Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 7. Redelijk steady producer die nooit echt uitschieters naar beneden heeft maar ook niet echt naar boven imo. Eigenlijk een 6,5 maar rond het in dit geval naar boven af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 10:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Prima producties, heeft voor mij nooit Supersonic kunnen verbeteren echter. 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 8, heeft met oa Fallen Horizon, Perfect Love en Supersonic platen gemaakt die tot mijn favoriete euforische platen horen. Altijd goede melodieën en kicks zijn ook prima in orde. Wel aan het wachten op een goede opvolger van een van bovenstaande platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maakt echt prima platen. Sommige platen zijn echt sterk (Supersonic en Fallen Horizon :loving: ), andere platen zijn wat middelmatig, naar mijn mening dan.

Een 7 dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij samen met Devin Wild de beste euforische producer van 2018. Een 9!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de beste producers atm naar mijn mening.
Altijd verfrissende melodieën/platen, vaak heel herkenbaar door zijn sound en ook altijd uniek. Nooit 13/12 spul.

Krijgt van mij een dikke 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 00:42 
 
Hardtraxxer

Lekker constant de laatste tijd. Lekkere sfeer in de platen met best wel stevige kicks. Hij moet een keer met een hitje komen. Een 7 van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 12:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Demi kanon net geen plek 10, nu Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan altijd prima een uurtje vermaken op Warface sets. Heeft een mindere periode gehad maar kan hem tegenwoordig wel aardig hebben, 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 13:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

3, op een paar platen in de Spoontech periode zijn er zo goed als geen platen van Warface die mij iets doen. Vind het te veel op elkaar lijken, de kicks missen zo goed als altijd kracht/subbass mits het een collab is en hij gebruikt al jaren het zelfde trucje.

Dit is dan puur beoordeeld op de muziek, als persoon (online in ieder geval) is het ook een kwal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
3, op een paar platen in de Spoontech periode zijn er zo goed als geen platen van Warface die mij iets doen.


Hierdoor vind ik het wel lastig om een beoordeling te geven. Doe ik dat op basis van zijn historie of op basis van nu?

Spoontech periode vond ik top en in de periode 2013-2016 ging ik vrijwel altijd naar zijn sets op feesten/festivals. Eigenlijk pas de laatste 2 jaar (met zijn laatste album als dieptepunt) ben ik al mijn interesse verloren..

Gemiddeld zou ik uitkomen op 5,5. Rond ik het af naar boven omdat er soms nog toffe platen voorbij schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst heel vet, nu echt kut. 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

@Stoux Ik beoordeel altijd altijd over alles gezien (alle tijden, producties en setjes), maar het is aan jezelf natuurlijk hoe je het wilt beoordelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap ik, maar op basis van het laatste jaar zou ik hem een 2 of 3 geven. Leek me niet fair, dus vandaar mijn (toegelichte) cijfer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5, vroeger vet. Tijd van Art of War vond ik het nog een baas, maar de laatste 2 jaar ook helemaal geen fan meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet mijn muziek. Paar platen vind ik erg gaaf zoals FTP, Catalyst, Enfore the Beat & Goddamn Remix, maar de rest heb ik niet gek veel mee. 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger had hij wel dikke platen hier en daar. Tegenwoordig volg ik het niet echt meer, maar wat ik ervan mee krijg is totaal niet mijn ding. Een 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 16:32 
 
Hardtraxx Crew

Vroeger idd vet, nu maakt ie helaas bijna alleen maar kut muziek. Dus een 3 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal thuis niet snel z'n platen opzetten, maar vermaak me op z'n sets altijd meer dan prima. Nog altijd wel interessante collabs en ook regelmatig nog wel een vet soloplaatje. Daarom een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vroeger vet. Nu af en toe een prima plaat, maar over het algemeen niet echt mijn ding.
Bij voordeel van de twijfel een matige 6, al vind ik dat eigenlijk nog te hoog van mezelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 4. Zijn Spoontech platen en Art Of War vind ik wel tof. Alles wat daarna komt de grootste eenheidsworst die je je maar kunt bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een 4. Op Spoontech kwamen een aantal leuke platen uit en tegenwoordig sporadisch een interessante plaat. Maar overal gezien heb ik echt 0,0 met zijn/hun muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Niet mijn muziek. Paar platen vind ik erg gaaf zoals Cosmic Sin, Catalyst, Live for This & Goddamn Remix, maar de rest heb ik niet gek veel mee. 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 omdat hij nog wel soms gevarieerde setjes draait en dan zijn oude tracks erbij pakt (die wel erg vet zijn). Nieuwe platen zijn ook nog wel soms vet, vooral de collabs met D-Sturb, B-Front en Delete (meestal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lastig, heb hem een 7 gegeven maar dat is meer als gemiddelde tussen 5 en 8. Hij kan hele vette dingen doen (doom slayer, the mission, failure, day one etc), maar kan af en toe ook wel meuk uitpompen die net iets te veel op elkaar lijkt. Setjes hebben wel altijd een bak drive en ouder werk is voor een deel ook in orde :thumbsup:
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen