Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 22:57 

Hardtraxx Veteran

ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:28 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
mrazura schreef:
Een 9.

Zou meneer zijn mening ook nog willen onderbouwen? :innocent:

Veel van zijn nummers zitten super in elkaar op technisch vlak. Elk geluidje is zo goed afgewerkt. Het musical impressions album denk ik dan vooral aan. Als dj kan ik niet echt over hem oordelen want op feesten ontwijk ik hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:50 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Als dj kan ik niet echt over hem oordelen want op feesten ontwijk ik hem.

Daar moet dan ook een reden voor zijn haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 01:03 

Hardtraxx Elite

Ik heb een 5 gegeven. Er zijn een aantal tracks van Brennan Heart die mij echt wel aanstaan, maar wanneer je er 10 achter elkaar luistert ben je die synths en kicks van hem wel zat. Reden is dat ze bijna allemaal hetzelfde zijn. Laatste tijd brengt hij dan wel een aantal leuke nummertjes uit(lees: mwah leuke) maar het ontbreekt hem gewoon aan creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 03:21 

Hardtraxx Addict

The Indicator schreef:
het ontbreekt hem gewoon aan creativiteit.

Het ontbreekt hem aan alles behalve lichaamsgewicht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 10:56 

Hardtraxx Addict

WZY schreef:
The Indicator schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:08 

Hardtraxxer

Een 8, hij mag dan wel niet zo goed zijn met het ontwikkelen van nieuwe sounds, maar ik kan nog steeds losgaan op bijna elk nummer dat hij maakt.

Toch wel een geniaal recept, dezelfde sounds + andere melodie en feeling = topplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:40 

Donateur

Ik vind het eigenlijk maar onzin om een artiest een 1 te geven, maar alleen bij Brennan Heart kan ik dit doen. Saaie tracks, saaie sets, zelfde synths, zelfde kicks. Vroeger vond ik hem nog wel lekkere tracks maken, maar er komt tegenwoordig helaas niks bijzonders uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 02:38 

Teknizion schreef:
Ik vind het eigenlijk maar onzin om een artiest een 1 te geven, maar alleen bij Brennan Heart kan ik dit doen. Saaie tracks, saaie sets, zelfde synths, zelfde kicks. Vroeger vond ik hem nog wel lekkere tracks maken, maar er komt tegenwoordig helaas niks bijzonders uit..

Prima dat je het tegenwoordig weinig bijzonders meer vindt, maar als je vindt dat hij vroeger lekkere tracks maakte vind ik het echt onzin dat je die vent een 1 geeft. Volgens mij gaat het in dit forum nog altijd over wat je over het algemeen vindt van de artiest en niet over 1 periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:24 

Artiest

Agh mensen hier luisteren soms te kritisch naar muziek. Als ik een cd opzet van Parov Stelar hoor ik elk nummer wel dezelfde sounds, do I care? Nee, want het klinkt gewoon heerlijk, denk dat de meeste mensen hier bij Parov Stelar dan niet zeggen "oh, allemaal zelfde sounds, 1" Ze moeten net hun perspectief veranderen.
Veel mensen luisteren hier met een B-Front filter op de oren, oftewel Brennan Heart en B-Front worden als gelijke gezien qua muziek. Luister het als twee verschillende dingen en pas voor alles een andere filter toe en je zult zien dat je dingen heel anders gaat bekijken en dingen veel meer waardeert. Uitstellen van oordeel, ik probeer me het laatste halfjaar al echt te focussen dat ik dit doe, ik was ook zo kritisch als de pest. Ben ik nog steeds, alleen dan wel op mezelf xd
Mede hierdoor ben ik veel softer op fora geworden, gewoon omdat ik veel nummers niet meer 'kut' vind, maar er anders naar luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:46 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
WZY schreef:
The Indicator schreef:

Kun je nog kanslozer reageren? Post gelijk even een foto van jezelf, mr. perfect! [insert triest-smiley]

Ach dit vind ik kansloos.

Is gewoon humor man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:14 

Aan het typen...

Dark Pact schreef:
Agh mensen hier luisteren soms te kritisch naar muziek. Als ik een cd opzet van Parov Stelar hoor ik elk nummer wel dezelfde sounds, do I care? Nee, want het klinkt gewoon heerlijk, denk dat de meeste mensen hier bij Parov Stelar dan niet zeggen "oh, allemaal zelfde sounds, 1" Ze moeten net hun perspectief veranderen.
Veel mensen luisteren hier met een B-Front filter op de oren, oftewel Brennan Heart en B-Front worden als gelijke gezien qua muziek. Luister het als twee verschillende dingen en pas voor alles een andere filter toe en je zult zien dat je dingen heel anders gaat bekijken en dingen veel meer waardeert. Uitstellen van oordeel, ik probeer me het laatste halfjaar al echt te focussen dat ik dit doe, ik was ook zo kritisch als de pest. Ben ik nog steeds, alleen dan wel op mezelf xd
Mede hierdoor ben ik veel softer op fora geworden, gewoon omdat ik veel nummers niet meer 'kut' vind, maar er anders naar luister.

Parov wie? :huh:
En perspectief veranderen is dat hetzelfde als je smaak aanpassen aan de muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:15 

http://en.wikipedia.org/wiki/Parov_Stelar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:41 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
WZY schreef:
The Indicator schreef:

Kun je nog kanslozer reageren? Post gelijk even een foto van jezelf, mr. perfect! [insert triest-smiley]

Ik kan je verzekeren dat ik geen BH nodig heb :whistle: xd
ik heb het niet over zijn uiterlijk maar over zijn lichaamsgewicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 22:18 

Komt toch bijna op hetzelfde neer? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 12:34 

Hardtraxx Addict

Pfff wat een gezeik omdat ik een 1 geef. Oké, als ik de oude jaren had meegerekend was het een hoger cijfer geweest. Maar iemand die mensen inhuurt om melodieen te maken en cooontinue zijn toch al niet boeiende sound recycled... Komt ie ook nog even met een track om de nieuwe generatie producers de grond in te boren en zo zijn er nog wel meer redenen die ik hier niet ga opschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 12:57 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Maar iemand die mensen inhuurt om melodieen te maken en cooontinue zijn toch al niet boeiende sound recycled...

Hier heb ik ook wel eens wat over gehoord, maar wie was die persoon en om welke tracks gaat het?
hidde schreef:
Komt ie ook nog even met een track om de nieuwe generatie producers de grond in te boren

Welke track is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:05 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Een 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:07 

Kraak... Piep...

Brennan kreeg een 5,6 net voldoende.

Nu Tuneboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:08 

Bierkoning

@Davey

Hij bedoeld Push Play denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:08 

Aan het typen...

Daveytl schreef:
hidde schreef:
Maar iemand die mensen inhuurt om melodieen te maken en cooontinue zijn toch al niet boeiende sound recycled...

Hier heb ik ook wel eens wat over gehoord, maar wie was die persoon en om welke tracks gaat het?

Cornelis van Dijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:11 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Welke track is dat?

Die track met die text van Fruity Loopin Losers.
Push Play heette die geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:12 

Hardtraxx Veteran

Ik geloof er niks van dat Brennan Heart mensen inhuurt voor melodiën, technische dingen zou ik nog wel kunnen begrijpen (afmix en mastering dan), maar melodiën zijn verrekte simpel om te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:12 

Bierkoning

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Welke track is dat?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:14 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Welke track is dat?

Afbeelding

Shiiiit, heb over jou heengelezen.

Pommer schreef:
Hij bedoeld

Srsly?
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen