Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 10:23 
 
Hardtraxxer

Had jos vroeger heel hoog zitten, maar de laatste 3 jaar is zijn muziek niet meer mijn ding. Hoop dat de toekomst beter wordt, ben wel benieuwd naar de schranz track van hem iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6. Vroeger wel sterke platen, maar de laatste jaren niet meer interessant. Hopelijk dat hij nu weer wat meer gaat experimenteren zoals met die Schranz track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
6. Vroeger wel sterke platen, maar de laatste jaren niet meer interessant. Hopelijk dat hij nu weer wat meer gaat experimenteren zoals met die Schranz track.


Starlight :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zesje. Sommige tracks vind ik echt retevet maar zijn kicks verpesten het vaak een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Eerder erg fan van Jack of Sound, tegenwoordig totaal niet meer helaas :/ 7 omdat hij paar jaar geleden een vette sound had
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Zesje. Sommige tracks vind ik echt retevet maar zijn kicks verpesten het vaak een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds Das Weite Land eigenlijk niet echt van van de tracks meer. Wel een toffe gast en energieke optredens. Platen als Kaylee's Nightmare, A Ghost Story en You're Next waren goud, die sfeer en melodieën mis ik heel erg in de nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Platen als Kaylee's Nightmare, A Ghost Story en You're Next waren goud, die sfeer en melodieën mis ik heel erg in de nieuwe tracks.

6je dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

af en toe een leuk plaatje, maar het meeste pakt me niets, een 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Z'n carrière begon zo leuk met You're Next/A Ghost Story. Toen nog een keer een pareltje gebouwd (Starlight), maar voor de rest is het allemaal erg onder de maat. Oh ja, en Midnight Freaks natuurlijk! Partij lang gewacht op die plaat maar wat was ie fijn. Kick-screech voordat het coewl was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 15:19 
 
Hardtraxxer

Jack of Sound, zover ik het kan beoordelen is het een prima gast. Productietechnisch ben ik hem eerlijk gezegd uit het oog verloren. Ik volg hem nog zeker, maar ik word niet meer echt gepakt door zijn huidige nummers.

Kaylee's nightmare e.d. grijs gedraaid uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vijf, vroeger nog wel leuk maar tegenwoordig zo kut dat dit de eerste onvoldoende is die ik geef. Hopelijk zijn die nieuwe solo en TOA collab vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 6. Kan z'n tracks van een paar jaar geleden erg waarderen. Vette sounds en veel drive! Tegenwoordig valt het allemaal wat tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een 6. Op basis van zijn vroegere werk bij Fusion heeft hij zich weten te onderscheiden. Na Das Weite Land is het bergafwaarts gegaan. Komen wel een aantal interessante tracks aan waar hij hopelijk de draad weer mee oppakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermometer schreef:
Een 6. Kan z'n tracks van een paar jaar geleden erg waarderen. Vette sounds en veel drive! Tegenwoordig valt het allemaal wat tegen.


Dit. Echter vind ik hem de laatste tijd weer interessanter worden door o.a. zijn schranz track, en de collabs met TOA & N-Vitral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6je. Op het begin van z'n carrière was ik ontzettend fan van m, nu doet t me allemaal helemaal niks meer.
Maakt het tegenovergestelde van wat ik leuk vind helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7 voor zijn oudere creatieve producties, voor zijn vette sets en leuke mash-ups.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6, nooit echt uitschieters gehad die ik vet vond (hollow alleen), en weet mij voor de rest ook niet echt te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een 7. Vroeger ontzettend creatieve en unieke platen gemaakt, nu saaie eenheidsworst geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 6. Vroeger was hij origineel, maar de laatste jaren is het echt niet meer te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een 8. Vroeger super vette shit gemaakt, even een mindere periode gehad, maar momenteel komt er weer een hoop leuk spul aan :thumbup: Hoop dat hij dat door zet :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 6, zijn oudere platen zoals Kaylee's Nightmare en Starlight vind ik vet. Maar zijn recentere producties zoals Fire & Smoke en Hellraiser vind ik dermate matig dat die het cijfer behoorlijk naar beneden halen helaas. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Trajanusch schreef:
Een 6, zijn oudere platen zoals Kaylee's Nightmare en Starlight vind ik vet. Maar zijn recentere producties zoals Fire & Smoke en Hellraiser vind ik dermate matig dat die het cijfer behoorlijk naar beneden halen helaas. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Een 6. Vroeger was hij origineel, maar de laatste jaren is het echt niet meer te doen.
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen