9. Puur vanwege zijn creativiteit.
Sluit mij hier bij aan. Ook een 9.wrote:Ook gekozen voor een 9. Creativiteit staat hoog in het vaandel bij Phuture Noize en dat vind ik mooi
Sluit mij hier bij aan. Ook een 9.wrote:Ook gekozen voor een 9. Creativiteit staat hoog in het vaandel bij Phuture Noize en dat vind ik mooi
Dit. Comawrote:eerdere werk een 8, veel op aan te merken maar altijd uniek daardoor al vanaf Fire in the Hole fan, tegenwoordig een 9 omdat dit gewoon precies is wat ik vet vind (en nog steeds uniek is)
Gekozen voor een 9
wrote:eerdere werk een 8, veel op aan te merken maar altijd uniek daardoor al vanaf Fire in the Hole fan, tegenwoordig een 9 omdat dit gewoon precies is wat ik vet vind (en nog steeds uniek is)
Gekozen voor een 9
wrote:9. Puur vanwege zijn creativiteit.
wrote:Ook gekozen voor een 9. Creativiteit staat hoog in het vaandel bij Phuture Noize en dat vind ik mooi
Vriend, B-Front en Noisecontrollers zou ik een 10 gevenwrote:Vamwaar al die negens? Dat zou een B-Front, Wildstylez (vroeger) en Noisecontrollers nog geeneens krijgen. Je kunt me niet vertellen dat PN een betere artiest is dan eerder genoemde drie.
Hier kan ik mij in vindenwrote:Een dikke 9! Zijn muziek geeft me af en toe het gevoel alsof ik weer voor de eerste keer op een feest sta. Dat zal vast komen door zijn creativiteit. Dat alleen al is voldoende voor mij om een 9 te geven. Qua kwaliteit is het ook een ruime 9
precies ditwrote:eerdere werk een 8, veel op aan te merken maar altijd uniek daardoor al vanaf Fire in the Hole fan, tegenwoordig een 9 omdat dit gewoon precies is wat ik vet vind (en nog steeds uniek is)
Gekozen voor een 9
Ditwrote:Vroeger was het uniek en apart, maar kon ik er niet veel mee.
Sinds hij solo is, uniek en apart, en geweldig. 9.
Het PN fanboy gehalte is hier nogal hoog, dat was allang duidelijk tochwrote:Vamwaar al die negens? Dat zou een B-Front, Wildstylez (vroeger) en Noisecontrollers nog geeneens krijgen. Je kunt me niet vertellen dat PN een betere artiest is dan eerder genoemde drie.