Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9. Puur vanwege zijn creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ook gekozen voor een 9. Creativiteit staat hoog in het vaandel bij Phuture Noize en dat vind ik mooi :thumbsup:

Sluit mij hier bij aan. Ook een 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Krijgt van mij een 7. Heeft recentelijk een aantal dikke platen gemaakt, maar ook nog een aantal minder boeiende platen. Qua setjes één van de betere in de scene, weet altijd leuke, gevarieerde setjes neer te zetten. Oudere werk doet me echter op een heel enkel plaatje na niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8! Zitten hele vette platen bij en zoals hier al staat is creativiteit erg belangrijk bij hem. Had wellicht een 9 kunnen zijn maar heb nog lang niet alles beluisterd. Kijk uit naar de toekomst qua releases :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 14:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is een hele innovatieve producer zeker met hele strakke platen.

Maar voor zijn eerste album vond ik hem echt niks en op het album stonden maar twee leuke platen.

Vanaf Wrong Attitude tot aan Save Me/Enclosure e.d. vond ik zijn beste periode. Zijn album kon ik echter niet gigantisch veel mee. Veel platen spraken me niet heel erg aan.

Nu met The Paradox, Worlds Beyond, The Temple e.d. weer een dikke periode.

Door die wisselvalligheid in mijn ogen een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
eerdere werk een 8, veel op aan te merken maar altijd uniek daardoor al vanaf Fire in the Hole fan, tegenwoordig een 9 omdat dit gewoon precies is wat ik vet vind (en nog steeds uniek is)

Gekozen voor een 9

Dit. Coma (L) (L) (L) Easy Killer en Sleep zijn voor mij nog steeds heerlijke platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 14:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een 9. Vanaf Firepower bijna alleen maar dikke platen geproduceerd. Laatste plaat zijn allemaal creatief en brengen zoveel sfeer/emotie met zich mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een dikke 9! Zijn muziek geeft me af en toe het gevoel alsof ik weer voor de eerste keer op een feest sta. Dat zal vast komen door zijn creativiteit. Dat alleen al is voldoende voor mij om een 9 te geven. Qua kwaliteit is het ook een ruime 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
eerdere werk een 8, veel op aan te merken maar altijd uniek daardoor al vanaf Fire in the Hole fan, tegenwoordig een 9 omdat dit gewoon precies is wat ik vet vind (en nog steeds uniek is)

Gekozen voor een 9

Helicaze schreef:
9. Puur vanwege zijn creativiteit.
TSFH schreef:
Ook gekozen voor een 9. Creativiteit staat hoog in het vaandel bij Phuture Noize en dat vind ik mooi :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vamwaar al die negens? Dat zou een B-Front, Wildstylez (vroeger) en Noisecontrollers nog geeneens krijgen. Je kunt me niet vertellen dat PN een betere artiest is dan eerder genoemde drie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Vamwaar al die negens? Dat zou een B-Front, Wildstylez (vroeger) en Noisecontrollers nog geeneens krijgen. Je kunt me niet vertellen dat PN een betere artiest is dan eerder genoemde drie. :P


Vriend, B-Front en Noisecontrollers zou ik een 10 geven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat mij betreft zit ie bijna op hetzelfde niveau. Nu is het nog de kunst om over een langere periode op dit niveau te presteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 6 zowel zijn oudere werk en nieuwe werk kan me niet echt boeien. Hij heeft er af en toe een leuke track bijzitten maar dat maakt het voor mij niet echt een hele boeiende artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al fan van ze sinds platen als Fire in the Hole, de Sin City remix en Firepower. Daarna eigenlijk alleen nog maar beter geworden, zeker nadat ie solo verder is gegaan. Heb hem nu een 8 gegeven, al verwacht ik dat dat ooit nog wel eens richting de 9 zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben ook echt fanboy van Phuture Noize, sorry Melvin :$. Zijn stijl pakt me echt gewoon. Tijdens zijn liveset op Defqon gewoon echt 30 minuten met kippenvel gestaan. Dit album vind ik ook echt heel sterk. Vind elk nummer supervet op The grind na, welke ik ook nog niet eens slecht vindt. Om nog maar te zwijgen over zijn methode van produceren :loving:. Gaat denk ik echt nog een hele grote worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Een dikke 9! Zijn muziek geeft me af en toe het gevoel alsof ik weer voor de eerste keer op een feest sta. Dat zal vast komen door zijn creativiteit. Dat alleen al is voldoende voor mij om een 9 te geven. Qua kwaliteit is het ook een ruime 9


Hier kan ik mij in vinden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 10.

Kan unieke gevoelens naar voren brengen in zijn tracks die je in andere tracks niet hoort. Sound design is ijzersterk. Tracks zijn heel gevarieerd. Mijn nummer 2 artiest, staat vlak achter B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 19:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

7.

Paar geweldige en unieke producties, maar lang niet alles spreekt me aan. Kicks vind ik ook vaak wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
eerdere werk een 8, veel op aan te merken maar altijd uniek daardoor al vanaf Fire in the Hole fan, tegenwoordig een 9 omdat dit gewoon precies is wat ik vet vind (en nog steeds uniek is)

Gekozen voor een 9


precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger was het uniek en apart, maar kon ik er niet veel mee.
Sinds hij solo is, uniek en apart, en geweldig. 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 19:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Vroeger was het uniek en apart, maar kon ik er niet veel mee.
Sinds hij solo is, uniek en apart, en geweldig. 9.

Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Vamwaar al die negens? Dat zou een B-Front, Wildstylez (vroeger) en Noisecontrollers nog geeneens krijgen. Je kunt me niet vertellen dat PN een betere artiest is dan eerder genoemde drie. :P


Het PN fanboy gehalte is hier nogal hoog, dat was allang duidelijk toch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7, ik weet nog dat ik ze vroeger (toen ze nog samen waren) echt niks vond. Maar blijkbaar moest ik er aan wennen, want nu vind ik het top! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 9. De meeste oudere platen van PN vind ik ook vet en is inmiddels 1 van m'n favoriete artiesten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 08:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 8, heeft soms naar mijn smaak echt hele vette platen maar ook platen die me niets zeggen
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen