Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:30 

Hardtraxx Addict

Een dikke 8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:53 

Hardtraxx Crew

Ik geef eigelijk nooit een 10, maar hier maak ik een uitzondering voor. B-Front staat al een flinke tijd mijlenver bovenaan voor mij. Z'n sets (vooral solo) zijn altijd geweldig, serieus elke productie van hem vind ik super en het is een geweldige gozer!

Bob :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ik geef eigelijk nooit een 10, maar hier maak ik een uitzondering voor. B-Front staat al een flinke tijd mijlenver bovenaan voor mij. Z'n sets (vooral solo) zijn altijd geweldig, serieus elke productie van hem vind ik super en het is een geweldige gozer!

+1 hier! Kan me echt maar 1 track bedenken die qua produce niveau onder zijn kunnen ligt en dat is 1001 nights! Verder alleen maar super super superdikke platen! Ook als persoon zelf is Bob een dijk van een vent! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:11 

Hardtraxxer

Aangezien redenering verplicht is; geniet altijd voluit van z'n sets en tracks. Voor mij persoonlijk misschien wel de beste DJ op dit moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Bob komt dik aan de leiding. 8.7 atm :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:52 

Hardtraxx Veteran

Toch blijft het schande dat Zany onder Wildstylez staat. Die vent horen mijlenver boven de rest uit te steken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:53 

Hardtraxx Veteran

Welke pino heeft er een 5 gegeven :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:18 

Hardtraxxer

10 Mijn favoriete dj op dit moment ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:20 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:06 

Bierkoning

Oxbow schreef:
Toch blijft het schande dat Zany onder Wildstylez staat. Die vent horen mijlenver boven de rest uit te steken. :P

Haha idd. Komt misschien omdat Wildstylez wat toegankelijker is voor iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:07 

Hardtraxx Veteran

Een 9, ik kan al zijn tracks goed waarderen, zijn sets zijn vaak ook goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:38 

Hardtraxxer

2010 was beter dan 2011 dus daarom geef ik b-front een 9 maar hij mag me wel weer eens wat meer gaan bevallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

Een 10,
Rede?
Thrillogy en de Zany&DV8 Remix van Distorted :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

Een 9. Zou een 10 zijn als z'n sets de laatste tijd net zo sterk waren als vroeger. Een van de weinige die mij nog boeit in de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 23:56 

Hardtraxx Addict

Een 8. :)
Kan zijn platen zeker waarderen, maar zitten ook wat tracks tussen waar ik niet weg van ben.
Nog nooit setje van hem meegemaakt, misschien maandag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 23:59 

Hardtraxx Veteran

Een 9, productief echt 1 van de besten. :worship: Meer is er niet nodig om deze 9 te verklaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 00:26 

Hardtraxxer

9, hij had 10 gekregen als die wat langer meedraaide.. Producties heel gevarieerd (mede dankzij collabs) en gewoon altijd dikke beuqsetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 00:38 

Hardtraxx Veteran

Als DJ fantastisch. Altijd gevarieerde sets en sterk mixwerk.
Als Producer fantastisch! De iets mindere platen zijn op 1 hand te tellen, de rest is eigenlijk altijd zwaar dik, of het nou collabs of solo platen zijn. Tracks zijn meestal vrij verschillend qua sounds, maar had tijdens zijn 30min live optreden op loudness april 2011 toch het gevoel dat het wat eentonig werd op de 1 of andere manier.

Ik geef niemand een 10, aangezien ik vind dat er altijd verbetering mogelijk is. Een 9 dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 00:38 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
9, hij had 10 gekregen als die wat langer meedraaide.. Producties heel gevarieerd (mede dankzij collabs) en gewoon altijd dikke beuqsetjes

Sorry, maar wtf is dat voor argument? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 00:39 

Rawbin schreef:
Stinkjanus schreef:

eensch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 01:17 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Stinkjanus schreef:

Als hij bewijst langer op dit niveau te kunnen blijven, dan verdient hij dit.

Als DJ Piet, net nieuw in de scene, een fenomenale set neerzet op Loudness in de talent area, één geniaal mainsteam nummer maakt en één geniale raw-plaat heeft uitgebracht, geef je hem toch ook nog geen 10, ondanks dat er nog niks slechts aan hem ontdekt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 01:18 

Hardtraxx Veteran

Een 8, heeft een geniale tijd gehad. Maar vind 'm de laatste tijd iets minder aan het worden.

Tracks worden meer het zelfde en setjes gaan hard achter uit... Waar die vroeger nog met veelzijdige setjes kwam, zowel qua tijd als qua labels e.d., draait ie nu vrijwel alleen nog maar (nieuw) fusion spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 01:19 

Artiest

Chukkels schreef:
Rawbin schreef:
Stinkjanus schreef:

Als DJ Piet, net nieuw in de scene, een fenomenale set neerzet op Loudness in de talent area, één geniaal mainsteam nummer maakt en één geniale raw-plaat heeft uitgebracht, geef je hem toch ook nog geen 10, ondanks dat er nog niks slechts aan hem ontdekt is?

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 01:45 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Rawbin schreef:
Stinkjanus schreef:

Juist, maar B-Front is al sinds 2008 vrij populair en goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 10:12 

Hardtraxxer

Heb hem gewoon een 10 gegeven! Vind zijn producties echt goed en als hij ergens staat op te treden barst de energie gewoon los!
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen