Dankzij N-Vitral kennis (qua muziek) gemaakt met Dither, I:Gor, Detest, Sei2ure, Pentawrote:Oude sets zijn te ingewikkeld en moeilijk, een 7. Nieuwe shit is wat makkelijker maar live wel zeker een feestje, een 9. Gemiddeld een 8
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik heb per ongeluk een 9 gestemd maar dat is 'ie in mijn ogen never niet meer waard. Vroeger echt een geniale baas met tracks als Smitgotten en livesets die nog bestonden uit echte kraakpiep-shit. Tegenwoordig brengt die gast echt alleen nog maar regelrechte troep uit, met als absoluut dieptepunt die collab met D-Fence. Klinkt echt helemaal nergens meer naar.
N-Vitral nu een 7,8, uit de Top 10 dus.
Nu Art Of Fighters
Nu Art Of Fighters
Prima mainstream met absoluut hoogtepunt "Oh My Sun", 7.
Zijn sinds Fuck You! enorm afgezakt terwijl ze echt heldige oude platen hebben, hebben sindsdien maar een leuke plaat weer gehad imo (Guardians Of Unlost) 7
Vond ze vroeger echt fking leip, tegenwoordig niet zo veel meer: 7.
Een 8 vooral door het oudere werk.
Met Redemption & Do or Die (Die Kick
) als uitschieters.
Met Redemption & Do or Die (Die Kick
Noize Suppressor een 8. Zelf een 7 gestemd wegens ouder werk, tegewoordig niks meer aan.
Nu Mad Dog
Nu Mad Dog
7. Hij maakt altijd wel 1 of 2 plaatjes die me aanspraken afgewisseld met dan weer 1 of 2 tracks die me niks deden. Er is nooit een langere periode geweest waarin hij voor mij persoonlijk niks interessants uitbracht heeft.
Twijfel tussen een 7 of 6. Echt oude platen doen me niet heel veel. Vanaf 357 Bitches en Disorder maakte hij gouden plaat na gouden plaat tot na zijn Album waar het echt hard bergafwaarts is gegaan met meuk als Rewind.
Toch maar een 6.
Toch maar een 6.
Hele dikke 8 met deze set als persoonlijk hoogtepunt:
View on SoundCloud
Vooral die stilte voor de MH17 en dan snoeihard DOMINATOR!! Kippenvel tot op mijn arie
5 reeten!
View on SoundCloud
Vooral die stilte voor de MH17 en dan snoeihard DOMINATOR!! Kippenvel tot op mijn arie
5 reeten!
Moartn, jammer dat het richting N-Vitral en consorten gaat. Al kan ik het nog wel prima hebben, 7.
Een 7
Na zijn album in 2015 achteruit gegaan.
wrote:Een 7
Geen stem. Ken veel te weinig van hem om hem eerlijk te beoordelen.
Rik, wat laa'i oe goanwrote:bEDANKT!!
Ick Kon al nie
slapen
XD
Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
Dither een 6,9 nu Destructive Tendencies
7. Kan de meeste platen van hun wel waarderen 
5, voor Uptempo termen zitten hun nog wel aan de kant waar er geen complete troep uitkomt maar het is imo nog steeds enorm simpel allemaal.
Een 7. Vooral hun oudere platen pakken me wel. Destiny, Drug & Alcohol Abuse, Disproving God remix. Vind het tegenwoordig meer naar Uptempo Raw neigen, zoals ik ook het Masters anthem best kut vind.