Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:20 

Hardtraxx Veteran

Tuneboy een 8. Oude tracks vind ik bijna allemaal lekker. Met TnT gaat het ook lekker. Heb Tuneboy wel nog nooit solo horen draaien dus daar kan ik niet op beoordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:26 

Hardtraxx Veteran

Bedankt Pommer, Lyst & Henk-Jan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:51 

Hardtraxx Addict

een 9, zijn tracks doen het altijd goed bij mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:02 

Hardtraxx Veteran

Tuneboy een 7.

Kán het wel gezien zijn verleden en Ombrello Maledetto & Eins Zwei Telefunken.

1x zien draaien, was wel oke volgens mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:10 

Hardtraxx Addict

Waarom zou je het niet geloven mbt het inhuren van muzikanten? Als je kijkt hoe vaak hij een melodie recycled, voor hem is het niet zo makkelijk blijkbaar. Ja een melodie is makkelijk te maken, drop wat noten in de piano roll en klaar, je hebt een melodie. Een goeie melodie maken is wat anders.
Daveytl schreef:

Idd Push Play. "They call themselves producers, them fruity loopin' losers. sample cd choosers, and then you push play!!!" ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:19 

Hardtraxx Veteran

Goeie producer :) heb em alleen op Hardbass 2011 even zien draaien, voor de rest niet veel van die set meegekregen.

7
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:20 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Daveytl schreef:

Idd Push Play. "They call themselves producers, them fruity loopin' losers. sample cd choosers, and then you push play!!!" ofzo.

Ik hoorde het idd al. Wat een afgrijselijke vocals :list: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:58 

Hardtraxx Veteran

Een 8, vind zijn laatste solo-platen het allemaal net niet (Behalve La Musica Del Futuro). Ook zijn oudere platen zijn om van te smullen! Ombrello Maladetto, I Will Growl, Wackyjackie, Sexbusters ( :worship: ), Einz Zwei Telefunken. En een hele hoop T&T spul vind ik ook heerlijk!

Vind het echt jammer dat deze man nooit echt is doorgebroken om te draaien op grote feesten. Heb hem maar 1 keer horen draaien (hardbass 2011) en toen stonden volgens mij de andere teamleden meer achter de draaitafels, wat enorm zonde is. Vandaar dat ik hem geen 9 kan geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:30 

Hardtraxx Veteran

Een 8 gegeven, maar dat is vooral gebaseerd op de producties. Tuneboy producties spreken me vaak meer aan (ze zijn wat harder, lomper ofzo) dan veel andere SAIFAM aliassen. Als DJ maar 1x gezien, op Hardbass, dus niet echt een goed oordeel daar over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:26 

Hardtraxx Veteran

Een Tuneboy vind ik een 7,5, een 8 vind ik te hoog dus krijgt hij van mij een 7 :)
Liever Tuneboy dan Technoboy naar mijn mening :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:40 

Een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:07 

Bierkoning

7.

Kan z'n werk vaak wel waarderen, maar op I Will Growl & Bumpin Hard Remix na zijn het niet écht geweldige tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

Niet alles wat hij gemaakt heeft trekt mij aan, maar hij heeft zeker een aantal dikke tracks. Sowieso staat hij kwalitatief heel hoog in de hardstyle imo. Setjes kan ik me niet herinneren, maar aangezien hij ook alles van TBY schijnt te hebben geproduceerd verdient hij een dikke 8. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:08 

Hardtraxx Veteran

6je. Tuneboy heeft een aantal leuke tracks maar daar blijft het ook bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:24 

Hardtraxx Addict

7, niet alles spreekt me aan maar hij heeft wel vette tracks, ook de laatste jaren nog. Je herkent er vaak nog die oldschool sound in en daar hou ik van. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

Dikke 8. Wordt de laatste tijd wel wat minder maar toch !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 00:03 

Hardtraxxer

Heb een 8 gegeven. Zijn oude tracks zijn héél erg vet, en de TNT platen ook, al zit er af en toe wel eens een mindere track tussen. Re-generate it heb ik echt grijsgedraait vroeger :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 00:28 

Donateur

Tuneboy is het technische meesterbrein achter alles van Saifam al 10 jaar. Jammer dat hij hier alleen op recent werk beoordeeld wordt.

Een hele dikke 9 voor deze eindbaas :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:31 

Al zijn tracks bevatten echt een gruwelijke drive, van wackyjacky tot Hear This. Ik heb m een 8 gegeven, omdat zn mixwerk wel te traag is. Hoort er nou eenmaal bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 12:37 

Hardtraxx Veteran

8,

deze man heeft in de early hele dikke platen gemaakt maar in de afgelopen jaren en nu nog steeds komt hij met knallers, op dit moment voor ook stukken gevarieerder dan TBY vandaar mijn cijfer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
8,

deze man heeft in de early hele dikke platen gemaakt maar in de afgelopen jaren en nu nog steeds komt hij met knallers, op dit moment voor ook stukken gevarieerder dan TBY vandaar mijn cijfer.

Ik snap jouw zin totaal niet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:44 

Aan het typen...

Een 9, dè man achter SAIFAM de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:34 

Hardtraxx Veteran

Een 8, in het verleden hele dikke tracks gemaakt, en nu komt hij zo nu en dan ook nog met een pareltje (Ombrello Maledetto was beetje z'n laatste..) ! Ook met TNT erg dikke tracks gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 14:28 

Kraak... Piep...

Tuneboy op nummer 10 met een 7,5.

Nu Dutch Master
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 14:41 

Hardtraxx Veteran

ToeN henry onder dit alias produceerde was een 8 waard, de nummers die showtek nu voor m maken zijn wel in orde en geef ik een 6,5. Heb nog nooit een set van hem gehoord dus daar stem ik niet op.

7.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen