Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Gaat het hier nou over zijn DJ of Producer skills?
Hol op te duuvelnwrote:Gaat het hier nou over zijn DJ of Producer skills?
Da bent gin grapp'nwrote:Gaat het hier nou over zijn DJ of Producer skills?
9. Groot fan van deze man, heerlijke producties en een meester achter de draaitafels.
Eens met deze man. Kicks die op 240 BPM nog steeds zuiver en clean als fuck klinken... Maar vooral mokerhard. Draaien kan hij trouwens ook best wel ziek goed.wrote:Legende. Een hele dikke vette 9. Zijn energie tijdens het draaien
Ik moet zeggen dat ik nooit gigantisch fan van hem ben geweest tot zijn recente platen daarom een 7. Maar toch enorm veel respect wat deze man allemaal heeft gedaan en gemaakt over de jaren voor de UK Hardcore en Industrial. Kan ook zeer goed draaien.
Ik ben het hier echt heel erg mee eens. Wat een held, zowel in de studio als achter de draaitafels...wrote:Eens met deze man. Kicks die op 240 BPM nog steeds zuiver en clean als fuck klinken... Maar vooral mokerhard. Draaien kan hij trouwens ook best wel ziek goed.wrote:Legende. Een hele dikke vette 9. Zijn energie tijdens het draaien
Een 5
Zijn platen zijn mij veels te snel over het algemeen.
Zijn platen zijn mij veels te snel over het algemeen.
The DJ Producer een 7,5. Nu Amnesys
Hierna gaan we wat ouder herzien.
Hierna gaan we wat ouder herzien.
Underground Revolution
zijn beste wat mij betreft.
Heeft leuke producties op zijn naam staan. Een dikke 8
Heeft leuke producties op zijn naam staan. Een dikke 8
7,6 voor Amnesys
Nu N-Vitral (opnieuw)
Nu N-Vitral (opnieuw)
Gave tracks, maar met name zijn ouder spul veel beter
een 9,
vind zijn stijl echt super vet en elke plaat op zn album spreekt mij wel aan, ook zijn oudere platen zijn vet. Ook achter de draaitafel vind ik deze man een waar genie
vind zijn stijl echt super vet en elke plaat op zn album spreekt mij wel aan, ook zijn oudere platen zijn vet. Ook achter de draaitafel vind ik deze man een waar genie
De man die mij de industrial/crossbreed heeft ingesleept. Voorheen een 9, maar zijn huidige stijl doet me echt helemaal niets meer aangevuld met vele D-Fence platen live. Komt gemiddeld uit op een magere 7 nu.
Ook een 7 ja. Huidige stijl doet mij op een aantal platen na ook helemaal niets meer
Geniale oude platen maar het weigeren van oude platen draaien plus zijn nieuwe stijl die compleet geen industrial meer is en imo echt enorm simpel is, maakt het een 7.
Toffe DJ. Ik hoor zijn nummers vaak langskomen in sets van andere Hardcore DJ's. Noise Pumper blijft ook wel echt mijn favoriete track.
Oude sets zijn lekker ingewikkeld en moeilijk, een 9. Nieuwe shit is wat makkelijker maar live wel zeker een feestje, een 7. Gemiddeld een 8 
Kan het nog prima hebben. Hoewel het hoppakee-gehalte wat omhoog is gegaan bezoek ik z'n sets nog graag, 8.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Vind z'n sets tegenwoordig echt kut. Vroeger een artiest om voor naar een stage te gaan op een festival. Tegenwoordig sla ik hem over. 6.