Een dikke 8!
Bob
+1 hier! Kan me echt maar 1 track bedenken die qua produce niveau onder zijn kunnen ligt en dat is 1001 nights! Verder alleen maar super super superdikke platen! Ook als persoon zelf is Bob een dijk van een vent!wrote:Ik geef eigelijk nooit een 10, maar hier maak ik een uitzondering voor. B-Front staat al een flinke tijd mijlenver bovenaan voor mij. Z'n sets (vooral solo) zijn altijd geweldig, serieus elke productie van hem vind ik super en het is een geweldige gozer!
Bob![]()
+1wrote:Ik geef eigelijk nooit een 10, maar hier maak ik een uitzondering voor. B-Front staat al een flinke tijd mijlenver bovenaan voor mij. Z'n sets (vooral solo) zijn altijd geweldig, serieus elke productie van hem vind ik super en het is een geweldige gozer!
Bob![]()
Haha idd. Komt misschien omdat Wildstylez wat toegankelijker is voor iedereen.wrote:Toch blijft het schande dat Zany onder Wildstylez staat. Die vent horen mijlenver boven de rest uit te steken.
Sorry, maar wtf is dat voor argument?wrote:9, hij had 10 gekregen als die wat langer meedraaide.. Producties heel gevarieerd (mede dankzij collabs) en gewoon altijd dikke beuqsetjes
eenschwrote:Sorry, maar wtf is dat voor argument?wrote:9, hij had 10 gekregen als die wat langer meedraaide.. Producties heel gevarieerd (mede dankzij collabs) en gewoon altijd dikke beuqsetjes
Als hij bewijst langer op dit niveau te kunnen blijven, dan verdient hij dit.wrote:Sorry, maar wtf is dat voor argument?wrote:9, hij had 10 gekregen als die wat langer meedraaide.. Producties heel gevarieerd (mede dankzij collabs) en gewoon altijd dikke beuqsetjes
+1wrote:Als hij bewijst langer op dit niveau te kunnen blijven, dan verdient hij dit.wrote:Sorry, maar wtf is dat voor argument?wrote:9, hij had 10 gekregen als die wat langer meedraaide.. Producties heel gevarieerd (mede dankzij collabs) en gewoon altijd dikke beuqsetjes
Als DJ Piet, net nieuw in de scene, een fenomenale set neerzet op Loudness in de talent area, één geniaal mainsteam nummer maakt en één geniale raw-plaat heeft uitgebracht, geef je hem toch ook nog geen 10, ondanks dat er nog niks slechts aan hem ontdekt is?
Juist, maar B-Front is al sinds 2008 vrij populair en goed bezig.wrote:Als hij bewijst langer op dit niveau te kunnen blijven, dan verdient hij dit.wrote:Sorry, maar wtf is dat voor argument?wrote:9, hij had 10 gekregen als die wat langer meedraaide.. Producties heel gevarieerd (mede dankzij collabs) en gewoon altijd dikke beuqsetjes
Als DJ Piet, net nieuw in de scene, een fenomenale set neerzet op Loudness in de talent area, één geniaal mainsteam nummer maakt en één geniale raw-plaat heeft uitgebracht, geef je hem toch ook nog geen 10, ondanks dat er nog niks slechts aan hem ontdekt is?