Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 8. Maakt goeie en leuke platen om naar te luisteren. Vaak wil je hem na 1 keer luisteren gelijk weer opnieuw afspelen en vandaar dat die ook een 8 krijgt. Ik hou ervan om een nummer te horen waar ik gelijk een goed gevoel bij heb en dat heb ik vaak bij PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu gemiddeld op een 8,4. Op de 2e plek dus qua beste hardstyle artiesten ooit. Wat een grap. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Nu gemiddeld op een 8,4. Op de 2e plek dus qua beste hardstyle artiesten ooit. Wat een grap. :lol:


Adaro stond ook eerst in de top 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Adaro stond ook eerst in de top 10


Ja klopt, maar top 3 en top 10 is wel een drastisch verschil. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 13:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Broken Balance schreef:
Adaro stond ook eerst in de top 10


Ja klopt, maar top 3 en top 10 is wel een drastisch verschil. :P


Adaro stond op 3 geloof ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Adaro stond op 3 geloof ik :P


Dan is dat ook echt zwaar belachelijk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja. Hoe een artiest nu bezig is weegt nou eenmaal onbewust wat zwaarder mee dan hoe ze vroeger waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat sommigen die een heel hoge beoordeling geven voor het gemak vergeten dat de kicks van PN in de periode 2011-2015 gewoonweg kut waren. Als de beoordeling gaat over de periode waarin hij solo bezig is, dan kan ik de hoge cijfers wel begrijpen (zeker ook door het hoge PN fanboygehalte hier).

En over de beoordeling van Adaro destijds; dat had ook deels te maken met hoge fanboygehalte. Echter, als je even gaat kijken naar het moment van de poll (2011/2012), dan had hij tot op dat moment eigenlijk nog geen één matige plaat geproduceerd. Daarnaast was het qua sets gewoon de favoriet van een groot deel van HT, doordat hij enorm gevarieerd draaide. Tegen B-Front werd destijds nog gezegd dat hij wat dat betreft van Adaro kon leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 14:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij kwam als eerste in mij op, maar ik probeer vaak artiesten te pakken die niet even in het moment leven zodat ze alleen op nu worden beoordeeld.

Dit is nu wel het geval omdat ik zo snel even nergens op kwam.

Volgende keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ach ja. Hoe een artiest nu bezig is weegt nou eenmaal onbewust wat zwaarder mee dan hoe ze vroeger waren.

Haha dat was bij bij Zany en Crypsis anders wel anders xd. Daar woog juist het oude spul veel zwaarder mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
TSFH schreef:
Ach ja. Hoe een artiest nu bezig is weegt nou eenmaal onbewust wat zwaarder mee dan hoe ze vroeger waren.

Haha dat was bij bij Zany en Crypsis anders wel anders xd. Daar woog juist het oude spul veel zwaarder mee :P


Het werkt heel apart ofzo haha. Adaro werd juist weer afgestraft op zijn hedendaagse werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 14:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
TSFH schreef:
Ach ja. Hoe een artiest nu bezig is weegt nou eenmaal onbewust wat zwaarder mee dan hoe ze vroeger waren.

Haha dat was bij bij Zany en Crypsis anders wel anders xd. Daar woog juist het oude spul veel zwaarder mee :P


Dat zijn dan ook artiesten die niet nu in de spotlights staan.

Als je in zijn DJU en A2 tijd naar B-Front had gevraagd had hij ook dit cijfer niet gekregen. Nu krijgt hij veel hoger omdat hij heel hoog staat op dit moment.

Zelfde met het verschil met het cijfer van SZP nu en een jaar terug waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Nu gemiddeld op een 8,4. Op de 2e plek dus qua beste hardstyle artiesten ooit. Wat een grap. :lol:

Ik vind het wel meevallen hoe een grote grap dat is. Hij is momenteel echt bezig om een van de pioniers in de scene te worden naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Svbtwee schreef:
TSFH schreef:
Ach ja. Hoe een artiest nu bezig is weegt nou eenmaal onbewust wat zwaarder mee dan hoe ze vroeger waren.

Haha dat was bij bij Zany en Crypsis anders wel anders xd. Daar woog juist het oude spul veel zwaarder mee :P


Het werkt heel apart ofzo haha. Adaro werd juist weer afgestraft op zijn hedendaagse werk.

Dat is toch niet raar? Dat artiesten zichzelf ontwikkelen en steeds beter worden is logisch. In 2011 was Phuture Noize net begonnen, logisch dat de kwaliteit toen minder was. Als artiesten vroeger goed waren (Crypsis, Adaro, The Machine) maar nu zwaar afgezakt zijn, is dat een kwalijke zaak. Dat betekent dat ze wel de vaardigheden hebben, maar om wat voor reden dan ook niet meer goed willen of kunnen produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die laatste platen van PN vind ik gewoon next level producties, stuk voor stuk. Dan krijg je van mij gewoon een 9, puur gebaseerd op hetgeen dat hij nu brengt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reduce schreef:
Een 8, heeft soms naar mijn smaak echt hele vette platen maar ook platen die me niets zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een dj mag van mij wel langer op een constant hoog niveau produceren, wil het in mijn ogen hoger dan een 8 verdienen. PN is daar nog lang niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Een dj mag van mij wel langer op een constant hoog niveau produceren, wil het in mijn ogen hoger dan een 8 verdienen. PN is daar nog lang niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 7. Leuke platen, eigen sound, stabiele producties. Maar zeker nog geen 8 of hoger waard imo. Ben ook (nog) geen fan van z'n kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer doen we weer een nieuwe? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 14:57 
 
Hardtraxxer

Phuture Noize, lastig.. Phuture Propaganda vond ik echt helemaal niks, maar de laatste tijd kan hij me steeds meer bekoren. Paranoid met Ran-D, The Worlds Beyond, The Paradox met B-Front, Fire, The Temple, de nieuwe collab met Ran-D, stuk voor stuk gruwelijk. Daarom keek ik ook vol enthousiasme uit naar het nieuwe album, maar dat valt dan weer een beetje tegen IMO.

7/10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:
maar dat valt dan weer een beetje tegen IMO.


Ik doe net alsof ik dit niet gelezen heb :huh:
Nee glapje, voor mij een dikke 9 nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 7. Een plaat kan productietechnisch ontiegelijk goed in elkaar zitten maar dan moet ik hem nog leuk vinden ook.

Redelijk overhyped op dit forum, imo (sorry). Desalniettemin kan ik de meeste van z'n platen goed hebben, ook de oudere (Sin City Remix/Firepower/Liberal bijv) platen. Moet z'n album nog wel horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Een 7. Een plaat kan productietechnisch ontiegelijk goed in elkaar zitten maar dan moet ik hem nog leuk vinden ook.

Redelijk overhyped op dit forum, imo (sorry). Desalniettemin kan ik de meeste van z'n platen goed hebben, ook de oudere (Sin City Remix/Firepower/Liberal bijv) platen. Moet z'n album nog wel horen.

Voor het album was ik het helemaal met je eens (heb ook een 7 gegeven), maar het album heeft mij toch wel om gekregen. Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 10:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Phuture Noize op 2 met een 8,3.

Nu Jack Of Sound
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen