Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan

1
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
4
0
No votes
5
0
No votes
6
1
1%
7
10
11%
8
27
28%
9
35
37%
10
22
23%

Total votes: 95

Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nando wrote:Van mij krijgt Bob ook een 10. Kan me geen 1 track bedenken die ik niet vet vind, veel van zijn platen staan ook heel hoog in mijn favo's aller tijden. Geweldige producer. :) Setjes zijn ook altijd dik en varierend van redelijk hard tot keihard.
Totaal mee eens, krijgt van mij ook een 10 :)
1 van de weinige die me altijd kan boeien, als DJ en als producer
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
8

Ik sluit me aan bij de mening van lyst
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Enige in de scene die boven hem staat is Zany voor mij en die kreeg een 10, maar helaas kan ik geen 9.5 geven dus dan afgerond ook maar een 10. :P
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Als DJ een 9. Mixwerk werkelijk extreem strak, kiest altijd verrassende platen en past zijn sets aan op het tijdstip en de locatie waarop hij draait. Opbouw ook altijd aanwezig.

Als producer een 7. Veel platen hebben wel iets maar missen ook wat. Vooral zijn solo tracks zijn het vaak net-niet. Collabs eigenlijk altijd vet. Chemical/Scary Noises/Charger met Slim Shore, collabs met Frontliner en Digital Punk ook (bijna) altijd vet. Night Colours Black ook. Virus en Distorted Remix zijn van de recente solo tracks wel echt hele dikke klappers, hopelijk houdt hij dit niveau vast.

Maakt samen een 8.
Last edited by Gangsterdwerg on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Oxbow wrote:Enige in de scene die boven hem staat is Zany voor mij en die kreeg een 10, maar helaas kan ik geen 9.5 geven dus dan afgerond ook maar een 10. :P
Haha bij mij precies het zelfde, alle tracks van Bob trekken mij op een of andere manier.
Vette Synths en Sounds in een jasje gestopt met veel gevoel.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Een 9. Fantastische producties, bijna geen enkele matige er meer tussen tegenwoordig. En draaien kan die ook zeker, de afsluiting op Q-Base was gewoon geweldig
J
Gangsterdwerg wrote:Als DJ een 9. Mixwerk werkelijk extreem strak, kiest altijd verrassende platen en past zijn sets aan op het tijdstip en de locatie waarop hij draait. Opbouw ook altijd aanwezig.

Als producer een 7. Veel platen hebben wel iets maar missen ook wat. Vooral zijn solo tracks zijn het vaak net-niet. Collabs eigenlijk altijd vet. Chemical/Scary Noises/Charger met Slim Shore, collabs met Frontliner en Digital Punk ook (bijna) altijd vet. Night Colours Black ook. Virus en Distorted Remix zijn van de recente solo tracks wel echt hele dikke klappers, hopelijk houdt hij dit niveau vast.

Maakt samen een 8.
Dit dus.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Lyst wrote:Een 8, veel kwaliteitsplaten, maar wis wel een beetje de variatie. De kicks passen weliswaar goed onder de track, maar zijn ook niet echt krachtig.
Dezelfde commentaar maar ik geef er een 7 voor. Ben niet zo een gigantische fan van hem
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Nando wrote:Van mij krijgt Bob ook een 10. Kan me geen 1 track bedenken die ik niet vet vind, veel van zijn platen staan ook heel hoog in mijn favo's aller tijden. Geweldige producer. :) Setjes zijn ook altijd dik en varierend van redelijk hard tot keihard.
had het niet beter kunnen zeggen.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Een 9, qua sets altijd sterk en qua producties op een paar tracks na allemaal pareltjes voor mij :) ! Topper! Owja, zet deze man niet op een mainstage, hij verdient 't wel, maar inhouden kan Bob niet :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Met B-Front sta je tegenwoordig garant voor een breed spectrum aan de harde kant van de Hardstyle. Ik vind zijn DJ sets heerlijk om mee te maken, MITS het een solo set is. Met iemand anders of LIVE vind ik hem een heel stuk minder omdat hij dan veel minder de variatie brengt die ik juist zo speciaal vind.
Mixtechnisch is overigens helemaal niets op hem aan te merken. Een van de beste in de scene wat dat betreft!

Producties vind ik over het algemeen heel sterk, een paar platen die ik minder vind en een aantal platen die ik echt heel sterk vind.

Overall vind ik een 8 wel op zijn plaats.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
G1LL wrote:Een 9, qua sets altijd sterk en qua producties op een paar tracks na allemaal pareltjes voor mij :) ! Topper!
Dit! :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Grozny wrote:
G1LL wrote:Een 9, qua sets altijd sterk en qua producties op een paar tracks na allemaal pareltjes voor mij :) ! Topper!
Dit! :)
+2
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
B-Front, op zijn best als hij op een kleiner festival/feest staat. Veel producties vind ik goed, blijft niet vasthouden aan 1 synth of kick :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Een 10.

Heeft alleen maar tracks geproduceerd die ik gruwelijk vind, z'n sets (vooral op kleinere feesten/area's) zijn gruwelijk, maakt altijd tijd voor een praatje, draait ook erg gevarieerd, gewoon top!

Hulde voor hem :worship:
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 16 hours ago
tch een 6je, vind zen sounds nu wel irritant worden, word beetje hetzelfde. :) sets daarin tegen zijnaltijd wel knallen
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Z'n solo sets zijn zoals Khadber al aangeeft vaak geweldig, ik zie hem dan ook niet graag samen met iemand draaien of in een live-act. Voor die sets geef ik hem een 9. Producties geef ik een 8, ik vind z'n collabs eigenlijk veel vetter dan z'n solo tracks, daarvan vind ik de meeste ook wel lekker maar het zijn net geen toppers. Voor producties dus een 8. 8+9=17 17:2 = 8,5.

Rond hem af naar boven, een 9 dus.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Pommer wrote:8+9=17 17:2 = 8,5..
Vet! Je kan rekenen! :cool:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Chukkels wrote:
Pommer wrote:8+9=17 17:2 = 8,5..
Vet! Je kan rekenen! :cool:
En zonder de GR te gebruiken :cool:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Eindelijk kan ik die 10 geven.. ook als persoon erg vriendelijk... toffe gast!! :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
10+++++
goeie sets
goeie track
D
8,5
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Een 10. Wat een held is die man zeg. Livesets zijn vet, producties nog vetter. Kan er geen een opnoemen die ik niet vet vind. Over 2 weken hem wederom live meemaken, nu al zin in! :yay:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Een van de beste producers die er zijn en zijn sets zijn ook altijd vet. 9 :)
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
9, de laatste tijd alleen maar dikke producties. eerdere producties waren toch wat minder maar nu :worship: