Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Op het begin van zn Hardstyle-carriere maakte die heerlijke tracks, toen een tijdje ontzettend saai geweest, nu weer meestal heel tof. 7.

Eens, maar ik ga voor een 8 zelfs.

Hij is echt goed bezig qua producen, sets worden ook beter en beter. Echt terecht dat hij op vele grote podia staat deze zomer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 7. Vond het eerst niet echt bijzonder, maar wordt steeds beter. Oblivion :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een tijdje een mindere periode gehad, maar Rene weet altijd hele goede tracks neer te zetten! Laatste tijd ook weer erg dik! Ook zijn jump tracks zijn erg vet :) ! 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd voor een nieuwe? Solutio & The I's ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Een tijdje een mindere periode gehad, maar Rene weet altijd hele goede tracks neer te zetten! Laatste tijd ook weer erg dik! Ook zijn jump tracks zijn erg vet :) ! 8


Hè, die goeie oude collega van je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Tijd voor een nieuwe? Solutio & The I's ?


Strak plan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bij deze vernieuwd.
DP een 7,1

nu RR
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6
Paar leuke nummertjes maar het meeste spreekt mij totaal niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik neig naar een 7, maar door TSOS toch maar een 8. Daarvoor klonk het vaak net iets amateuristisch of gewoon saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit te twijfelen tussen 8 of 9, vooral door zijn standaard setjes toch op een 8 uitgekomen (hoewel TSOS - van wat we er van gehoord hebben - een dikke 9 krijgt).
Heb per ongeluk 9 aangeklikt, maar moet dus 8 zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 15:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vooralsnog is Drug N Roll de enige track van RR die ik redelijk vaak afgespeeld heb, voor de rest kan ik er gewoon niet naar luisteren, het klinkt allemaal zo schel en onafgewerkt. Ik moet wel zeggen dat die nieuwe tracks een stuk beter klinken, maar aangezien dat allemaal nog niet uit is hou ik het voor nu op een 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Een 6je, heeft een paar tracks die ik wel lekker vind en hij draait zo nu en dan wel een lekker plaatje, verder heb ik eigenlijk niet veel met RR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijgt van mij een 8. Vind de meeste tracks dik en z'n setjes zijn ook altijd leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
voor de rest kan ik er gewoon niet naar luisteren, het klinkt allemaal zo schel en onafgewerkt

Vind ik ook. Live 2x meegemaakt en vond het allemaal zo op elkaar lijken, niks voor mij gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 16:36 
 
Hardtraxxer

6, hij heeft een paar tracks die ik wel leuk vind maar het meeste van hem vind ik eerlijk gezegd niks. Vooral de kicks verpeste het voor mij meestal, hoewel die live wel OK klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

8, en dat komt meer door de energie die hij on-stage heeft dan zijn producties...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben aan het twijfelen tussen een 6 of 7. Zijn eerste album is bagger imo. Maar ik geef hem toch een 7 omdat hij echt met sprongen vooruit is gegaan met TSOS, Live hem nog niet mee mogen maken. Maar tracks als God's Child gaan wel geweldig live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 17:54 
 
Hardtraxx Elite

9, Omdat zijn tracks live toch echt heel hard gaan en omdat ik veel vertrouwen in zijn nieuwe album heb ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Een 3, vind zijn tracks geen hol aan. Ook vind ik ze allemaal op elkaar lijken en vaak amateuristisch klinken, al klinkt TSoS wel beter. Verder vind ik het achter de decks ook maar een clown (negatieve zin)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

9, helemaal mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5. Annihilate was echt een aanfluiting. Nieuwere werk begint er enigszins op te lijken.
Live altijd tergend saai imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 18:42 
 
Hardtraxxer

9, kijk altijd uit naar z'n dikke sets en vind z'n nummers echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond z'n eerste album qua sounds erg veelbelovend, maar uiteindelijk viel het me toch tegen. Draaien doet ie altijd wel prima, al wil je niet teveel liveacts van hem meepakken. Nieuwe album wil ik nog niet te zwaar laten meewegen, maar op basis van hoe ik nu tegen RR aankijk geef ik een 7.5, omhoog afgerond naar een magere 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een 8, z'n stijl ligt mij prima alhoewel de tracks op het eerste album vrij vlak klonken. Heb sowieso het idee dat hij daarna nog veel heeft gesleuteld aan die tracks, want ze klonken na een aantal maanden toch wel wat beter. Heb z'n setjes altijd erg op prijs kunnen stellen, maar het is nu zeker tijd voor wat afwisseling. Hoop dat hij dat zelf ook op tijd doorkrijgt. Erg benieuwd naar TSOS en vooral de main album track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het nieuwe album klinkt al een stuk overtuigender, in tegenstelling tot het 1e album, dat kwalitatief niet al te best *kuch* understatement *kuch* was. Vond veel tracks ook nogal geforceerd raw klinken en de kicks waren eigenlijk alleen een wall of bass.
Sets van hem is eigenlijk altijd hetzelfde eentonige MiM-lijstje.
Aangezien ik al wat van het nieuwe album heb gehoord wat wel erg dik klonk krijgt RR nog het voordeel van de twijfel, een 6.
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen