Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:06 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Van mij krijgt Bob ook een 10. Kan me geen 1 track bedenken die ik niet vet vind, veel van zijn platen staan ook heel hoog in mijn favo's aller tijden. Geweldige producer. :) Setjes zijn ook altijd dik en varierend van redelijk hard tot keihard.

Totaal mee eens, krijgt van mij ook een 10 :)
1 van de weinige die me altijd kan boeien, als DJ en als producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:10 

Kraak... Piep...

8

Ik sluit me aan bij de mening van lyst
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:15 

Hardtraxx Veteran

Enige in de scene die boven hem staat is Zany voor mij en die kreeg een 10, maar helaas kan ik geen 9.5 geven dus dan afgerond ook maar een 10. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:18 

Hardtraxx Veteran

Als DJ een 9. Mixwerk werkelijk extreem strak, kiest altijd verrassende platen en past zijn sets aan op het tijdstip en de locatie waarop hij draait. Opbouw ook altijd aanwezig.

Als producer een 7. Veel platen hebben wel iets maar missen ook wat. Vooral zijn solo tracks zijn het vaak net-niet. Collabs eigenlijk altijd vet. Chemical/Scary Noises/Charger met Slim Shore, collabs met Frontliner en Digital Punk ook (bijna) altijd vet. Night Colours Black ook. Virus en Distorted Remix zijn van de recente solo tracks wel echt hele dikke klappers, hopelijk houdt hij dit niveau vast.

Maakt samen een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:18 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
Enige in de scene die boven hem staat is Zany voor mij en die kreeg een 10, maar helaas kan ik geen 9.5 geven dus dan afgerond ook maar een 10. :P

Haha bij mij precies het zelfde, alle tracks van Bob trekken mij op een of andere manier.
Vette Synths en Sounds in een jasje gestopt met veel gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:28 

Hardtraxx Veteran

Een 9. Fantastische producties, bijna geen enkele matige er meer tussen tegenwoordig. En draaien kan die ook zeker, de afsluiting op Q-Base was gewoon geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:59 

Gangsterdwerg schreef:
Als DJ een 9. Mixwerk werkelijk extreem strak, kiest altijd verrassende platen en past zijn sets aan op het tijdstip en de locatie waarop hij draait. Opbouw ook altijd aanwezig.

Als producer een 7. Veel platen hebben wel iets maar missen ook wat. Vooral zijn solo tracks zijn het vaak net-niet. Collabs eigenlijk altijd vet. Chemical/Scary Noises/Charger met Slim Shore, collabs met Frontliner en Digital Punk ook (bijna) altijd vet. Night Colours Black ook. Virus en Distorted Remix zijn van de recente solo tracks wel echt hele dikke klappers, hopelijk houdt hij dit niveau vast.

Maakt samen een 8.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 13:07 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Een 8, veel kwaliteitsplaten, maar wis wel een beetje de variatie. De kicks passen weliswaar goed onder de track, maar zijn ook niet echt krachtig.

Dezelfde commentaar maar ik geef er een 7 voor. Ben niet zo een gigantische fan van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 13:13 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Van mij krijgt Bob ook een 10. Kan me geen 1 track bedenken die ik niet vet vind, veel van zijn platen staan ook heel hoog in mijn favo's aller tijden. Geweldige producer. :) Setjes zijn ook altijd dik en varierend van redelijk hard tot keihard.

had het niet beter kunnen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 13:25 

Hardtraxx Veteran

Een 9, qua sets altijd sterk en qua producties op een paar tracks na allemaal pareltjes voor mij :) ! Topper! Owja, zet deze man niet op een mainstage, hij verdient 't wel, maar inhouden kan Bob niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 13:35 

Hardtraxx Veteran

Met B-Front sta je tegenwoordig garant voor een breed spectrum aan de harde kant van de Hardstyle. Ik vind zijn DJ sets heerlijk om mee te maken, MITS het een solo set is. Met iemand anders of LIVE vind ik hem een heel stuk minder omdat hij dan veel minder de variatie brengt die ik juist zo speciaal vind.
Mixtechnisch is overigens helemaal niets op hem aan te merken. Een van de beste in de scene wat dat betreft!

Producties vind ik over het algemeen heel sterk, een paar platen die ik minder vind en een aantal platen die ik echt heel sterk vind.

Overall vind ik een 8 wel op zijn plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 13:40 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Een 9, qua sets altijd sterk en qua producties op een paar tracks na allemaal pareltjes voor mij :) ! Topper!

Dit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
G1LL schreef:
Een 9, qua sets altijd sterk en qua producties op een paar tracks na allemaal pareltjes voor mij :) ! Topper!

Dit! :)

+2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 15:05 

Hardtraxx Veteran

B-Front, op zijn best als hij op een kleiner festival/feest staat. Veel producties vind ik goed, blijft niet vasthouden aan 1 synth of kick :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 15:07 

Hardtraxx Veteran

Een 10.

Heeft alleen maar tracks geproduceerd die ik gruwelijk vind, z'n sets (vooral op kleinere feesten/area's) zijn gruwelijk, maakt altijd tijd voor een praatje, draait ook erg gevarieerd, gewoon top!

Hulde voor hem :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 15:40 

Hardtraxx Veteran

tch een 6je, vind zen sounds nu wel irritant worden, word beetje hetzelfde. :) sets daarin tegen zijnaltijd wel knallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 15:45 

Bierkoning

Z'n solo sets zijn zoals Khadber al aangeeft vaak geweldig, ik zie hem dan ook niet graag samen met iemand draaien of in een live-act. Voor die sets geef ik hem een 9. Producties geef ik een 8, ik vind z'n collabs eigenlijk veel vetter dan z'n solo tracks, daarvan vind ik de meeste ook wel lekker maar het zijn net geen toppers. Voor producties dus een 8. 8+9=17 17:2 = 8,5.

Rond hem af naar boven, een 9 dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:01 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
8+9=17 17:2 = 8,5..

Vet! Je kan rekenen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:16 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
8+9=17 17:2 = 8,5..

Vet! Je kan rekenen! :cool:

En zonder de GR te gebruiken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:17 

Hardtraxx Elite

Eindelijk kan ik die 10 geven.. ook als persoon erg vriendelijk... toffe gast!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:34 

Hardtraxx Addict

10+++++
goeie sets
goeie track
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:36 

8,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:48 

Hardtraxx Veteran

Een 10. Wat een held is die man zeg. Livesets zijn vet, producties nog vetter. Kan er geen een opnoemen die ik niet vet vind. Over 2 weken hem wederom live meemaken, nu al zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

Een van de beste producers die er zijn en zijn sets zijn ook altijd vet. 9 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

9, de laatste tijd alleen maar dikke producties. eerdere producties waren toch wat minder maar nu :worship:
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen