Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:31 

Bierkoning

Lellebel EP, Furious & Before The Storm zijn allemaal geweldig. Helaas is het de laatste tijd wat minder. Heb hem meegemaakt op Loudness 2011 en dat was een erg goeie set. Vind het een 7 waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

Hmm.. Ik geef hem een 7, omdat hij een aantal dikke platen op zijn naam heeft staan. Vooral Before The Storm is legendarisch. Setjes zijn vrijwel altijd hetzelfde en zijn laatste paar platen niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:50 

Hardtraxx Addict

Verschrikkelijk. Doet me echt helemaal niets en naar mijn idee zijn de producties van RR kwalitatief nog beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:52 

Hardtraxx Addict

Sainen schreef:
Voordat hij die graf kicks ging gebruiken wel een paar vette tracks. Laatste sets die ik heb mee gemaakt waren ook niet om van naar huis te schrijven, ik hou het op een 5,5. Aangezien dat niet kan rond ik het af naar beneden omdat ik hem er op achteruit vind gaan.

hier kan ik mij goed in vinden. een 6 dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 14:38 

Hardtraxx Addict

Kan me niet boeien, een 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:14 

Lellebel een van mijn favoriete nummers aller tijden! :worship: Fan van zijn producties, wil hem al heel lang live zien maar dat is er helaas nooit van gekomen :( Helaas wordt het allemaal wel minder! hij krijgt van mij een 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:15 

Hardtraxx Addict

Lellebel en voor de rest niets.

Een 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:22 

Hardtraxx Veteran

Nee, niks voor mij dit. Ondanks de Lellebel EP, geef ik hem een 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Nee, niks voor mij dit. Ondanks de Lellebel EP, geef ik hem een 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:42 

Hardtraxx Addict

8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:01 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Jurheinen schreef:
Nee, niks voor mij dit. Ondanks de Lellebel EP, geef ik hem een 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:20 

Hardtraxx Elite

Een 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:05 

Hardtraxx Veteran

CyrilHS schreef:
Een 7 :)

Vind z'n producties niet altijd even sterk, met War in Reverse als groot dieptepunt. Lellebel is zoals hierboven al vaker gezegd word wel een hele dikke plaat! Voor de platen geef ik 'm een 6.

Mixen kan deze man wel heel goed, dus daarvoor een 8.

Samen een 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:52 

Donateur

Lellebel/Answers/Victime/Out With a Bang erg vet. De rest zegt me vrij weinig. Live nog niet echt meegemaakt om er wat over te kunnen zeggen.

5
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:17 

Hardtraxx Addict

Niet vergeten: Dark Ages was ook nog geniaal heh :P (althans, voor mij...)

En live doet hij het zeker wel goed, alleen jammer dat zijn laatste releases minder zijn, hopelijk trapt hij het is af van die kutkicks (als het wel kicks zijn...), ondanks dit alles geef ik hem een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Meer lage cijfers dan ik had verwacht.

Pas 1x gezien op een feest gezien (Loudness apr 2011) en daar had ie op Thera na de beste set van de avond. Goede trackkeuze en sterk mixwerk!
Qua tracks ben ik ook altijd wel tevreden.

Before the Storm, Answers, Out with a Bang, Lellebel. Stuk voor stuk heerlijk plaatjes! Laatste tijd vind ik het helaas wat minder.

Ik ga voor een 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

zijn oudere platen zijn echt heldenplaten!! Out With A Bang vooral :worship:
wat die tegenwoordig maakt laat me koud.. draaien kan die ook erg strak en platen keuze is ook vaak de wat hardere kant.. geef hem een 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

Producties gaan hard achteruit, maar Lellebel EP blijft fantastisch. Een 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 04:19 

Hardtraxxer

Qua stijl vind ik zijn nummers teveel op die van Crypsis lijken. Lellebel en Answers natuurlijk hele dikke platen, maar ook die lijken weer erg veel op de Crypsis platen.
Buiten deze 2 platen, kan Chain Reaction me niet echt boeien en heb `m eigenlijk nog nooit horen draaien.

Omdat ik die 2 platen ontzettend dik vind, een magere 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 10:58 

Donateur

Citaat:
Omdat ik die 2 platen ontzettend dik vind, een magere 6.

Je vind z'n stijl teveel op die van Crypsis lijken, je hebt hem nog nooit live gehoord en je vind maar 2 platen van hem ontzettend dik. Een 6.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 11:17 

Hardtraxx Veteran

Heeft veel vette producties, die hele Lellebel EP is epic en daarnaast nog die paar collabs met Crypsis, Typeface remix, Body moving remix en het Emporium anthem.

Heb hem nu ook 2 keer live gehoord, en zowel op Hardshock als op Ground Zero was het mixwerk erg strak en presteerde hij het om bijna 20 tracks in een uur te douwen zonder foutjes, slordige overgangen en dergelijke :D, alleen wel een grote Minus is More lijst al heb ik daar niet zoveel problemen mee, ik geef hem een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 11:37 

Hardtraxxer

8, omwille van de Lellebel EP, Dark Ages en de Typeface Remix. Laatste tracks doen mij ook niet echt veel.
Maar, paar keer live gezien ondertussen, en deze man kan wel een stukkie mixen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:46 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Voordat hij die graf kicks ging gebruiken wel een paar vette tracks. Laatste sets die ik heb mee gemaakt waren ook niet om van naar huis te schrijven, ik hou het op een 5,5. Aangezien dat niet kan rond ik het af naar beneden omdat ik hem er op achteruit vind gaan.

Dit inderdaad.

Ik ben helemaal klaar met MiM en de tracks die de laatste ~1.5 jaar uit kwamen. Juist hij weet dan keer op keer alleeen maar die tracks te gebruiken in z'n sets >.<

Een 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:51 

Hardtraxx Veteran

Dark Ages (alleen de midintro's)/Lellebel/Answers/Out With A Bang vind ik stuk voor stuk echt geniaal, maar als ik kijk naar Body Movin' Remix/War In Reverse/Mausparade, dan denk ik toch wel wat de FÁCK is dit. Een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:27 

Hardtraxxer

Lellebel EP blijft een van mijn favo's ever. Ondanks die poep kicks in zijn laatste releases vind ik ze nog steeds super vet! Platen als Body Movin rmx, War in Reverse en Helpless met RR.
Die samenwerkingen met Crypsis zijn natuurlijk te bruut, nog steeds.
Heb hem een keer horen draaien in de Time-out samen met Crypsis; snoeiwerk was dat :worship:

8
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen