Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:43 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
9, helemaal mijn ding.

Dit dus rr = held
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ben aan het twijfelen tussen een 6 of 7. Zijn eerste album is bagger imo. Maar ik geef hem toch een 7 omdat hij echt met sprongen vooruit is gegaan met TSOS, Live hem nog niet mee mogen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Had meer van zijn album verwacht eerlijk gezegd, maar vanwege zijn energie een 7. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davy schreef:
JVDM schreef:
9, helemaal mijn ding.

Dit dus rr = held


Dit, wat een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 13:54 
 

Vind Angerfist eigenlijk veel vetter en die verdient wel een 8,5-9 voor zijn/hun discografie. Dit is wel een paar treden lager qua niveau. Vond het in het begin heel vet, maar nu zwakt het wat af: een 7,5 kom ik op uit: dus een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 16:09 
 
Hardtraxx Elite

Krijgt van mij een 8. Toen ik zijn tracks voor de eerste keer hoorde vond ik er echt geen zak aan. Hoe vaker ik het album Annihilate luisterde, hoe meer ik hem ging waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:50 
 
Hardtraxx Elite

zijn eerste album vind ik wel vet maar niet helemaal mooi afgewerkt, maar de previews van TSOS klinken echt heel dik hij is echt heel erg vooruit gegaan. een 9 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
een 7,5 kom ik op uit: dus een 8.


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Nerazzurro93 schreef:
een 7,5 kom ik op uit: dus een 8.


:huh:


Hoe rond dus naar BOVEN af...

7tje krijgt hij nu van mij. Hij is goed op weg! Kan altijd genieten van zijn setjes, omdat zijn tl's vaak echt heel erg naar mijn smaak zijn, maar kan me heel goed voorstellen dat er mensen die het te vaak hetzelfde vinden.
Zijn producties hebben altijd een hele vette sfeer, maar tis er nog niet imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
7tje krijgt hij nu van mij. Hij is goed op weg! Kan altijd genieten van zijn setjes, omdat zijn tl's vaak echt heel erg naar mijn smaak zijn, maar kan me heel goed voorstellen dat er mensen die het te vaak hetzelfde vinden.
Zijn producties hebben altijd een hele vette sfeer, maar tis er nog niet imo.


Het sfeer gedeelte is vooral vooruit gegaan, kicks trouwens ook. Ik zocht na mijn stem even de trailer op van Annihilate, en het klonk echt ineens bagger. Hele slechte kicks, leeg gevoel in de nummers. Maar vergelijk het met een Accumulated Filth en het is zoooveel beter geworden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-force een 6?? Mensen mensen toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piep schreef:
E-force een 6?? Mensen mensen toch...

Toen had ie nog lang niet zo veel knallers als nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RR een 9. Helemaal mijn stijltje! Kwaliteit van het eerste album was idd niet best in veel tracks. Maar ik vind de stijl heel vet! Zijn sets waar ik bij was waren altijd puur genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

een 8.. voor zijn nieuwe tracks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

9, want:

- De sfeer en stijl die deze man meebrengt kan ik erg waarderen
- Hij komt op me over als een zeer gepassioneerde gozer (B2s TV over Loudness tijd geleden)
- Omdat hij gewoon in het publiek (en op het podium) goed losgaat!
- God's Child :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef een 9 want:

- God's Child
- Heerlijk duistere sfeer in z'n sets
- Baas

Ik zie trouwens dat Wildstylez op een 8,3 staat en E-force een zesje, lijkt me tijd voor een herziening :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe dan wel een herziening van beiden aub, en daarna Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 14:23 
 

6 voor RR. Zijn platen vind ik op een paar na veel te veel op elkaar lijken, zijn setjes zijn zo goed als allemaal hetzelfde. Torture, lellebel, be amazed heb ik voortaan wel weer gehoord naast de standaard verkrachting moord kannabalisme mishandeling verminking gezelligheid van die gast.

Wel nog een voldoende voor z'n kickrolls, die hij overigens altijd loepzuiver meedoet. Goeie zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 22:25 
 
Hardtraxxer

Heb hem net een 9 gegeven. Ik vind die man echt een held. :worship: Zijn tracks zijn echt helemaal mijn ding, vind alleen Daylight anthem niet helemaal vet maar voor de rest zijn ze allemaal vet. Kijk dan ook echt uit naar zijn nieuwe album. Tevens heb ik het gevoel dat als ik het op een feest zie dat er iets gebeurd in het publiek. Afgelopen woensdagnacht nog bij Bass Academy. De hele tent ging van voor naar achter los. Misschien verbeeld ik het me maar dat gevoel heb ik wel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 22:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Wel nog een voldoende voor z'n kickrolls, die hij overigens altijd loepzuiver meedoet. Goeie zaak.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
6 voor RR. Zijn platen vind ik op een paar na veel te veel op elkaar lijken, zijn setjes zijn zo goed als allemaal hetzelfde. Torture, lellebel, be amazed heb ik voortaan wel weer gehoord naast de standaard verkrachting moord kannabalisme mishandeling verminking gezelligheid van die gast.

Wel nog een voldoende voor z'n kickrolls, die hij overigens altijd loepzuiver meedoet. Goeie zaak.

:lol:

Van mij ook een 6, al denk ik dat z'n aankomende album wel heel tof gaat worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende: Thera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

9 Omdat ik veel van zijn werk toch echt goed vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 14:49 
 
Hardtraxx Addict

7 voor RR!
Leuke plaatjes! Aardige gast!
Vind vooral zijn nieuwe album erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:08 
 
Hardtraxx Addict

7 geef ik hem! ;)
Zat te twijfelen tussen 6 en 7. Vond zijn eerste album niks aan, slechte kwaliteit, heel eentonig en pakte me totaal niet. Nu hoor je steeds meer nieuwe tracks van hem die ik echt vele malen beter vind! :D kijk erg naar zijn album uit! Nu die na mijn idee toch stuk beter wordt vind ik dat hij een 7 verdient :)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen