Dit dus rr = heldwrote:9, helemaal mijn ding.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
wrote:Ben aan het twijfelen tussen een 6 of 7. Zijn eerste album is bagger imo. Maar ik geef hem toch een 7 omdat hij echt met sprongen vooruit is gegaan met TSOS, Live hem nog niet mee mogen maken.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Had meer van zijn album verwacht eerlijk gezegd, maar vanwege zijn energie een 7. 
Dit, wat een heldwrote:Dit dus rr = heldwrote:9, helemaal mijn ding.
-
N
Vind Angerfist eigenlijk veel vetter en die verdient wel een 8,5-9 voor zijn/hun discografie. Dit is wel een paar treden lager qua niveau. Vond het in het begin heel vet, maar nu zwakt het wat af: een 7,5 kom ik op uit: dus een 8.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Krijgt van mij een 8. Toen ik zijn tracks voor de eerste keer hoorde vond ik er echt geen zak aan. Hoe vaker ik het album Annihilate luisterde, hoe meer ik hem ging waarderen!
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
zijn eerste album vind ik wel vet maar niet helemaal mooi afgewerkt, maar de previews van TSOS klinken echt heel dik hij is echt heel erg vooruit gegaan. een 9 
wrote:een 7,5 kom ik op uit: dus een 8.
Hoe rond dus naar BOVEN af...wrote:wrote:een 7,5 kom ik op uit: dus een 8.
7tje krijgt hij nu van mij. Hij is goed op weg! Kan altijd genieten van zijn setjes, omdat zijn tl's vaak echt heel erg naar mijn smaak zijn, maar kan me heel goed voorstellen dat er mensen die het te vaak hetzelfde vinden.
Zijn producties hebben altijd een hele vette sfeer, maar tis er nog niet imo.
Het sfeer gedeelte is vooral vooruit gegaan, kicks trouwens ook. Ik zocht na mijn stem even de trailer op van Annihilate, en het klonk echt ineens bagger. Hele slechte kicks, leeg gevoel in de nummers. Maar vergelijk het met een Accumulated Filth en het is zoooveel beter gewordenwrote:7tje krijgt hij nu van mij. Hij is goed op weg! Kan altijd genieten van zijn setjes, omdat zijn tl's vaak echt heel erg naar mijn smaak zijn, maar kan me heel goed voorstellen dat er mensen die het te vaak hetzelfde vinden.
Zijn producties hebben altijd een hele vette sfeer, maar tis er nog niet imo.
Toen had ie nog lang niet zo veel knallers als nu.wrote:E-force een 6?? Mensen mensen toch...
RR een 9. Helemaal mijn stijltje! Kwaliteit van het eerste album was idd niet best in veel tracks. Maar ik vind de stijl heel vet! Zijn sets waar ik bij was waren altijd puur genieten.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
een 8.. voor zijn nieuwe tracks 
9, want:
- De sfeer en stijl die deze man meebrengt kan ik erg waarderen
- Hij komt op me over als een zeer gepassioneerde gozer (B2s TV over Loudness tijd geleden)
- Omdat hij gewoon in het publiek (en op het podium) goed losgaat!
- God's Child
- De sfeer en stijl die deze man meebrengt kan ik erg waarderen
- Hij komt op me over als een zeer gepassioneerde gozer (B2s TV over Loudness tijd geleden)
- Omdat hij gewoon in het publiek (en op het podium) goed losgaat!
- God's Child
Ik geef een 9 want:
- God's Child
- Heerlijk duistere sfeer in z'n sets
- Baas
Ik zie trouwens dat Wildstylez op een 8,3 staat en E-force een zesje, lijkt me tijd voor een herziening
?
- God's Child
- Heerlijk duistere sfeer in z'n sets
- Baas
Ik zie trouwens dat Wildstylez op een 8,3 staat en E-force een zesje, lijkt me tijd voor een herziening
Doe dan wel een herziening van beiden aub, en daarna Frontliner.
-
N
6 voor RR. Zijn platen vind ik op een paar na veel te veel op elkaar lijken, zijn setjes zijn zo goed als allemaal hetzelfde. Torture, lellebel, be amazed heb ik voortaan wel weer gehoord naast de standaard verkrachting moord kannabalisme mishandeling verminking gezelligheid van die gast.
Wel nog een voldoende voor z'n kickrolls, die hij overigens altijd loepzuiver meedoet. Goeie zaak.
Wel nog een voldoende voor z'n kickrolls, die hij overigens altijd loepzuiver meedoet. Goeie zaak.
-
LHardtraxxer
- 136 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Heb hem net een 9 gegeven. Ik vind die man echt een held.
Zijn tracks zijn echt helemaal mijn ding, vind alleen Daylight anthem niet helemaal vet maar voor de rest zijn ze allemaal vet. Kijk dan ook echt uit naar zijn nieuwe album. Tevens heb ik het gevoel dat als ik het op een feest zie dat er iets gebeurd in het publiek. Afgelopen woensdagnacht nog bij Bass Academy. De hele tent ging van voor naar achter los. Misschien verbeeld ik het me maar dat gevoel heb ik wel. 
wrote: Wel nog een voldoende voor z'n kickrolls, die hij overigens altijd loepzuiver meedoet. Goeie zaak.
wrote:6 voor RR. Zijn platen vind ik op een paar na veel te veel op elkaar lijken, zijn setjes zijn zo goed als allemaal hetzelfde. Torture, lellebel, be amazed heb ik voortaan wel weer gehoord naast de standaard verkrachting moord kannabalisme mishandeling verminking gezelligheid van die gast.
Van mij ook een 6, al denk ik dat z'n aankomende album wel heel tof gaat worden.
9 Omdat ik veel van zijn werk toch echt goed vind!
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
7 voor RR!
Leuke plaatjes! Aardige gast!
Vind vooral zijn nieuwe album erg vet!
Leuke plaatjes! Aardige gast!
Vind vooral zijn nieuwe album erg vet!
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
7 geef ik hem! 
Zat te twijfelen tussen 6 en 7. Vond zijn eerste album niks aan, slechte kwaliteit, heel eentonig en pakte me totaal niet. Nu hoor je steeds meer nieuwe tracks van hem die ik echt vele malen beter vind!
kijk erg naar zijn album uit! Nu die na mijn idee toch stuk beter wordt vind ik dat hij een 7 verdient 
Zat te twijfelen tussen 6 en 7. Vond zijn eerste album niks aan, slechte kwaliteit, heel eentonig en pakte me totaal niet. Nu hoor je steeds meer nieuwe tracks van hem die ik echt vele malen beter vind!