Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:32 

Hardtraxx Addict

Een 8. Productie-technisch heel erg sterk duo, maar de nummers wat zij tegenwoordig maken is niet mijn stijl helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:33 

Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Een 6. De periode waar Pommer het over heeft heb ik nooit meegemaakt, dus ik ken alleen de softe bende van ze. (Afgezien van nummers als colors of the harder styles e.d.)

Door de productiekwaliteit kom ik dan toch op een voldoende uit.

Een 6 door de productiekwaliteit? Als je producttechnisch gaat kijken bij die gasten, verdienen ze een hoog cijfer imo.

Top en gewaagd van ze dat ze hun eigen weg zijn gegaan, alleen die nieuwe producties pakken me bijna allemaal niet zo. Vandaar een 7 ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 19:21 

Hardtraxx Veteran

Ik beoordeel ze op alle hardstyle tracks, dus niet op wat ze nu maken, want daar ben ik niet weg van, al zit het produce technisch goed in elkaar zit.

Echt helden dit :worship: Vooral echt de nummers van 2002-2006 zijn echt nog zwaar genieten. Early Soundz, Just Begun Remix, Save the Day (Again) enz :bomb: Werk van daarna iets minder maar toch nog een aantal klappers als Black 2008, Fast Life ect.

Ik ga voor een 9 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 13:58 

Hardtraxx Elite

Was paar jaar geleden echt weg van hun muziek nu luister ik zelden nog naar nummers van showtek. Mp4 stond er vol mee, heerlijke teksten ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

8! vroeger erg vette tracks gemaakt zaten altijd goed in elkaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:13 

Hardtraxx Veteran

Hebben me de hardstyle ingesleept :) 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 16:50 

Hardtraxx Addict

Jammer dat ik m'n cijfer niet net ff naar een 10 kan opkrikken, net weer filmpjes van XQ-Showtek gekeken, :drool: :thumbsup: :clap: :worship: :worship: wat een feest was dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:43 

Hardtraxx Addict

Een 9 geef ik ze. Het is jammer dat ze idd nu niet meer de echte HS produceren, maar wat ze ook blijven het klinkt allemaal knap in elkaar gezet, enkel ben ik er niet echt zo'n fan van.

Maar al hun oude nummers zijn geniaal, met enkele track na die ik een beetje minder vond, maar toch! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:49 

Artiest

Een 9, qua sounddesign vind ik ze ijzersterk en qua sfeer ook. Productietechnisch zijn ze echt super sterk in mijn ogen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 10:23 

Hardtraxxer

8. Fantastische tracks gemaakt vroeger, paar meesterwerken. Nu nog te pruimen, hier en daar nog vette tracks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:41 

Heb ze een 7 gegeven. Bij nader inzien heb ik te snel gestemd. Het mixwerk van deze kerels is namelijk echt zo ongelofelijk traag en saai. Ook hebben ze een mindere periode gehad qua producties. Vroeger waren ze alleen wel echt de bom! Ik vind wel dat ze echt kwalitatief heel sterk in producen zijn, alleen de keuzes die ze maken zijn niet de keuzes die ik graag zou horen. Jammer! Platen als Party Lover, we live for the music, dominate, fts, black, hold us back zijn toch platen die ik vet vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:47 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Platen als Party Lover, we live for the music, dominate, fts, black, hold us back zijn toch platen die ik vet vond.

Precies de platen die ik ook vet vind.
Alhoewel ik Memories/ The Bottle Remix ook mega vet vind. En de keuze die ze hebben gemaakt om van de naam Hardstyle af te stappen waardeer ik ook.

Ik heb zelf een 8 gegeven. Volgens mij heb ik ze nog nooit zien draaien, dus daar kan ik geen oordeel over geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:30 

Black 2008, FTS :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 12:42 

Memories doet me niet zoveel, bottle remix vind ik ook wel dope! Deepack opende ermee op q-base _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

een 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 09:47 

Kraak... Piep...

Showtek een 7,6.

Nu Chain Reaction
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:21 

Hardtraxx Veteran

Aantal hele vette platen (vooral van de Lellebel release, The Dark Age, Before The Storm & Furious).
Tegenwoordig zijn zijn platen een stuk minder vet naar mijn mening.

Als DJ vind ik hem ook altijd tof. Loudness 2011 :worship: :worship:

Ik geef hem een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:23 

Kraak... Piep...

Nooit live gezien en ik vind eigenlijk alleen Furious en Lellebel echt leuk

6
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:36 

Ook een 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:03 

Hardtraxx Veteran

Nog nooit live horen draaien. Daar kan ik dus niet echt over oordelen.
Platen vind ik vaak wel lekker!
Hij krijgt van mij een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:55 

Hardtraxx Veteran

1 keer live gezien (Loudness 2011), maar toen is het allemaal een beetje langs me heen gegaan. De setjes die ik van hem hoor thuis, zijn altijd wel in orde.

Producties: Heul vet :worship:

Krijgt een 8 van me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

Nog nooit live gezien, maar
patrickjeb schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:03 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Nog nooit live gezien, maar
patrickjeb schreef:

Eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:06 

Hardtraxx Crew

Hij krijgt van mij een 7. Zijn Lellebel EP is echt legendarisch :worship: En heb hem een aantal keren zien draaien (o.a. Loudness 2011, Ground Zero) en dat was echt geniaal. Tegenwoordig vind ik hem stukken minder, daarom blijft ie op dit punt steken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:28 

Hardtraxx Elite

Voordat hij die graf kicks ging gebruiken wel een paar vette tracks. Laatste sets die ik heb mee gemaakt waren ook niet om van naar huis te schrijven, ik hou het op een 5,5. Aangezien dat niet kan rond ik het af naar beneden omdat ik hem er op achteruit vind gaan.
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen