Roellos schreef:
cheflegedozen schreef:
Hoezo??, zal me een rotzorg wezen of hij wel eens een goede plaat produceerd.
Gaat mij vooral om hoe een dj draait op feesten en dat vind ik echt totale bagger. de hele tijd
die breaks word je toch gek van. Vind je dat vet dan? zit heus wel her en der een vette plaat tussen,
maar overall gewoon een dik verdiende 1
Haha lach me kapot om jou, oke dat het jou ding niet is allá.
Kan genoeg lekkere setjes opnoemen van hem. Thrillogy zette hij een lekkere early set neer.
Intents festival vorig jaar was opzich lekker setje, maar daar gaat het niet om.
Ik vind dat je wel een betere onderbouw mag geven waarom je een 1 terecht vind.
Dat je zegt hele tijd die breaks en er zitten misschien wel vette platen tussen vind ik geen goed argument.
Dat mag jij best vette sets vinden. Maar misschien snap je dit niet, het gaat mij
erom wat iemand op een FEEST doet en niet wat je achteraf op hardtraxx uit een tracklist haalt.
Ik heb me tot nu toe altijd gruwelijk geërgerd aan zijn sets op de momenten dat ik erbij was.
De hele tijd die handjes in de lucht .Ik hoop dat je het nu begrijpt want een beter argument heb ik echt niet en heb ik ook niet nodig
Dikke plus voor cheflegedozen. Wat ik nog het irritantste vind is dat continu met zn handen aan zn mixer zitten terwijl die helemaal geen fuck doet. En dan zo geforceerd kijken alsof het uit de grond van zn hart komt. Tief toch op man.