Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Bericht Geplaatst op 09 feb 2012 23:28 

Hardtraxx Veteran

Een 7.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2012 23:35 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Een 7.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 00:03 

Hardtraxx Veteran

Een 6. heeft aantal leuke platen maar zijn er te ;) weinig om hem een hoger cijfer te geven
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 00:25 

Hardtraxxer

Een 6

Vond Recalled To Life wel erg toffe en zweverige plaat van hem
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 00:27 

7
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 00:32 

Hardtraxx Crew

De oude Dutch Master :drool: :love: Motion, Floorspin, Back To The Real Style, The Scene, Copies Are Faking, Killer Beat (L) Wat een platen toen!

Nu komt er nog af een toe een geinig plaatje uit. Maar door die geweldige oudere nummers een 8!
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 01:16 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Back To The Real Style, The Scene, Copies Are Faking, Killer Beat

Wat een geweldige tracks van Henry toendertijd ja. :worship:

Nieuwe DM is wat softer maar heeft af en toe wel wat leuks ertussen zitten. Zou het liefst een 7,5 geven maarja dan maar een 7. Vind een 8 net wat te hoog als we beide producers samen nemen.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 01:51 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
De oude Dutch Master :drool: :love: Motion, Floorspin, Back To The Real Style, The Scene, Copies Are Faking, Killer Beat (L) Wat een platen toen!

Nou zeg! :D
Maargoed, ik baseer mijn beoordeling op de huidige tracks omdat er nu weer door iemand anders wordt geproduceerd, en dan scoort ie bij mij toch wel een mager zesje :( Vind er echt geen zak aan.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 10:31 

Hardtraxx Elite

Ik heb Dutch Master een 8 gegeven. De tracks van Dutch Master slaan mij erg aan. Dutch Master was vroeger Slim Shore en dat is te merken. De Dutch Master van nu durft anders te produceren. Minder hard en zoo euforisch, tch herken je in grote lijnen de producties van Slim Shore terug. Overall een 8.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 11:00 

Hardtraxx Veteran

Een 7. Hij heeft redelijk wat leuke tracks. Helaas maar 1x live gezien een jaar of 3 geleden waar ik niks meer van weet :P
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 11:14 

Aan het typen...

Henry een 8, Olaf een 5. Gemiddeld een 6,5 en omdat de huidige tracks voor mij zwaarder tellen dus een 6.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 11:29 

Hardtraxx Veteran

Ik stem niet, ik zie de oude en nieuwe Dutch Master als een compleet andere artiest.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:00 

Hardtraxx Veteran

Slim Shore een 7, de huidige Dutch Master, wat hier bedoelt wordt denk ik, een 3.
Ligt me totaal niet wat hij maakt en ik vind het zwak om verder te gaan op de naam van iemand die het groot heeft gemaakt.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 14:32 

Kraak... Piep...

Heb zn stijl altijd gewoon gevonden, die tegenwoordig vrolijke stij spreekt me ook 3/4 wel aan.

7
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 14:07 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Nu komt er nog af een toe een geinig plaatje uit. Maar door die geweldige oudere nummers een 8!

Dit maar dan geef ik een 7
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 15:19 

Hardtraxx Elite

Oudere werk (van huidige slim shore) nog met regelmaat opstaan, nieuwe dutch master luister ik nooit. Wel vind ik Recalled to Life een leuk nummer, verder heeft dutch master me niet meer kunnen boeien. Een 8 voor de oude, een 4 voor de huidige, maakt gemiddeld maakt een 6.

Toch geef ik een 4 omdat ik Henry nu niets meer dutch master te maken vind hebben, het is een hele andere act geworden.
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 15:34 

Hardtraxx Elite

Heb hem een 3 gegeven, wat een poep tracks maakt hij nu uitzondering Recalled to Life verder zijn z'n oude tracks wel vet maja dat is Slim Shore nu dus helaas ga ik die niet mee tellen in de weging
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:20 

Hardtraxx Addict

7 :)

Doet me veel meer dan de rest van DMW.
Z'n vocals ben ik niet altijd even fan van, maar die sounds!

Fly Like a Rocket, Floorspin, ook beetje copies are faking, legendary imo! (L)
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:08 

Hardtraxx Veteran

Sorry hoor, maar wat een onzin allemaal. 'Oude' en 'nieuwe' Dutch Master, ok, prima. Maar je moet niet 2 mensen die dezelfde act hebben gedaan (Henry en Olaf) gaan vergelijken, want Henry is niet voor niets weggegaan. De act Dutch Master blijft bestaan, en die moet je dan ook beoordelen. Vind ik. Zelf vind ik de oude DM tracks heel erg gaaf, de nieuwe wat tegenvallen, maar overall geef ik toch een 7.
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 11:16 

Kraak... Piep...

Nederlandse meester krijgt een 6,3

Nu Bef rond
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 11:23 

Aan het typen...

Een 8, veel kwaliteitsplaten, maar wis wel een beetje de variatie. De kicks passen weliswaar goed onder de track, maar zijn ook niet echt krachtig.
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 11:37 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Een 8, veel kwaliteitsplaten, maar wis wel een beetje de variatie. De kicks passen weliswaar goed onder de track, maar zijn ook niet echt krachtig.

Hier sluit ik me bij aan ;)
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 11:38 

Hardtraxx Veteran

Een 10.

Zijn tracks pakken mij al-tijd, en zijn sets zijn ook altijd geweldig.
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 11:46 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Een 10.

Zijn tracks pakken mij al-tijd, en zijn sets zijn ook altijd geweldig.

precies, ook gewoon helemaal de sounds die mij aanspreken.
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:03 

Hardtraxx Veteran

Van mij krijgt Bob ook een 10. Kan me geen 1 track bedenken die ik niet vet vind, veel van zijn platen staan ook heel hoog in mijn favo's aller tijden. Geweldige producer. :) Setjes zijn ook altijd dik en varierend van redelijk hard tot keihard.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen