Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan

1
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
4
0
No votes
5
0
No votes
6
1
1%
7
10
11%
8
27
28%
9
35
37%
10
22
23%

Total votes: 95

Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Een dikke 8!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik geef eigelijk nooit een 10, maar hier maak ik een uitzondering voor. B-Front staat al een flinke tijd mijlenver bovenaan voor mij. Z'n sets (vooral solo) zijn altijd geweldig, serieus elke productie van hem vind ik super en het is een geweldige gozer!

Bob :loving: :worship:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
wootum wrote:Ik geef eigelijk nooit een 10, maar hier maak ik een uitzondering voor. B-Front staat al een flinke tijd mijlenver bovenaan voor mij. Z'n sets (vooral solo) zijn altijd geweldig, serieus elke productie van hem vind ik super en het is een geweldige gozer!

+1 hier! Kan me echt maar 1 track bedenken die qua produce niveau onder zijn kunnen ligt en dat is 1001 nights! Verder alleen maar super super superdikke platen! Ook als persoon zelf is Bob een dijk van een vent! :thumbsup:
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Aangezien redenering verplicht is; geniet altijd voluit van z'n sets en tracks. Voor mij persoonlijk misschien wel de beste DJ op dit moment :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Bob komt dik aan de leiding. 8.7 atm :D
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Toch blijft het schande dat Zany onder Wildstylez staat. Die vent horen mijlenver boven de rest uit te steken. :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Welke pino heeft er een 5 gegeven :P?
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
10 Mijn favoriete dj op dit moment ! :worship:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
wootum wrote:Ik geef eigelijk nooit een 10, maar hier maak ik een uitzondering voor. B-Front staat al een flinke tijd mijlenver bovenaan voor mij. Z'n sets (vooral solo) zijn altijd geweldig, serieus elke productie van hem vind ik super en het is een geweldige gozer!

+1
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Oxbow wrote:Toch blijft het schande dat Zany onder Wildstylez staat. Die vent horen mijlenver boven de rest uit te steken. :P
Haha idd. Komt misschien omdat Wildstylez wat toegankelijker is voor iedereen.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Een 9, ik kan al zijn tracks goed waarderen, zijn sets zijn vaak ook goed te doen.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 15 days ago
2010 was beter dan 2011 dus daarom geef ik b-front een 9 maar hij mag me wel weer eens wat meer gaan bevallen :P
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Een 10,
Rede?
Thrillogy en de Zany&DV8 Remix van Distorted :worship:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Een 9. Zou een 10 zijn als z'n sets de laatste tijd net zo sterk waren als vroeger. Een van de weinige die mij nog boeit in de hardstyle.
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Een 8. :)
Kan zijn platen zeker waarderen, maar zitten ook wat tracks tussen waar ik niet weg van ben.
Nog nooit setje van hem meegemaakt, misschien maandag ^^
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Een 9, productief echt 1 van de besten. :worship: Meer is er niet nodig om deze 9 te verklaren.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
9, hij had 10 gekregen als die wat langer meedraaide.. Producties heel gevarieerd (mede dankzij collabs) en gewoon altijd dikke beuqsetjes
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Als DJ fantastisch. Altijd gevarieerde sets en sterk mixwerk.
Als Producer fantastisch! De iets mindere platen zijn op 1 hand te tellen, de rest is eigenlijk altijd zwaar dik, of het nou collabs of solo platen zijn. Tracks zijn meestal vrij verschillend qua sounds, maar had tijdens zijn 30min live optreden op loudness april 2011 toch het gevoel dat het wat eentonig werd op de 1 of andere manier.

Ik geef niemand een 10, aangezien ik vind dat er altijd verbetering mogelijk is. Een 9 dus :)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Stinkjanus wrote:9, hij had 10 gekregen als die wat langer meedraaide.. Producties heel gevarieerd (mede dankzij collabs) en gewoon altijd dikke beuqsetjes
Sorry, maar wtf is dat voor argument? :P
D
Rawbin wrote:
Stinkjanus wrote:9, hij had 10 gekregen als die wat langer meedraaide.. Producties heel gevarieerd (mede dankzij collabs) en gewoon altijd dikke beuqsetjes
eensch :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Rawbin wrote:
Als hij bewijst langer op dit niveau te kunnen blijven, dan verdient hij dit.

Als DJ Piet, net nieuw in de scene, een fenomenale set neerzet op Loudness in de talent area, één geniaal mainsteam nummer maakt en één geniale raw-plaat heeft uitgebracht, geef je hem toch ook nog geen 10, ondanks dat er nog niks slechts aan hem ontdekt is?
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Een 8, heeft een geniale tijd gehad. Maar vind 'm de laatste tijd iets minder aan het worden.

Tracks worden meer het zelfde en setjes gaan hard achter uit... Waar die vroeger nog met veelzijdige setjes kwam, zowel qua tijd als qua labels e.d., draait ie nu vrijwel alleen nog maar (nieuw) fusion spul.
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Chukkels wrote:
Rawbin wrote:

Als DJ Piet, net nieuw in de scene, een fenomenale set neerzet op Loudness in de talent area, één geniaal mainsteam nummer maakt en één geniale raw-plaat heeft uitgebracht, geef je hem toch ook nog geen 10, ondanks dat er nog niks slechts aan hem ontdekt is?
+1
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Chukkels wrote:
Rawbin wrote:

Juist, maar B-Front is al sinds 2008 vrij populair en goed bezig.
Hardtraxxer
275 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Heb hem gewoon een 10 gegeven! Vind zijn producties echt goed en als hij ergens staat op te treden barst de energie gewoon los!