Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 17:42 
 
Hardtraxx Newbie

Nazale schreef:
Ik heb die 1 gegeven. Belachelijk keus om te beoordelen, sorry hoor. 80% van het forum kent die gast / zijn nummers niet.


Triest geval.
Zoek dan gewoon wat tracks op of stem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7
Zijn vette tracks onder dit alias uitgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:11 
 

jordifcg schreef:
Nazale schreef:
Ik heb die 1 gegeven. Belachelijk keus om te beoordelen, sorry hoor. 80% van het forum kent die gast / zijn nummers niet.

Ligt het aan mij of ben je laatste tijd beetje opstandig op het forum :P Zwaar weekend gehad?

Haha ik sta onder enige vorm van stress de laatste weken. Kan wel kloppen ^^

Desalniettemin is dit gewoon een gehandicapte keus. Thera / phrantic / frontliner zijn alle drie betere keuzes dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:15 
 

Mwah, hierdoor ga ik die naam toch weer intikken op youtube en dan leer ik weer wat muziek kennen. Op basis van enkele tracks op youtube ga ik een 8 geven, omdat de muziek gewoon goed is. Gewoon simpele, pure, stampende hardstyle met niet teveel gedoe. En dat verdient een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Krijgt van mij een 7, plaatjes van de Destroy EP draai ik nog regelmatig. Rock The Disco en Jako zijn daarnaast ook zeker geen verkeerde plaatjes. Hoogtepunt onder die alias blijft voor mij toch wel Alright :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:35 
 

dikke platen, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Ik heb die 1 gegeven. Belachelijk keus om te beoordelen, sorry hoor. 80% van het forum kent die gast / zijn nummers niet.

Uiteraard een goede reden om met een 1 af te komen ..

Voor de mensen die niet willen opzoeken, maar toch een aantal tracks willen horen. Dat kan hier dankzij Nuracore.

Heb tracks onder dit alias altijd leuk spul gevonden.

8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had eerder verwacht dat 80% van dit forum op zijn minst Drumachine wel kon, maar goed.
Ik geef een 9, Jako (Bull Fight Mix :loving: ) bijvoorbeeld heerlijk, Destroy en Sensation release is ook helemaal top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 11:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kan, als mensen dat willen, bij onbekendere artiesten wel linkjes naar youtube plaatsen.

Maar een 1 geven omdat je vind dat andere mensen hem niet kennen vind ik niet kunnen en tel ik ook niet mee.

Het gaat hier om persoonlijke beoordeling van een artiest op basis van zijn plaat en mixwerk.
Niet om hoeveel mensen hem kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 11:30 
 

Ik heb een 9 gegeven. Erg fijne tracks toendertijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 11:36 
 

Als zijn 1 niet mee telt, dan hoop ik dat mijn 4 dat wel doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Nazale schreef:
Ik heb die 1 gegeven. Belachelijk keus om te beoordelen, sorry hoor. 80% van het forum kent die gast / zijn nummers niet.

Uiteraard een goede reden om met een 1 af te komen ..

Voor de mensen die niet willen opzoeken, maar toch een aantal tracks willen horen. Dat kan hier dankzij Nuracore.

Heb tracks onder dit alias altijd leuk spul gevonden.

8.


Kijk, daar heb ik wat aan. Geen zin om alles los te beluisteren. Ga die set dus wel een luisterbeurt geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een onzinpoll idd. Volgende ronde tracks geproduceerd nadat hij pizza op had? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 14:21 
 

Volgende Jack Overdose??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:58 
 
Hardtraxxer

Als je Gerardo Roschini een eigen beoordelingsbeurt geeft, kun je net zo goed ook Rate the artist: Machinehead, Zairon, Ironblood, Smashing Guys, W.A.S.H., ZTX doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 13:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

@ het gejank hierboven.
Misschien doe ik dat wel ja, puur om mensen ook die tracks te leren kennen. Als je er problemen mee hebt stem je niet en als je onterecht een laag cijfer geeft zie ik dat wel tussen de beoordelingen xoxo.

Gerardo krijgt een 7,3

Nu : D-Block & S-Te-Fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8 voor de vroegere platen, 5 voor de platen van de afgelopen twee/drie jaar. Afgerond een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9 voor vroeger, 5/6 voor nu. Dus een 7+ gemiddeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De meeste tracks van hen zijn wel leuk, maar ik vind ze nooit heel bijzonder, een 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:35 
 

Een 8. Toch wel een van de acts die mij in de hardstyle heeft getrokken, als zij in de lineup stonden was dat toch wel een groot pluspunt voor mij. Helaas de laatste jaren iets mindere producties, maar vind ze nog altijd beter dan de meeste mainstream artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

9 voor vroeger, 7 voor nu = 8 gemiddeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hun oudere werk heeft mij de hardstyle ingetrokken met stuk voor stuk geniale platen. Helaas is het tegenwoordig veel kaas wat ze maken, dus afgerond kom ik op een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde bijna een 9 geven omdat ik nog met De Tijdmachine in m'n hoofd zit. Het is een 7 gemiddeld geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke 8! Hebben me vroeger bekend gemaakt met de hardstyle (naast een paar anderen uiteraard), en vind hun producties tegenwoordig ook nog allemaal lekker. Tijdloze gasten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7. Vooral op basis van de eerste jaren. Op dit moment vind ik nog steeds dat ze niet te erg meegaan in het commercieel worden van de hardstyle. Als het alleen om de eerste jaren zou gaan zou ik tussen de 8 en de 9 zitten.
Maar omdat het nu niet mijn ding meer is ga ik voor een 7.
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen