Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:29 

Bierkoning

Vroeger echt m'n helden, maar na APIADW hebben ze imo niet veel soeps meer uitgebracht. Toch een 8 vanwege die periode daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:30 

Een 8, alleen al productietechnisch :worship:

Alleen de laatste tijd niet echt meer mijn ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:31 

Hardtraxx Veteran

Een 6. De periode waar Pommer het over heeft heb ik nooit meegemaakt, dus ik ken alleen de softe bende van ze. (Afgezien van nummers als colors of the harder styles e.d.)

Door de productiekwaliteit kom ik dan toch op een voldoende uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:35 

Hardtraxx Addict

Ik weet niet eens of ze zich uberhaupt hebben bezig gehouden met hardstyle na hun CD dus enkel oordelend op de periode daarvoor en hun CD zelf kom ik op een 8 uit :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:36 

Hardtraxx Veteran

Een dikke 9, producer technisch al jaar en dag ijzersterk. Ook vroeger mijn grootste helden binnen de scène, tegenwoordig vind ik het prima wat ze doen. Stoor me er niet aan in ieder geval, verder ook toen ze nog draaiden echt hele vette setjes meegemaakt van ze :worship:

En niet te vergeten hun cd: Today is Tomorrow :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:40 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Zijn zeer goede producers, maar zou eigenlijk niet weten wat ze de afgelopen jaren in de hardstyle hebben gedaan (vrij weinig dacht ik, was ook hun bedoeling). Geef ze nu een 6, ze hebben me op een paar tracks na eigenlijk nooit geboeid.

Kan me hier goed in vinden :) Een 6 van mij dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:45 

Hardtraxxer

Een 5! Leuke tracks gehad 'vroegah' maar nu compleet uit de picture
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 12:17 

Hardtraxxer

3 vind hem totaal niks heeft 1 track die mij aanspreekt.
En hoor etc nooit wat van, als iemand mij vraagt hoe het met showtek zit zou ik zeggen met pensioen:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 12:18 

Hardtraxx Veteran

Ze zitten nu in de Hardtrance, misschien dat je daarom niks meer van ze hoort ;) Ze hebben ook Maximal Crazy gemaakt voor Tiësto (Correct me if i'm wrong!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 12:26 

Aan het typen...

Harddance* Vroeger redelijk wat vette tracks gemaakt, ook technisch erg sterke producers. Vind het nieuwe spul lang niet allemaal even lekker, maar wel respect dat ze afstand hebben durven nemen van het genre en daarmee het genre dus niet de verkeerde kant op trekken. Ik geef een 7, omdat ik de nieuwe releases niet meer mee tel als hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:13 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

:worship:

Behoren absoluut tot de alltime-top van de hardstyle! Jammer dat ze inderdaad op een andere tour zijn gegaan, maar vind Breakbeat Junkie bijvoorbeeld ook echt een pareltje.

Dikke 9. Die alliasen van de 2 heren zijn trouwens ook om te kwijlen, Duro, Walt, Southstylerz, Lowriders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:35 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Een dikke 9, producer technisch al jaar en dag ijzersterk. Ook vroeger mijn grootste helden binnen de scène, tegenwoordig vind ik het prima wat ze doen. Stoor me er niet aan in ieder geval, verder ook toen ze nog draaiden echt hele vette setjes meegemaakt van ze :worship:

dit dus, snap ook niet dat iemand een 3 hiervoor heeft kunnen geven, zal wel een kwade wezen die boos is dat ze geen hardstyle meer maken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:38 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Jurheinen schreef:

:worship:

Behoren absoluut tot de alltime-top van de hardstyle! Jammer dat ze inderdaad op een andere tour zijn gegaan, maar vind Breakbeat Junkie bijvoorbeeld ook echt een pareltje.

Dikke 9. Die alliasen van de 2 heren zijn trouwens ook om te kwijlen, Duro, Walt, Southstylerz, Lowriders.

Eens, absolute helden waren het :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:01 

Kraak... Piep...

patrickjeb schreef:
Ze zitten nu in de Hardtrance, misschien dat je daarom niks meer van ze hoort ;) Ze hebben ook Maximal Crazy gemaakt voor Tiësto (Correct me if i'm wrong!)

Staat er niet bij op discogs maar maximal crazy is een geniaal nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:18 

Hardtraxx Veteran

Klopt, is gewoon achter de schermen gebeurd :) Laatst had Showtek er nog een tweet over geplaatst, kan hem nu alleen niet meer vinden... Hier staat wel dit:

Citaat:
Did you know
- Showtek co produced Tiësto's "Maximal Crazy"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:24 

Hardtraxx Elite

Overigens produceert Showtek helemaal geen hardstyle / harddance meer. Hun nieuwe tracks zijn allemaal housegericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:44 

Hardtraxx Addict

Een 8, vond 't vroeger altijd heel erg dik. Jammer dat ze uit de hardstyle zijn. Echt heel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:16 

Hardtraxx Addict

oudere platen zijn nog steeds goed. één van die laatste tracks van hen op het qlimaxalbum 2 jaar terug vond ik nog erg vet, daarna heb ik niets meer van ze vernomen. = 7.5 = 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:37 

Hardtraxx Veteran

Het oude werk niet echt meegemaakt als 'nieuw' maar luister toch wel een aantal van de nummers graag.
Ik vind wel dat ze geen dingen als memories onder hs moeten uitbrengen.
voor mij een 7.5 maar omdat het niet kan een 7 omdat een 8 met te ver gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:16 

Hardtraxx Veteran

Dikke 9! Zijn en blijven helden! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:25 

Hardtraxx Crew

Een 9 :) Vroeger was ik een enorme fan van! De weg die ze nu ingeslagen zijn, vind ik ook echt heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Even mezelf Quoten, want ik ben natuurlijk 1 van de beste feesten ooit vergeten!

X-Qlusive Showtek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:21 

Hardtraxxer

Dikke vette 9 :D
Partylover, Colours of the harder styles, daar begon het allemaal mee voor mij :loving:
Verder nog heel veel dikke platen op hun naam staan: Black, APIADW, WLFTM, Skitzo, Seid ihr bereid 2007, Save the day again, 2 late, We speak music en nog wel een hoop :)
Music on my mind vond ik ook helemaal geweldig vorige zomer (nu nog :P ), nog steeds chickenskin als ik die luister, bijna perfecte plaat :thumbsup: (op kicks na)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

Leuke producties en Colours of the Harder Styles heeft mij destijds echt gek gemaakt!
Deze ook helemaal kapot gedraaid.

Een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

dikke 9 want dankzij hun ben ik hs gaan luisteren :thumbup:
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen