Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 14:16 

Hardtraxxer

Vette tracks, maar zijn sets kunnen me niet echt boeien. weet niet waarom. 7
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 15:46 

Hardtraxx Addict

Een dikke 10! Een echte aanwinst voor Hardstyle, er zijn maar weinig mensen die het talent beschikken om iedere keer weer een meesterwerk te maken. Ik ben tot nu toe nog geen een keer teleurgesteld.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 16:12 

Hardtraxx Elite

Een Dikke 9. Een stapel met heerlijke tracks en geniale sets. Een 10 is alleen iets teveel van het goeie.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 16:53 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Rawbin schreef:
Sorry, maar wtf is dat voor argument? :P

Als hij bewijst langer op dit niveau te kunnen blijven, dan verdient hij dit.

Als DJ Piet, net nieuw in de scene, een fenomenale set neerzet op Loudness in de talent area, één geniaal mainsteam nummer maakt en één geniale raw-plaat heeft uitgebracht, geef je hem toch ook nog geen 10, ondanks dat er nog niks slechts aan hem ontdekt is?

Inderdaad. Messi is op het moment ook de beste voetballer van de wereld (volgens de meerderheid), hij draait nog maar 3 a 4 jaar geweldig... Valt hij dan meteen onder het rijtje Maradonna, Pele en Cruijf? Niveau hoog houden op lange termijn daar gaat het om.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 17:10 

Donateur

9, vaak hele vette tracks maar het wordt inderdaad wel een beetje veel van hetzelfde. Volg hem gelukkig nog niet heel erg lang dus kan er op dit moment nog erg van genieten. Mede door Inner Crea voor mij echt een goed jaar gehad.

Setjes zijn wel erg wisselvallig, vond LIVE op Loudness tegenvallen net als z'n preformance op de main tijdens Decibel.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
9, vaak hele vette tracks maar het wordt inderdaad wel een beetje veel van hetzelfde. Volg hem gelukkig nog niet heel erg lang dus kan er op dit moment nog erg van genieten. Mede door Inner Crea voor mij echt een goed jaar gehad.

Setjes zijn wel erg wisselvallig, vond LIVE op Loudness tegenvallen net als z'n preformance op de main tijdens Decibel.

Mainstage, daar zeg je het al. Zet Zany mainstage en beoordeel hem daarop en hij komt ook niet hoger uit dan een 4.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
TiMOTHYb schreef:

Mainstage, daar zeg je het al. Zet Zany mainstage en beoordeel hem daarop en hij komt ook niet hoger uit dan een 4.

Het eerste deel van de set van Zany ja, 2e is meestal wel een 8 waard :P
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:28 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Grappig, ik vond hem op Decibel als vanouds. Rustiger openen en mensen meenemen in een hele opbouwende set die gewoon goed hard is afgesloten. Eigenlijk precies wat ik van B-Front verwacht. Hij was inderdaad wel iets melodieuzer dan normaal, maar ik vind juist je aan kunnen passen aan een publiek een pluspunt. Niet veel artiesten doen dat nog tegenwoordig.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
TiMOTHYb schreef:

Grappig, ik vond hem op Decibel als vanouds. Rustiger openen en mensen meenemen in een hele opbouwende set die gewoon goed hard is afgesloten. Eigenlijk precies wat ik van B-Front verwacht. Hij was inderdaad wel iets melodieuzer dan normaal, maar ik vind juist je aan kunnen passen aan een publiek een pluspunt. Niet veel artiesten doen dat nog tegenwoordig.

Dat was idd een best setje, alleen vond het einde erg raar. Eindigde met Noisemaker remix :P. Maar bijna alle beukerts werden wel gedraaid :)!

Alleen de Defqon set viel zwaar tegen, doordat hij 3/4 echte KAAS nummers draaide :P. Verder wel vet dat hij Back Again en een Southstylers nummer draaide :).
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

Eerst vond ik hem erg tof, maar nu wat minder. Hij maakt nog steeds sterke platen, maar die platen luister ik ook niet vaker dan 3 of 4 keer waar ik bij andere platen veel vaker luister.

