Is goed moat.

Dit was zeker het geval btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd al Warface kunnen waarderen, zijn nieuwe album pakt me alleen hier helemaal. Zijn setjes doen t bij mij wel 9/10 keer goed. Voor mij een 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 14:44 
 
Hardtraxxer

Heb m een 7 gegeven vanwege zn(hun) Art of War tijd.
Af en toe komen er nog wel dikke platen, maar over t algemeen pakken ze me niet zoals Art of War.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 22:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Een 2 omdat ie nog wel 2 of 3 aan te horen plaatjes heeft. Verder heb ik er helemaal niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

Een 6je van mij. Al met al best een aantal leuke plaatjes/collabs op z'n naam staan, maar daar staat ook een shitload aan meuk tegenover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

3, vind sommige tracks van de eerste twee jaar oid wel leuk maar ook zijn spoontech spul is best overrated hier imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

7, kan me altijd wel vermaken tijdens zijn setjes lekker veel drive. Maar geen uitschieter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1.

Kan me echt niet vinden in zijn muziek. Ik vind het totaal geen 'hardstyle' waardige producer.
Als hij echt zo creatief is dan kan hij beter een andere weg in slaan ipv zijn dood en verderf titels/ ping pong kicks en gare BPM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 4, tracks die ik oké vindt zijn op 1 hand te tellen. Tracks waar ik helemaal weg van ben bestaan niet van Warface. Kicks en vibe in zijn tracks zijn totaal niet mijn smaak.

Het is dat ik in een goede bui ben vandaag maar eigenlijk gewoon:

Nuracore schreef:
1.
Kan me echt niet vinden in zijn muziek. Ik vind het totaal geen 'hardstyle' waardige producer.
Als hij echt zo creatief is dan kan hij beter een andere weg in slaan ipv zijn dood en verderf titels/ ping pong kicks en gare BPM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 00:05 
 
Hardtraxx Veteran

5. In de periode 2013-2016 was het zeker een 8 geweest. Trackkeuze in setjes, Art of war, spoontech, dikke tijden waren dat.. nu is het niks meer voor mij. Sund..

Ik tegenstelling tot BB overigens, vind ik hem buiten de muziek om wel een toffe gozer. Maar ik heb dan ook daadwerkelijk wel eens met hem een gesprek gehad in de tijden dat hij nog in talenten zaaltjes draaide :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb helemaal niks met die muziek.
Live vind ik't ook niet te pruimen met dat gepingpong en hoge tempo.

Ik kan ook oprecht geen 1 nummer opnoemen dat in positieve zin is blijven hangen bij mij.

Daarnaast is 't een complete schapenlul met ogen hoe ie zich gedraagt.
Een 2, de reden dat 't geen 1 is is omdat ie D-sturb (mede) heeft grootgemaakt/ontdekt, toch nog iets positiefs ha ha hatsjoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oprecht een 1. Heb nooit iets met z'n muziek gehad, ook niet in de Spoontech tijd. Luister geen enkele track van hem en degene die ik kan waarderen zijn op 1 hand te tellen. Niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 10:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Warface een na laatste met een 5,2, nu Luna
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 7 voor Luna, voornamelijk door de E-Force collabs. Setjes zijn imo ook altijd wel degelijk tot goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 10:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

7, heeft leuke early platen, veel hitjes in setjes die vaak wel vermakelijk zijn desondanks en qua platen is het wel ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6. Wist altijd leuke setjes neer te zetten maar dat is tegenwoordig wel anders. Muzikaal gezien is het helemaal niks meer met Luna tegenwoordig, ook dat is wel eens anders geweest helaas.
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen