Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een 7, na het eerste album dacht ik dat het een one trick pony zou worden, maar na bijv. de track met Tartaros en enkele andere tracks die veel meer doen dan gewoon lomp rammen heb ik toch wel wat meer respect voor hem gekregen.

en het is ook nog eens een erg relaxte gozer, ben hem al een aantal keren tegen gekomen en reageert altijd chill, dat helpt natuurlijk ook mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik geef 8 :)

Heeft al aardige platen gemaakt wat mij weet te boeien :D zoals: Everyone Has Died , de collab met Tataros en met Angerfist :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 19:09 
 

Analoxx schreef:
7 geef ik hem! ;)
Zat te twijfelen tussen 6 en 7. Vond zijn eerste album niks aan, slechte kwaliteit, heel eentonig en pakte me totaal niet. Nu hoor je steeds meer nieuwe tracks van hem die ik echt vele malen beter vind! :D kijk erg naar zijn album uit! Nu die na mijn idee toch stuk beter wordt vind ik dat hij een 7 verdient :)


Hier ben ik het volledig mee eens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
6 voor RR. Zijn platen vind ik op een paar na veel te veel op elkaar lijken, zijn setjes zijn zo goed als allemaal hetzelfde. Torture, lellebel, be amazed heb ik voortaan wel weer gehoord naast de standaard verkrachting moord kannabalisme mishandeling verminking gezelligheid van die gast.

Wel nog een voldoende voor z'n kickrolls, die hij overigens altijd loepzuiver meedoet. Goeie zaak.


6. Sluit me hier bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 13:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RR een 7,5.

Nu is het aan een early artiest. Gerardo Roschini
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:15 
 
Hardtraxx Elite

8. Omdat hij echt wel vette early heeft gemaakt! Draai Jako (Vocal Mix) af en toe nog! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Wie? :huh:

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:00 
 

Next, dit boeit niemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tegenwoordig weinig meer aan, maar wat heeft die man een pareltjes gemaakt! Alright, Radio Alarm, Smokin' n Pourin', Oxygen, Master & Slave :loving:

Ik houd het bij een 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Wie? :huh:

Zatox.

Tja, voor z'n early een dikke 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
jordifcg schreef:
Wie? :huh:

Zatox.

Tja, voor z'n early een dikke 8


Had al een idee dat ik zijn naam ergens van kende :P Luister weinig tot geen early dus ga niet stemmen. Als het Zatox alias er wel bij was een 4. En dat is nog aardig hoog om wat die vroeger voor pareltjes gemaakt heeft. Tegenwoordig he-le-maal niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, ik ben de draad kwijt. Gaan we nu alle nummers van Gerardo beoordelen, of alleen de platen die zijn uitgekomen onder deze alias? Verschilt voor mij nogal namelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jongens, ik ben de draad kwijt. Gaan we nu alle nummers van Gerardo beoordelen, of alleen de platen die zijn uitgekomen onder deze alias? Verschilt voor mij nogal namelijk...


Aleen de nummers die onder Gerardo Roschini zijn uitgekomen

Dus niet zatox
En ik hou van variatie, dus ook af en toe is een early artiest.

En ik ga op de 50 beoordeelden (we zitten nu op 48) een paar opnieuw doen waaronder Wildstylez, Frontliner, E-Force en Chain Reaction
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, in dat geval een 8,4... dat dus een 8 wordt. Rock the disco :drool:

EDIT: ik was de draad kwijt omdat Zenda een paar plaatjes noemde die onder een ander alias zijn uitgekomen...
Nog een edit: kan degene die een 1 heeft gegeven ook ff toelichting geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oke, in dat geval een 8,4... dat dus een 8 wordt. Rock the disco :drool:

EDIT: ik was de draad kwijt omdat Zenda een paar plaatjes noemde die onder een ander alias zijn uitgekomen...
Nog een edit: kan degene die een 1 heeft gegeven ook ff toelichting geven?


Trolls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

8, hoef niet meer te zeggen dan: Alright, Drumachine, Rollerock, etc :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:28 
 

(Ik was diegene niet die een 1 heeft gegeven maar) je hoeft toch geen uitleg te geven, want er zijn ook mensen die blindelings op de VVD stemmen terwijl dat ook een gruwelijke kutpartij is.

Ik stem niet want ik ken niks van die alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:35 
 

Ik heb die 1 gegeven. Belachelijk keus om te beoordelen, sorry hoor. 80% van het forum kent die gast / zijn nummers niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ik heb die 1 gegeven. Belachelijk keus om te beoordelen, sorry hoor. 80% van het forum kent die gast / zijn nummers niet.

Ligt het aan mij of ben je laatste tijd beetje opstandig op het forum :P Zwaar weekend gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een 5 gegeven, intro's van Rollerock en Drummachine zijn vet, maar die climaxen vind ik lelijk en productietechnisch ook slecht. Jako heeft trouwens wel een vette reversed bass. En Alright tel ik als een Zatox/Zat track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het volledig met Nazale eens. En zullen een hoop mensen zijn die Zatox tracks mee nemen in de beoordeling. Ik stem dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ik heb die 1 gegeven. Belachelijk keus om te beoordelen, sorry hoor. 80% van het forum kent die gast / zijn nummers niet.

Als je die nummers niet kent, stem je toch gewoon niet? Ik denk juist dat een wat onbekende(re) artiest een leuke gelegenheid kan zijn om wat nummers daarvan op te zoeken...

Dus, op deze pagina dan ook maar:
Let op! Het gaat hier om de Gerardo Roschini-tracks, dus geen Zatox of een andere alias van hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem ook niet. Zou zo alleen Alright kunnen opnoemen maar dat is meer een Zatox plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
The Skribbler schreef:
Ik denk juist dat een wat onbekende(re) artiest een leuke gelegenheid kan zijn om wat nummers daarvan op te zoeken...


Als je zoiets wil doen, maak dan een post met info over de artiest, wat links naar tracks e.d.. Alleen een naam posten schiet je niet veel mee op en zal er denk ik niet voor zorgen dat mensen de naam helemaal gaan uitpluizen :P


Of je gaat naar youtube en typt de artiestennaam in.
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen