Triest geval.wrote:Ik heb die 1 gegeven. Belachelijk keus om te beoordelen, sorry hoor. 80% van het forum kent die gast / zijn nummers niet.
Zoek dan gewoon wat tracks op of stem niet.
Triest geval.wrote:Ik heb die 1 gegeven. Belachelijk keus om te beoordelen, sorry hoor. 80% van het forum kent die gast / zijn nummers niet.
Haha ik sta onder enige vorm van stress de laatste weken. Kan wel kloppenwrote:Ligt het aan mij of ben je laatste tijd beetje opstandig op het forumwrote:Ik heb die 1 gegeven. Belachelijk keus om te beoordelen, sorry hoor. 80% van het forum kent die gast / zijn nummers niet.Zwaar weekend gehad?
Uiteraard een goede reden om met een 1 af te komen ..wrote:Ik heb die 1 gegeven. Belachelijk keus om te beoordelen, sorry hoor. 80% van het forum kent die gast / zijn nummers niet.
Kijk, daar heb ik wat aan. Geen zin om alles los te beluisteren. Ga die set dus wel een luisterbeurt gevenwrote:Uiteraard een goede reden om met een 1 af te komen ..wrote:Ik heb die 1 gegeven. Belachelijk keus om te beoordelen, sorry hoor. 80% van het forum kent die gast / zijn nummers niet.
Voor de mensen die niet willen opzoeken, maar toch een aantal tracks willen horen. Dat kan hier dankzij Nuracore.
Heb tracks onder dit alias altijd leuk spul gevonden.
8.