Daarom een prima 7 :)
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Ja, B-Front. Sinds ik hardstyle luister is er geen betere producer dan hij gepasseerd. Heeft een paar platen gemaakt waar ik nog elke kippenvel van krijg tijdens het luisteren, waaronder inner creativity en everything starts(en nog veel meer).

Ik gun het op dit moment geen artiest meer dan hij om de beste score te krijgen. Daarom een 10 :)
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 14:26 

Hardtraxxer

een 9! sowieso de beste producer die ik ken.. Hij heeft me nog nooit teleurgesteld! echt al zijn platen vind ik gewoon goed, helemaal zijn solo releases! :drool:
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:29 

Hardtraxxer

Een 8, af en toe hele dikke nummers en de rest ook prima. B-Front Live vind ik niks aan maar de gewone setjes kan ik zeer waarderen.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 19:01 

Hardtraxx Addict

Een vette 9, bijna al zijn releases zijn erg mooi, sets die ik al gehoord heb zijn ook geniaal geweest en vooral dankzij Thrillogy 2011 verdient deze man een hoog cijfer :D
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:13 

Artiest

Hoog cijfer ok, maar als deze man boven Zany komt neem ik niemand meer serieus hier haha >.<
Dat zany nu al niet bovenaan staat mag je toch al schandelijk noemen eigenlijk.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:56 

Hardtraxxer

Een dikke 10, waarom? Deze gast geeft zoveel liefde passie en gevoel in zn muziek dat ik bij de meeste tracks gewoon dik kippenvel krijg keer op keer.
Zo kan ik bvb magic die door iedereen grijsgedraait is nog wel 8000 keer horen ik blijf er op los gaan.
En omdat die zoveel inspiratie ook heeft. kan menig producer van deze tijd wat van leren vind ik!
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:58 

Bierkoning

Dark Pact schreef:
Hoog cijfer ok, maar als deze man boven Zany komt neem ik niemand meer serieus hier haha >.<

Eens, maar volgens mij waren er ook een paar kinders die hele lage cijfers gaven. Dat is nu niet het geval.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

Een dikke 8 voor mij eigenlijk een 8,5 maar dat kan niet.
Hij is erg sterk qua producties maar niet alle producties zijn evensterk.
Zany, The Machine bijvoorbeeld vind ik veel beter.
vooral fusion of sound :loving:
Deze artists zijn lager ge-rate terwijl zij meer meesterwerken afleveren.
Verder is een 8 zeker niet slecht :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 00:26 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Dark Pact schreef:

Eens, maar volgens mij waren er ook een paar kinders die hele lage cijfers gaven. Dat is nu niet het geval.

Smaken verschillen gewoon ;) Ik vind de stijl van zany niet zoveel aan op een paar klappers na. Heb hem ook maar een 6 of 7 gegeven. Technisch een geweldige producer en dj, maar gewoon ni echt men ding
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 00:40 

Hardtraxxer

Niet meer zo speciaal als zijn eerste releaes (logisch misschien) maar nog steeds een dikke 9. En dan met name vanwege zijn keuze qua tracklist.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 19:17 

Hardtraxx Veteran

Sinds dat bij Fusion zit, zijn zn slechte platen op een hand te tellen idd.
Daarvoor vond ik er niet zo veel aan. Een 8 dus.
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:50 

Kraak... Piep...

B-Front een 8,6

Nu G4H
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:52 

Hardtraxx Veteran

Krijgen van mij een 7, vond ze bij het begin veelbelovend, de 1e keer is het allemaal een beetje langs me heen gegaan en de 2e keer vond ik de helft van de tracks al een heel stuk minder. Heb toen de hele set gezien voor alleen Sorrow en De Weg Kwijt :D
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:54 

Kraak... Piep...

9
Op hun eerste nummer na vind ik alles vet :)
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 12:00 

Hardtraxx Addict

7, tracks zijn goed, hebben een eigen stijltje, maar live is er niet echt veel aan. Variatie is ver te zoeken bij hun optredens. Van te voren kun je tracklist al bedenken jammer genoeg.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen